Waar erger je je aan #6

Vriend gevraagd sterke oploskoffie mee te nemen voor bakken… Heeft ie de een na mildste meegenomen :expressionless:

1 like

Geen zorgen, je legt het helemaal goed en ik kan me helaas goed voorstellen hoe zulke dingen gaan. Ik vind het echt heel naar voor je vriend dat dit telkens gebeurt. Misschien is er een manier om anoniem discriminerende opmerkingen te melden? Geen idee of dat kan hoor, maar bij mijn vorige bijbaan kreeg een collega ook opeens een waarschuwing omdat iemand had gemeld dat er beledigend over klanten werd gesproken, en dat kon geen klant geweest zijn. Iemand had een briefje geschreven voor de filiaalmanager. Probleem is wel dat de collega’s van je vriend dan automatisch zullen denken dat hij degene is die het heeft gemeld.

blegh, ik ben laat, maar niet zwanger. Schiet dan op met die ongesteldheid ipv deze baarmoeder-limbo waar ik nu in zit :woozy_face:

2 likes

Mensen zonder (mijn) humor.

2 likes

Dat ik gvd nu voor de tweede keer in een halfjaar een afspraak in de Apple Store moet maken omdat er wéér een toets van mijn 2017 Macbook afvliegt. Echt dit kreng kostte €1400 en het toetsenbord is een aanfluiting.

Lara uit Hollands hoop. Doe gewoon ff niet zo dom en ga je familie helpen.

1 like

Ik maak nooit woordgrappen en nu maak ik er een en dan lacht niemand. Mijn humor is dus gewoon kut :clown_face:

Oh ik vind machteld zo’n dom wicht. Kan haar niet uitstaan met haar achterlijke acties elke keer.

Hahaha ja maar Fokke doet ook wel echt domme dingen. En Machteld doet wel dingen die Fokke niet durft te doen.
Maar ik heb net de eerste aflevering van seizoen drie half meegekeken omdat ik het echt te spannend vond.
Eigenlijk is Liesbeth het leukst :thinking:

1 like

Dat je die verrekte zakjes rucola nooit leeg krijgt.Er zit maar 75 gram in zo’n zakje en tóch mag ik altijd weer een zakje met een nattig restje weggooien.

27 likes

Ik erger me aan mezelf…
Een uur geleden kon ik mij niet wakker houden en lag ik weg te dommelen op de zetel in plaats van dan te gaan slapen moest ik zo nodig nog vlug iets opzoeken op internet (wat ik evengoed morgen kon doen) en nu ben ik klaar wakker :+1:

1 like

Ik heb ook altijd het gevoel dat rucola zich ’ s nachts weer vermenigvuldigt ofzo. Zo’n zakje gaat gewoon nooit leeg.
Bij mij blijft het ook een maand goed, als het al ver over de datum is.
Echt een mysterie dat spul. :thinking:

10 likes

Ik irriteer mij op moment heel erg aan het feit, dat ik al een een paar weken niet kan sporten door slijmbeursontsteking aan mijn heup.
Alleen nu heeft mijn fitness besloten de betaling voor mijn personal training automatisch om de twee weken af te schrijven…
Hier heb ik nooit toestemming voor gegeven, zeker niet nu ik voorlopig niet meer kan sporten

Kan maar ze hebben het tegelijk geboekt met mijn maandelijkse betaling… Dus dan heb ik voor deze maand niet betaald

Klopt maar van Fokke kan ik het beter hebben. Hij is meer afwachtend. En Machteld pakt het gelijk aan. Er gebeurde idd wel gelijk heel veel in de eerste aflevering, benieuwd wat deze seizoen nog gebeurd

Aan mijn vriend. :weary:

Ik werd net wakker doordat ik supernodig plassen moest. Mijn vriend zijn wekker gaat altijd om 6:15u en hij blijft altijd veel te lang liggen, komt nooit aan brood smeren etc. toe doordat hij te lang ligt. En ik dacht bij mezelf: ik ga bekijken hoelang ik in de badkamer zit (1min), want ik ken hem langer dan vandaag…

Dus ik kom uit de badkamer, en ja hoor… zegtie: ja nu ben ik echt veel te laat voor mijn werk, dus wil jij dit en dat voor mij doen nu?!
Waarop ik zei: ik heb maar 1min. in de badkamer gezeten, dus als je het daarvan moet hebben…
Was hij helemaal beledigd en het kwam door mij dat hij nu nog maar een kwartiertje had.
Dus ik ben stilzwijgend naar de slaapkamer gegaan en in bed weer gaan liggen, gaat’ie expres omdat hij beledigd is roepen dat hij naar zijn werk gaat… :weary::weary: “ik ga weg hoor, ik heb het gered hoor, nog bedankt he”, “joehoe slaap je?” :triumph: en nu kan ik niet meer slapen.

5 likes

Ik zou volgende keer je telefoon op stopwatch bij hem leggen als je gaat plassen en zeggen dat hij je moet timen. Wat flauw dat hij jou de schuld geeft.

1 like

Oh wat kinderachtig! Ook meteen klagen op jou.
Mijn vriend had zich vandaag verslapen, dus ik werd een uur na z’n wekker wakker omdat mijn lamp aangaat en wees hem erop. En dan gaat die uitgebreid analyseren hoe het kan dat die die wekker heeft weggeklikt, maargoed ik zou dan ook willen ventileren dus laat hem maar.
Maar denk dan echt joe dit was m’n goede daad voor vandaag laat me nu maar weer slapen.

1 like

Oh ook zo vervelend! Ik snap trouwens wel dat je vriend wilt ventileren, maar als ik me zou verslapen dan zou ik me vooral focussen op alsnog (zo) optijd (mogelijk) klaar zijn en thuis vertrekken. :sweat_smile:

1 like

Mensen die yoghurt eten in de trein ‘s ochtends :angry: eet gewoon je ontbijt thuis ipv je bakje met gore zure troep naast me open te trekken. Het is al helemaal erg als mensen er ook nog bij smakken

2 likes