Ja wintersport was ook nog een optie dus dat word wel riskant dan
Hoop een paardenschuur dan
Hahaha, ik dacht bij de eerste paar zinnen ook meteen âCynthia, is that you?â
Hahahaa doet me denken aan mijn schoonouders die dan zeggen we eten Mexicaans en dan dus wraps met droog gehakt met zijn pakje kruiden en sla en geeneens guacamole of iets van avocado.
Dat mân zorgverzekering het vertikt om in een keer een declaratie te vergoeden. Moet er steeds zelf achteraan omdat het volgens hen âniet in het basispakket of aanvullende verzekeringâ valt. Terwijl dat het dus wel valt. Doe gewoon je werk goed ofzoâŠ
Ik zou hem voor straf droge freps laten eten.
Wat mij betreft nog ergerlijker: mensen die âwrapjesâ zeggen, maar dan dus ook echt uitspreken als grapjes maar dan met een W.
Ik dacht dat alleen mijn ex-schoonfamilie dat deed, maar zojuist weer een wrApper gespot in de supermarkt.
Sterk van je. En héél lastig.
Oh nee dit heb ik net gekocht haha. Heb om onbegrijpelijke redenen nog nooit baklava gehad dus ik dacht dit is mijn kans. Misschien scheelt het dat ik geen vergelijkingsmateriaal heb.
Hopelijk heeft het je zin in baklava wel gestild!
Nee niet echtđ© misschien toch binnenkort maar the real deal kopen bij een Turkse bakker.
Ik woon vlak in de buurt van een navo luchtbasis en die fucking vliegtuigen maken zoân lawaai denk altijd dat ze gaan neerstorten ofzo
Weggooien
Aan mensen die zo overtuigd zijn van hun eigen potentie en kunnen maar in werkelijkheid nog niks gepresteerd hebben. Maar dat ligt natuurlijk aan hun omgeving die dat niet faciliteert en hen beperkt. Niet aan hun extreme zelfoverschatting.
De allerlekkerste vind ik nog Libanese/ Syrische Baklava. Die zijn ook nog een beetje crispy en iets minder zoet.
Sowieso mensen zonder enig zelfinzicht.
Dat mn buurvrouw heel haar levens verhaal verteld aan de mannen die hier in de straat de dakgoot schoonmaken.
Ik voel gewoon dat die mannen denken mens hou je bek. En ik wil ook dat zij dr bek houd want ik voel me zo ongemakkelijk en wil dat die mannen snel weg zijn.
Aan mezelf.
Ik ben aan het online shoppen en ik ben steeds echt heel erg beledigd en teleurgesteld als een kledingstuk dat ik leuk vind, alleen verkrijgbaar (gemaakt is voor) is in de plussize-lijn van bepaalde kledingmerken.
Dan denk ik: hallo waarom maak je die blouse/dat jurkje alleen voor de plussize lijn en niet voor de regular maten? Alsof ik âm niet zou willen dragen. Ik voel me echt benadeeld omdat ik geen plussize pas.
Maar dat is zo oneerlijk en stom want 9 van de 10 kledingmerken hebben juist vaak alleen maar die leuke kledingstukken voor de regular maten waardoor juist vrouwen met een plussize altijd de teleurstelling en het gevoel hebben die ik nu heb.
En het is maar kleding, dus waar maak ik me druk om. Maar ik voel me door deze constatering echt een verwend nest, vooral omdat ik nog steeds teleurgesteld en beledigd ben.
Haha ik wilde al iets heel boos terugtypen maar toen zag ik je tweede stukje
Ja echt slecht van mezelf. En vind het ergste nog dat ik hier nooit echt heel erg bij stil gestaan heb ondanks ik wel eens wat voorbij zag komen aan columns erover enzo. En pas als ik zelf een ietsie pietsie âbenadeeldâ word ik het ga zien.
Echt oneerlijk en discriminerend voor vrouwen met plussize maten dat niet alles voor hen verkrijgbaar is.
Nouja, eye-opener onder de noemer beter-laat-dan-nooit.
Maar te groot past meestal nog wel toch. Leuk oversized, make it work. Te klein gaat nooit. Dus hoe benadeeld ben je precies.