Kan niet wachten tot deze partij beetje bij beetje weer afbrokkelt
Vanochtend een lashlift gedaan en is altijd fucking veel werk omdat ik het per oog doe en niet allebei tegelijk. En juist vandaag heb ik al 3 keer moeten huilen. Zonde van al die arbeid
EN ik zou met een vriendin gaan winkelen morgen maar ze zou me nog laten weten of het door zou gaan en nu reageert ze dus niet op mijn app
Ik ben de laatste tijd zooo vaak opgeblazen. Echt vervelend.
Girl same. Alleen ik weet wel de oorzaak, namelijk mijn fucked up eetpatroon dus ik moet dat gewoon even aanpassen.
Met hetzelfde setje van aliexpress waar de meeste salons het ook mee doen
Oh ja ik eet dus niet anders dus ik heb geen idee wat het is! Moet wel ongesteld worden nu maar het is al twee weken aan de gang Ofzo
Gvd wij moeten eigenlijk ook allemaal gewoon lid worden van politieke partijen (de partijen zonder fascisten dus).
Twee weken zou dan wel lang zijn ja, maar jij hebt ook vaker buiktroubles toch?
Ik had een vriendin die vaak dingen kocht bij vanilia in de winkel en die prees hen altijd om hun goede klantenservice en dat ze dingen repareerden gratis etc. Dus misschien kun je dat nog proberen!
Dat de Postnl app het nooit normaal doet 's ochtends. Krijg al-tijd deze melding als ik wil kijken welke post er vandaag komt.
Waarom steeds terug in de zin? Is dat dialect? ‘Voordat de baby weer wakker wordt’ is toch voldoende.
Dit heb ik ook altijd. Vooral als ik net de melding kreeg ‘er is post onderweg’.
is dat niet vlaams??
Is dit niet vlaams voor opnieuw.
Ik ben niet Vlaams en zeg dit ook wel eens
Bij mij in de buurt wel! Zover als ik ze ken dan, gebruiken er veel iconsign. En dat heb ik nu zelf ook
Ja dit! Maakt ook niet uit wanneer je kijkt, die app doet het tegenwoordig eerder niet dan wel. En als hij dan al eens de poststukken laat zien en je wil ze vergroten zodat je kunt zien wat het is kan dat niet want dan blijft hij maar laden en loopt uiteindelijk vast. Ze hadden net zo goed geen app kunnen maken. Compleet waardeloos
Ik wil een nieuw kapsel maar weet niet wat.
In iedergeval niet veel eraf, maar andere kleur of highlights.
Maar ben bang voor strepen ipv dat het natuurlijk is, heb donkerbruin haar nu maar vindt het saai.
Kan geen keuze maken zo irritant
Krijg net een aanmaning (gemeentelijke belastingen), maar ik heb nooit eerder een brief gehad en in mijn online berichtenbox zie ik er ook niks over. Vind het echt zuur dat ik nu €7 extra moet betalen