Waar erger je je aan #6

Dat ik elke avond keelpijn heb op het moment dat ik in bed lig? Hele avond nergens last van en dan na het tandenpoetsen binnen 2,5 minuut BAM keelpijn :confused:

Dat mijn moeder om de meest banale dingen zegt ik ben trots op je. Zo irritant

1 like

Ja!!! Ze zegt net ook letterlijk ik ben trots op jou nadat ik zei dat ik klaar was met werken? Alsof ze nooit had verwacht dat ik een baan zou hebben. Maargoed het zal wel lief bedoeld zijn

3 likes

Dat ik altijd al mijn spullen kwijt ben als mijn vriend opgeruimd heeft

1 like

Mensen die Millennial gebruiken wanneer Gen Z bedoelen. Extra irritant wanneer iemand zelf tot die generatie behoort en dat niet lijkt te beseffen. Net weer gezien bij een blogger.

5 likes

Misschien een ander tandpasta proberen?

Wat is gen z nou weer? :smile: Ik ben van 1988, millennial toch? Ik kan namelijk geen huis betalen omdat ik te veel avocado’s koop.

8 likes

De generatie daarna. Grofweg iedereen geboren vanaf 2000 (maar wordt ook vaker 1995 aangehouden). Ik vind het mega irritant als iemand naar iemand van 19 verwijst als ‘Millennial’ haha.

Edit: blogger in kwestie verwees naar iets van ‘vroeger’ en zei iets van: voor de Millennials, dat is
(En dan uitleg over iets uit haar jeugd)

1. De oudste Millennials zijn al bijna 40
  2. Je bent zelf begin 30
  3. Ik ben van 1994 maar dat was ook onderdeel van mijn jeugd

Dus waarschijnlijk bedoelde ze mensen onder de 20 of zo

6 likes

Reclames gericht op toeristen voor landen waar het niet veilig is, de mensen hartstikke arm zijn en de regering corrupt is. Dan moet een semi-beroemd persoon even mij moet overhalen om naar een land te gaan waar ik niet alleen over straat kan. Kap gewoon! Gebruik dat geld voor je mensen om ze fatsoenlijk te laten leven.

3 likes

Ik heb een wasmachine en een droger gekocht bij de m.ediamarkt en het ene pakket komt tussen 8:45 en 11:45 en het andere pakket komt tussen 16:45 en 19:45. Lekker handig.

1 like

Columns moeten gewoon verboden worden :no_mouth:

#leavemaartenalone

6 likes

Er zijn zoooooveel columns waarvan het me totaal niet duidelijk is waarom ik naar die persoon moet luisteren over het onderwerp waar ze over schrijven. Van die stomme dagboekstukjes of slecht onderbouwde meningen. Is het nou echt teveel gevraagd dat columnisten een beetje verstand van zaken hebben of heel goed kunnen schrijven?

4 likes

Ja soms lijkt het alsof millennial een soort term is geworden voor ‘jonge mensen’, maar dat schuift natuurlijk gewoon op.

Maar ik snap ook wel dat het verwarrend is, omdat je bij ‘millennial’ denkt aan het millennium en dus vanaf 2000, maar het gaat natuurlijk over de mensen die zijn opgegroeid richting de millenniumwisseling en niet mensen die dan geboren zijn.

1 like

Dat de man in de trein naast me constant met zn benen zit te trillen. En dat ik te beleefd ben om er iets van te zeggen.

2 likes

Ugggghhhhh fucking groepsprojecten :triumph: De deadline van alles is vrijdag en donderdag moet er gepresenteerd worden, we hebben nog vrijwel niks. Mensen komen steeds niet opdagen. Tot overmaat van ramp stuurt degene die de hoofdrol van de groep op zich genomen had vanmiddag dat ze stopt met de opleiding en dus niet meer komt. Ik deed bijna alles tot nu toe al in m’n eentje en heb nu ook nog eens haar rol overgenomen terwijl ik al de op Ă©Ă©n na belangrijkste rol had. Wel meteen aan de docent laten weten vandaag en heb ook over de mensen gesnitched die er steeds niet (vandaag ook niet) zijn. Toen zei ze meteen klassikaal dat ik me verder niet met de presentaties en de site (die ook nog helemaal gemaakt moet worden) hoef te bemoeien. De rest zoekt het onderling maar uit, joeeee :wave:t2: :wave:t2:

2 likes

Ik wil geld uitgeven maar er is niks dat ik wil :tired_face:

3 likes

Aan de bediening van vanochtend. Mijn vriend bestelde een klein ontbijt en ik een groot ontbijt. Serveerster komt eraan en vraagt voor wie het grote ontbijt is terwijl ze al richting mijn vriend gaat. Ik zei ‘voor mij’ en toen zei ze: ‘O, cool, dat zie je niet vaak! Meestal bestellen mannen de grote maar respect, geniet ervan’. Ik was echt instant geĂ«rgerd en mijn vriend vond ook nog eens dat ik me aanstelde en ze was toch juist positief. Maar het is toch ook kut? Voor hetzelfde heb ik een eetprobleem en dan gaat ze even heel erg de nadruk om mijn grote portie leggen. Ook al vind ze het cooooooooool.

8 likes

Ik heb twee verschillende opdrachtgevers waar ik weleens teksten voor schrijf. Eentje is super aardig. Betaald ook direct wanneer hij een opdracht stuurt en wanneer de tekst toch langer blijkt te zijn dan maakt hij nog extra geld over. Reageert ook heel snel via mail. Altijd direct een bedankje etc. Maar de ander stuurt dus nooit een bedankje, moet 3x vragen of een opdracht goed is ontvangen en of hij naar wens is (hij is zeg maar een tussenpersoon dus hij neemt opdrachten aan van anderen en stuurt ze dan naar mij of Ă©Ă©n van de andere mensen die voor hem werken), en ook om geld moet ik vaak meermaals vragen. Zo irritant dit.

Eigenlijk ben ik gewoon geneigd om meteen wanneer de opdracht klaar is een betaallink mee te sturen. Ookal is dit niet echt zoals het hoort, maar de manier waarop het nu gaat werkt ook niet

Aan dat ik niet goed heb gecheckt of iets wat ik kocht helemaal 100% oke was. Had dus een truitje op de ijhallen overgekocht voor 7 euro, want zij zei: ja het is vanillia. Oke oke prima, ik wilde hem graag en nog mooie kwaliteit. Zie ik net dat er twee gaten in de mouw zitten :broken_heart:. Ben ook een tikkeltje geĂŻrriteerd dat ze het misschien wel wist en me oplichtte, maar ik ga maar van het goeie uit.