Lol iemand zit hier witte bolletjes met kip kerrie salade te smeren op de stoel naast zich? #treinleven
Voelde me gister net wat beter maar nu zit ineens mân oor dicht? En ben bang dat het weer met die buis van eustachius te maken heeft. 1 jaar geleden ook gehad en toen moest ik antibiotica omdat mân oor de hele tijd dicht bleef zitten, ik super erge pijn had en ik niks hoorde aan die kant (en de huisarts zag bellen achter mân trommelvlies)
Ben daar nu weer een beetje bang voor
Ben op kantoor en iedereen zit hier te niesen, kuchen, keelschrapen. Lang leve de kantoortuin - moet om de minuut een kakofonie van hoesten en proesten aanhoren. En je kan aftellen hoe lang het duurt voordat je zelf ook verkouden wordt.
Hahaha this is me. Ik geef ook altijd mijn vriend de schuld van het feit dat ik te laat ben als hij de tandenborstel in de keuken heeft gelegd, of mijn sleutel nog heeft, want âkon hem de hele tijd niet vinden door jou!â
Maar tegelijkertijd weet ik dat het mijn eigen schuld is.
ik ben vandaag vergeten een elastiekje mee te nemen naar werk en nu stoor ik me zo aan mijn loshangende haar, wil het gewoon vast hebben nu. Ook al in de weer geweest met paperclips, maar dat mag niet baten
Of als ze eindeloos met een lepel in dat bakje blijven roeren
misschien heb je een potlood in de buurt liggen en kun je deze nadoen!
Aaaaargh die regen en al dat grijs.
Haha ja, ik krijg nu net ook een berichtje van hem met: âsorry maar het was echt niet lekker wakker worden door het geluid van een rennende vriendin en dichtdraaiend badkamerslot â en âik had me verslapenâ.
Ik heb het gevoel een koude douche genomen te hebben door deze regen
" Wij eten vanavond freps"
Ten eerste het is alberto.
Ten tweede het zijn tortillas.
Ten derde eten jullie dan tacoâs , burritos , fajitas , enchilladas , quessedillas. Of gewoon een tortilla met salade en krokante kip eropâŠ
De meiden die in het bushokje staan te roken naast mij. Ja ik snap dat het regent hoor, maar ik hoef die rook en geur niet zo dicht bij mij
Maar hoe noem jij dan een grote tortilla met sla, kruidenroomkaas en zalm? Wij noemen dat altijd wraps hahaha.
Vies.
Proud to be a tatta
Nee echt, ik vind die combinatie heeerlijk.
Ik heb eigenlijk gewoon een hekel aan het woord wraps. Het klinkt zo goor alsof het iets is wat je bij de gamma haalt om mee in te pakken zodat je het veilig kan vervoeren.
Haha tie wrap
Reps toch? Aldus mijn oma.