Waar erger je je aan #6

Dus je schoonmoeder moet maar extra betalen omdat je man te lui is om het zelf te doen?

3 likes

Haha wat? Jullie wonen samen maar je wil wel dat zijn moeder voor haar zoon blijft wassen en strijken alsof hij nog thuis woont? Omdat jullie er allebei geen zin in hebben? Dit is getroll toch? Dit kan niet echt zijn.

15 likes

Ik zou vooral zelf hier geen gedoe met je schoonmoeder van maken, maar je man lekker zelf zā€™n eigen overhemden laten strijken. Als hij dat niet doet, is dat toch zijn probleem en niet het jouwe?

3 likes

Tuurlijk is het makkelijk om het door een ander te laten doen maar 1. Jij kan het zelf ook aan haar vragen ipv je man opdringen want ze doet het voor iedereen!!
En 2. Je zou zelf ook een strijkservice kunnen bellenā€¦ waarom moet je schoonmoeder daar voor betalen.

1 like

He? Ik zou het ook wel lekker vinden ja als iemand anders gratis heel mijn huishouden runt, maarja zo is het leven gewoon niet. Ik snap deze entitlement echt niet. Je hebt nergens recht op ofzo. En als je strijken kut vindt, doe het dan gewoon niet. De overhemden van je man. Zijn probleem. Laat hem het oplossen.

30 likes

Nou eerlijk gezegd zou ik er dus geen probleem mee hebben om te strijken. En al helemaaaaal geen zin hebben om mijn was uit te besteden aan mijn schoonmoeder. Jullie zijn volwassenen die zelf weten hoe een strijkijzer werkt en allebei de handen hebben om het op te pakken. Je man kan toch verdorie zelf wel een overhemd strijken. En als jullie het niet willen, dan gaat hij maar in ongestreken hemden naar werk.

Maar wat mij vooral tegen de borst stuit is dat je recht lijkt te ontlenen aan het feit dat je schoonmoeder het voor de andere kinderen doet. Dat maakt haar niet verplicht dit ook voor jullie te doen.

8 likes

Maar dan zou je irritatie toch gewoon bij je man moeten liggen en niet bij je schoonmoeder die zijn was niet kan/wil strijken? Zij heeft er in principe niets mee te maken.

5 likes

Maar waarom erger jij je dan aan je schoonmoeder als jouw man het probleem is.

13 likes

ehm gewoon een tip mannen kunnen heus zelf hun overhemden strijken

45 likes

Pre ccies de reden waarom ik tegen mijn vriend zeg. Als je iets koopt dat gestreken moet worden moet je het zelf doen.

1 like

@SeatLeona gaattie lekker? :troll:

12 likes

woorden vuil maken aan strijkstruggles, in welke vorm dan ook. daā€™s dan weer mijn ergernis :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik wil eigenlijk het stoomstrijk gebeuren wat ik op mn opleiding had. 3x aaien met dat ding en er was geen vouwtje te zien.

1 like

Misschien kan je schoonmoeder dat betalrn

7 likes

Hahaha nee mode. Eigenlijk he strijk ik mn eigen kleren nooit. Ik klop mn kleren uit voor dat ik het ophang en dat werkt prima. En als er toch een kreukje in zit dan trek ik het blousje strak en dan ga ik zitten en weg is kreuk hahah.

2 likes

Dat geloof ik niet

als het 2 jaar kostte om iemand zā€™n was in de mand te laten gooien, en je voor hem strijkt ben je nogal aan 't moederen

Het komt gewoon net ff wat minder vaak voor dat mannen al het strijkwerk doen omdat de vrouw het niet ā€˜kanā€™

2 likes

Hahaha lol

Jezus wat een flauwe reacties hier allemaal?

1 like