Waar erger je je aan #6

OH ECHT!!! YOU MAKE MY DAY. Maar waarom!!!

Gvd ik ga vandaag echt kapot van de pijn van m’n menstruatie en liep ook onwijs te emmeren met mijn menstruatiecup op werk, en nu erger ik me ZO dat deze ellende gewoon om de drie weken plaatsvindt, waaaarom echt.

Dat mn kut modem weer eens niet mee werkt. En dat mn moeder dr dan de ventilator opzet " Ja want dat werkt"
Prima mijt. Gvd overal die kut wind nu ook binnen.

13 likes

Dat Timothée Chalamet werkelijk overal waar je kijkt is. Is hij de buitenlandse Maan of zo? Ik vind hem niet knap en totaal geen goede acteur want hij kijkt altijd zo doods uit zijn ogen (impopulaire mening). Maar zelfs al had ik hem leuk gevonden, hij speelt echt in teveel nu.

11 likes

Ik heb denk ik via het forum laatst op een link naar kekmama/viva/telegraaf vrouw geklikt ofzo want mijn hele facebook staat tegenwoordig vol met van die “sappige” verhalen over vrouwen die stiekem een relatie hebben met de ex van hun vriendin, die met toestemming vreemdgaan, die geen seks meer hebben en ongelukkig zijn in hun huwelijk, die gestalkt worden door de vrouw van iemand met wie ze seks hebben gehad, verschrikkelijke schoonmoeders, etc. Etc. Etc.

En ik klik ze iedere keer aan om te lezen waardoor er steeds weer nieuwe verhalen bij komen :weary: waarom doe ik dit

9 likes

Ik dnek dat ik nu al last heb van hooikoorts :open_mouth:

Hahaha ik heb dat ook en het is zo kut

Aan m’n huisgenoot die alweer een kutzooi achter heeft gelaten in de keuken waardoor ik eerst alles moet opruimen voordat ik daar ĂŒberhaupt iets kan doen :tired_face:

Heb er echt al vaak wat van gezegd en voel me echt een zeikwijf, maar het is gewoon echt vervelend

3 likes

Ja pff en toch blijf ik het keer op keer lezen he hahaha

1 like

Alles voor z’n deur zetten

1 like

Zou wel een goede zijn, staat ze wrs van te kijken :joy:

Ja maar soms is dat nou eenmaal de enige manier. Of als jullie eigen kastjes hebben alles daarin zetten.

1 like

Er zijn ook mensen (ik) die de rem een paar keer indrukken en dan knipper je dus met je remlichten

1 like

M’n zus.
Haar hele karakter.
Het is zo zo zo vermoeiend voor mij.

Op de een of andere manier las ik over het woord ‘modem’ heen en dacht ik dat je zei dat je kut niet meewerkte (want pijn ofzo). Dan wordt de rest van je bericht opeens heeeel raar :joy:

2 likes

Ik heb geen idee, hoop alleen niet dat ze de receptuur veranderen. Tenzij het is om een nog dikkere laag chocola toe te voegen.

Neeee de verhouding is nu juist goed haha. Het kind in de AH dat mij hielp had er nog nooit van gehoord :rofl: en die mocht zich teamleider noemen

Gelukkig heb ik jou nog als OG foodie :metal:

1 like

Heb ineens zo’n craving naar bami, geen idee waar dat nou ineens om half 12 's avonds vandaan komt. Eet het bijna nooit. Meh, met lekker veel satĂ©saus en kroepoek. Maar ipv dat lig ik in bed met een Napoleon bal in m’n mond. :sob:

Deze craving heb ik al 4 weken, en iedere dinsdag komt die tot een hoogtepunt maar op dinsdag zijn alle Chinese restaurants in de buurt gesloten :frowning:

2 likes

Wij moeten op kantoor werken met SharePoint. Nu ligt dat systeem er alweer uit.