Waar erger je je aan #6

Dit was dus heeel lang mijn angst omdat we het 1 jaar wel moesten betalen en de jaren daarop kregen we telkens geen brief. Uiteindelijk heb ik nagevraagd bij de gemeente of er nog iets openstond op mijn naam en dat bleek niet zo te zijn (pfieuw). Voordeel is wel dat we nu al 600 euro gespaard hebben wat we eigenlijk aan belastingen hadden moeten betalen :smiley:

Dat storiesig niet mee werkt. Ik wil stalken en judgen!!

6 likes

Ik heb mn autosleutels in de auto van mijn vriend laten liggen en nu moet ik de reserve-sleutel gebruiken en dan moet je handmatig de deur openen ipv met een knopje. Vreselijk

3 likes

Ik zou dit ook niet ok vinden, maar wel lastig om aan te kaarten ja.

En ze nemen in series of films ook altijd meteen een hele :roll_eyes: Behalve in Undercover!

3 likes

Waarom gaat dat inspreken steeds verkeerd voor recepten bij de ha.
Ben nu weer mijn geboortedatum vergeten in te spreken.
Je moet ook zoveel inspreken, hoe doen oudjes dit als ik al steeds iets vergeet.

Ja in sex education ook. Vond dat zooo stom

Aan dat mijn moeder me net dit appt. En ze stuurt vaker van die hoax-apps door waarvan ik elke keer zeg dat het nep is.

“ * Dringend: gezondheidsbulletin voor het publiek * :mega:

• Noodbericht van het ministerie van volksgezondheid aan het publiek dat de Coronavirus-uitbraak deze keer heel erg ernstig en dodelijk is. Er is geen remedie als je eenmaal besmet bent. *

• Het verspreidt zich vanuit China naar verschillende landen *

• Preventiemethode is om uw keel vochtig te houden, laat uw keel niet opdrogen. Houd dus uw dorst niet vast, want zodra uw membraan in uw keel is opgedroogd, zal het virus binnen 10 minuten in uw lichaam binnendringen. *

• Drink 50-80cc warm water, 30-50cc voor kinderen, volgens leeftijd .* * Telkens wanneer u voelt dat uw keel droog is, wacht niet, houd water in de hand. * * Drink niet veel in Ă©Ă©n keer omdat het niet helpt, blijf in plaats daarvan keel vochtig houden. *

• Ga tot eind maart 2020 niet naar drukke plaatsen, draag zo nodig een masker, vooral in de trein of het openbaar vervoer * * Vermijd gefrituurd of gekruid eten en laad vitamine C. *

• De symptomen / beschrijving zijn *

1. herhaalde hoge koorts *
    1. langdurig hoesten na koorts *
  • 3.Kinderen zijn gevoelig *

• 4 .volwassenen voelen zich meestal ongemakkelijk, * hoofdpijn en voornamelijk ademhalingsgerelateerd *

• 5: zeer besmettelijk *

GELIEVE DOOR TE STUREN ANDEREN”

Hallo ik hoef dit soort berichten niet. En ok gewoon je keel nat houden, en niet gekruid eten, dan zit je goed :+1:t3: Ik word hier echt zo boos van en ook dat m’n moeder er steeds intrapt en mij ermee SPAMT.

6 likes

Preventiemethode is om uw keel vochtig te houden, laat uw keel niet opdrogen. Houd dus uw dorst niet vast, want zodra uw membraan in uw keel is opgedroogd, zal het virus binnen 10 minuten in uw lichaam binnendringen.

Neeeeee omg ik heb al dagen een droge keel, ik ga nu water drinken, m’n membraaaaaaaaannnn

10 likes

Haha ja pas alsjeblieft op voor je membraan!!!
En belangrijker: houd je dorst NIET VAST!
En vitamine C laden.

3 likes

Mijn man had dat een poosje geleden ook, zo’n irritante kuch. Toen was hij op de sportschool en toen zei een kennis van ons tegen hem ‘oh wat een irritant hoestje zeg!’ En dat vond ik zo heerlijk! hoort hij het ook eens van een ander :rage:

5 likes

Dit is echt iets wat ik dan hele tijd denk en in mijn hoofd echt enorm geĂŻrriteerd en boos ben en diegene wel wat aan zou willen doen hahah, maarja het hardop uitspreken is ook zo nutteloos want iemand doet het vast niet expres. Of stopte hij toen met irritant kuchen? Ik ken iemand die ĂĄltijd kucht/keel schraapt en damn, zo irritant.

Ik vraag me altijd af wie de mensen zijn die deze berichten in eerste instantie maken. Zijn dat gewoon trolls of juist mensen die echt geloven dat je je membraan vochtig moet houden om virussen buiten de deur te houden?

5 likes

Jezus ik kan pkanten al niet eens in leven houden nu moet ik mn membraan ook nog eens water gaan geven.

14 likes

Mankeer jij iets aan je handjes?

53 likes

:’)
Ik zou echt niet willen dat mijn schoonmoeder zich met mijn was bemoeit.

16 likes

ik zou m’n man een strijk lesje geven tbh :stuck_out_tongue:

8 likes

Laat je man dan een strijkservice betalen als jij het niet wilt doen. Dat je geen zin hebt om een uur per week zijn overhemden te strijken als hij amper zijn eigen was kan opruimen snap ik nog. Maar je schoonmoeder ermee opzadelen als de rest van haar gezin al zo hondsbrutaal is om de was langs te brengen, vind ik niet kunnen

45 likes

Hartstikke jammer dat jouw schoonmoeder het niet voor jullie doet, maar als het jou een uur per week kost, kost dat het haar ook. Zo komt het een beetje over alsof jouw tijd belangrijker is dan die van jouw schoonmoeder. Ik ben het eens met @vitaminwater laat jouw man dan inderdaad een service betalen. Ook een prima oplossing toch.

10 likes

Huur die hulp dan zelf in?

13 likes