@Zemraluani in 3…2…1…
Oke volgende ergernis.
Mensen die bas ket ballen zeggen. Ipv baas ket ballen.
Het is of : Do you want to play basketbal.
Of : Ey ga de mee baasketballen.
Maar niet.
Do you want to go baaasketball
Ey ga de mee basketballen.
KA PIES?
Laat me niet beginnen over Pap rika .
Pappurika
Mijn moeder noemt ze vraps
basketbal schijnt de vlaamse uitspraak te zijn, dat zegt mijn man tenminste altijd als hij weer de slappe lach heeft omdat ik nooit baasket zeg
Je hoeft geen confrontatie aan te gaan toch. App gewoon: yo niet chill.
Denk dat de huisgenoot in kwestie wel weet dat het niet cool was.
Aan mijn stopwoordje. Ten minste als een stopwoordje ook middenin een zin kan…
" Jaa als je uit dienst bent word het vakantie geld na 6 weken over gemaakt daar hoef je niks voor te doen"
Inmiddels is het eind week 7 en heb ik nog niks gezien. Heb t gevoel dat ik weer overal achter aan kan gaan as usual.
( ik dacht ik post t ff hier want dan staat het straks miss ineens op mn rekening)
Ik wilde eigenlijk mezelf beetje inhouden qua snacks. Maar nu zag ik baklava bij Lidl. Had wel weken zin in baklava. In Turkse. Maar het is Grieks ipv Turks en ik dacht al dat ik een fout maakte. Zo lekker is het niet namelijk. En deze troep was €4 en 440 gram. Weet je hoeveel kcal. Een normaal mens zou stoppen met eten, maar dat vind ik lastig. Zonde van mijn geld en snackruimte joh. Had liever chips gehad, dat stelt nooit teleur.
Nouuu, ik had net even Croky bolognaise gehaald want daar was ik vroeger zo gek op, maar ik was nu al na 10 chippies misselijk. Pijn in m’n hart
Oke Croky stelt wel teleur. Die chips is harder of dikker dan de rest ofzo, vind ik niks.
Mn vriend heeft nog niet geboekt voor ons verrassingsuitje en net zei hij ‘pak maar alvast in, we gaan niet naar de zon’.
Wat moet ik in godsnaam inpakken dan
En we vertrekken/vliegen morgen
Nachtje in de schuur logeren denk ik. Zou een slaapzak en dikke sokken inpakken.
Jouw vriend is wel echt next-level lastminuteboeker he haha jezus
Een bikini en weigeren mee te gaan als je naar iets kouders gaat.
Ik heb onwijs veel respect voor jou hoe je met dit soort situaties omgaat, jezus wat ergerlijk weer.
Je weet dat je emotioneel stabiel bent als je dit soort situaties kan handelen
Ja daarom liep ik net hysterisch door het huis mn kast leeg te gooien
Deze reclame op fb:
Stel dat jij, als spiritueel mens, met jouw gaven en talenten andere mensen zou kunnen gaan helpen?
Stel dat je je eigen praktijk zou hebben, en dat mensen daar komen voor een consult of een behandeling.
Stel dat je het daar heel erg druk mee krijgt, omdat jij vanuit een pure verbinding met jouw spirituele kracht kunt werken.
Stel dat je het daar zo druk mee krijgt dat je er van zou kunnen leven!
Wat zou dat dan voor jou betekenen?
Op persoonlijk vlak?
Op financieel vlak?
En op het realiseren van jouw ideaal?Zou het kunnen zijn dat je je heel gelukkig zou voelen, omdat je elke dag kunt doen wat je het liefst doet?
Zou het kunnen zijn dat je rust ervaart, omdat het financieel lekker loopt?
En zou het zelfs zo kunnen zijn dat je vanuit jouw ideaal nog ‘grootsere’ dingen neer kunt zetten, en nog meer mensen kunt helpen, omdat je jouw droom leeft?
Ontdek jouw spirituele kracht, erken wie jij in diepste wezen bent en gun jezelf jouw droom te leven.
Want dat is toch waarom we hier zijn?
Liefs,
Jolanda
Dankjewel Ik ben ook echt geen spontaan mens dus het kost wel wat moeite maargoed morgen ben ik misschien in Wenen, Londen, Rome of Milaan! Dus mag niet zeuren