Waar erger je je aan #6

Dat het dakkapel vandaag niet geplaatst wordt (wat logisch is). Maar nu zit ik weer een paar dagen langer opgescheept met een zenuwachtige sacherijn. :joy:

WAT??

:scream:
Nieeeeeettttt

Ik heb het nagevraagd. Je kunt ze ook niet online bestellen en in de winkel kon de jongen ook niks vinden toen hij op dat handheld ding zocht naar Zaanse Huisjes. Ze liggen hier ook echt al 2/3 maanden niet meer in het schap en de kaartjes ā€˜binnenkort ben ik er weerā€™ en productkaartjes zijn verwijderd :sleepy:

Maar zijn die niet hetzelfde als de LU Scholiertjes?

1 like

HE? Nee dat ligt absoluut niet aan jou. Dit is pesterig, discriminerend en racistisch. Snap het als je vriend geen zin heeft om er wat mee te doen maar hij zou iig zeker in zijn recht staan.

6 likes

Nope, ik snap de vergelijking. Maar is echt heel anders XD. Ander koekje, dunnere chocola. Thereā€™s no alternative

3 likes

Bij de Lidl hebben ze koekjes die erop lijken, bijna dezelfde verpakking ook. Maar wel echt shit ja van de zaanse huisjes, waren ook altijd zo lekker goedkoop.

Op de snelweg is er een (ongeschreven) regel dat als je onverwachts moet remmen je dan je knipper lichten aanzet als waarschuwing voor de bestuurder achter je.

ZO IRRITANT als degene achter je dat niet doet. Ik waarschuw toch niet voor niets. Jij kan misschien wel optijd remmen maar die gene achter je kan er zo op knallen en dan ben ik ook de lul.

2 likes

Hoe kunnen ze dat doen?! :cry:

Ik vraag mij iets af over mijzelf. Collegaā€™s en ā€˜vriendenā€™ en familie denken altijd dat ze vanalles over mij mogen zeggen. Daar erger ik mij aan en ik geef 9/10 repliek. Maar het lijkt alsof het algeheel geaccepteerd is om grapjes over mij te maken of opmerkingen te maken over mijn functioneren. Ik vraag mij af of ik dat dan uitstraal?!

Ik vind het altijd zo naar als er mensen achter me zitten die door hun mond ademen, hun keel schrapen dat je dat slijm los hoort komen, hun neus ophalen als ze verkouden zijn, of van die rochels naar binnen slurpen (waarom zou je dat Ć¼berhaupt doen??!). Ik krijg daar echt de kriebels van :woozy_face:

En in sommige lokalen op de uni hebben ze helaas van die klapbankjes dat de tafel van degene achter je meteen aan jouw stoeltje vastzit. Zodat je dus op 40 cm afstand van elkaar zit ofzo. En helaas is er een vent die denk ik erg verkouden is zodat ie niet door zā€™n neus kan anderen achter me gaan zitten blegh.
Ik probeer nu ook rustiger te ademen zodat ik straks niet ook verkouden wordt, maar dat slaat natuurlijk nergens op haha

1 like

unnamed

Ik moest gelijk aan deze van Lidl denken, waarschijnlijk ook die @still bedoelt?

1 like

Jaa die bedoel ik idd! Je hebt betere google skills dan ik haha. Volgens mij heb je ze ook nog met witte chocolade.

1 like

Ik heb zaanse huisjes even gegoogeld want kende het niet onder die naam en doet me denken aan choco leibniz koekjes is van Bahlsen, foto onder mijn bericht. Moest het nog anders zijn let me know :slight_smile: + ik weet ook niet of ze dat in NL verkopen.
Scholiertje is inderdaad op dat gedacht maar net iets anders.

asset-1186302

Mijn lichaamā€¦ Ben namelijk ziek en ik heb enorme cravings voor kaas, pittig Aziatisch eten en makreel. Echt ideaal voor een veganist met een intolerentie voor pepersā€¦

9 likes

Die opmerkingen zijn enorm racistisch en je vriend zou dit kunnen melden, want dit kan echt niet. Ik snap het als hij geen zin heeft om een melding of aangifte te doen, maar zijn collegaā€™s gaan echt over de schreef dus hij zou zeker in zijn recht staan. Bahā€¦

2 likes

Hoe zeg ik dit netjesā€¦ je kunt deze (in elk geval binnen NL) laten voor wat het is. Google het maar eens, geen consequenties

Met netjes bedoel ik een manier om te zeggen dat je gewoon niet betaalt haha

1 like

Is tijdelijk! Ze zijn idd tijdelijk uit het assortiment, maar heb navraag gedaan, ze komen terug!

1 like

Mijn irritante huisarts die perse een persoonlijk consult wilt voor een doorverwijzing waar mijn fysio om vroeg. Zou het liefst een andere arts nemen