Waar erger je je aan #6

Ik ben het hele weekend ziek geweest. Nu heb ik echt het gevoel alsof ik geen weekend gehad heb, heb helemaal niets kunnen doen wat ik nog moest doen.

1 like

Mijn vriend is dol op deze. Ik vind bolognese echt niet te hachelen. Maar ze verkochten nu ineens ook Croky bij de Lidl???

Collages die schijt hebben aan deadlines.

wil ik een item van een tientje bestellen op de site van de Blokker, mag dat pas vanaf 15 euro. hier, koop anders wat troep erbij die je niet wou, is de suggestie.

3 likes

Dat de gemeente me op 22 januari een aanslag stuurt voor 2019, en op 10 februari voor 2020 :confused:

1 like

Ja gvd dit had ik ook :rage:

Die kut hoeren wind die zorgt dat ik bijna van m’n fiets flikker en de brug niet meer overkwam.

2 likes

Maar we weten niet waarom we failliet gaan :joy:

1 like

Altijd lekker makkelijk, iets of iemand anders de schuld geven.

:stuck_out_tongue:

1 like

Oké misschien helpt het ontbreken van die conditie ook niet :stuck_out_tongue:

hahahahaha

Stickers op whatsapp in groepsapps.
Het zijn, in mijn omgeving dan, vaak de mensen die in het echt niet grappig zijn en dan van die ‘grappige’ kut stickers gaan sturen. En als één iemand zo’n ding verstuurt, lijkt het wel alsof iedereen óók een sticker wil sturen wat resulteert in 1019972 onzinnige ongelezen berichten.

4 likes

De enige persoon die mij stickers mag sturen, is @FredPaillet. Je weet, lolz zijn gegarandeerd. Maar over het algemeen net zo niet grappig als de meeste memes.

1 like

hahaha

Ik had dit vrijdag bij C&A. Ik wou een handtas bestellen en het was 14,45 ofzo, met bestelkosten bij kwam het over de 15 euro. Toen ik wou afrekenen stond er dat dat niet ging omdat ik geen 15 euro had… Heb mij dan maar de goedkoopste kousen uitgezocht en bijbesteld…

1 like

Ik kan gewoon aan de wc ruiken dat een roker hiervoor op de wc heeft gezeten. Bah

Vet irritant, ga maar een betalingsregeling aanvragen, geen zin om in 1 keer 550 te lappen

Ik probeer een weekend weg te organiseren op mijn bijbaan en heb de datum en prijs alllang gecommuniceerd. Nu zegt de helft ineens af (ik kan dan toch niet, toch te duur) en de andere helft zegt ja als we maar met zes gaan ga ik ook niet.

Coolcoolcool rustig blijven

1 like

Dat de Zaanse huisjes koekjes van de AH verleden tijd zijn. Klote AH, ik ben booooooos en verdrietig :sleepy:

1 like

Ik heb één sok aan die de hele tijd afzakt. Dit maakt me zo chagrijnig hè.