Waar erger je je aan #6

Elke reclame van Vinted.

21 likes

Mijn ex en ik wonen nog in 1 huis en het is echt verschrikkelijk. Hij mocht vanavond mijn fiets lenen. Ik had al gezegd dat ik maar 1 sleutel heb. Vorige keer kwam die met de verkeerde (?) fiets thuis, en de keer daarvoor heeft ie het slot doorgezaagd omdat 'ie dacht dat ik niet wist waar de sleutel lag (? Was niet thuis op dat moment) Komt 'ie nu dus met super veel kabaal thuis, ZONDER fucking fiets en zonder sleutel. Ik ben echt woest.

Ik heb zoveel vraagtekens
 :confused:

Kan je niet verhuizen? Of moet hij verhuizen?
En open deur misschien, maar ik zou mn fiets nooit meer uitlenen aan hem. Als je hem ooit nog terug krijgt tenminste.

1 like

Ik had dit ook met m’n huisgenoot en haar vriend. Het was zooooo gehorig ook en ik zat me helemaal op te vreten dat hun samen in die andere kamer zaten en dan alleen eruit kwamen om naar de badkamer te gaan idd en zo onvoorspelbaar. Kon ook alle bespreken half meeluisteren en het waren echt kneusjes. Was super hinderlijk. Dus ik begrijp je wel, maar helaas niks aan te doen.

1 like

Ja hij krijgt m zeker niet meer mee. Ik heb ook heel veel vraagtekens haha. Ik ben inderdaad bezig met een huis zoeken, maar is nogal lastig hier helaas. Hoop echt zo snel mogelijk weg te zijn :sweat_smile:

1 like

Dat mijn vogel iedere keer als ik uit kan slapen al kei vroeg voor sirene gaat spelen. Laat. Me. Slapen. Man. Hij weet ook gewoon dat het niet mag, want zodra ik naar hem toe loop is hij stil en gaat ie me heel maf aankijken. Dat hij geluid maakt is helemaal oké. Maar dit is echt zoveel decibel dat de buren het zelfs kunnen horen en het letterlijk pijn doet aan je oren

1 like

Dat mijn vriend gelijk uit bed gaat in plaats van nog even met mij te knuffelen.

1 like

Haar kamer is haar kamer toch in principe. Ik zou het wel anders vinden als ze de hele dag in jullie gezamenlijke woonkamer zouden zitten, maar ik maak uit je verhaal op dat ze voornamelijk in haar slaapkamer zitten? Vervelend misschien maar dit hoort er wel bij vind ik als je huisgenoten hebt. Je kunt iemand niet een relatie verbieden, ook al heb je in eerste instantie daar wel naar gezocht. Dat hoort nu eenmaal bij het leven en dus komt het ook mee je huis in. Ik weet niet hoe zij zich verder gedragen in jullie huis natuurlijk, maar op basis van dat hij daar 2-3 dagen per week in haar kamer slaapt vind ik dat eigenlijk heel normaal.

Wel lastig hoor, ik kan me goed voorstellen dat je liever een plek voor jezelf hebt. Ik was op een gegeven moment ook helemaal klaar met het hebben van huisgenoten. Maar dit hoort er wel bij helaas.

9 likes

Ik snap je wel maar het enige wat je kunt doen is idd een gesprek aangaan, zou hierbij ook aangeven dat je wel weet dat het aan jouzelf ligt maar dat het je zou helpen als je weet wanneer hij er is. Kan me niet voorstellen dat ze dat erg zou vinden.

2 likes

Die genderhokjes in Wil d’r instaposts. Dat ze niet kan wachten tot haar jongens op de achterbank over sport en games zullen praten. (En ik zie niemand reageren met hallo genderhokjes, maar voel me er ook niet toe geroepen zo met al die volgers)
Daarop aansluitend; als mensen een jongensbaby krijgen dat er dan wordt gezegd “aah leuk kan hij lekker gaan flirten met insert kindje dat geboren is met het vrouwelijk geslacht”.
Als mensen helemaal benieuwd zijn wat iemand krijgt: een jongen of een meisje. Het kan me werkelijk waar niks boeien, want het zegt niks. Ja je weet dat het geboren wordt met een piemel of een vagijn, nou hiep hoi. Toekomst kun je nu niet in gaan vullen hoor.

7 likes

Ik erger me hier ook echt aan bij m’n neefje. Is volgens rest van de familie zo’n lekker ‘ventje’ met z’n autootjes en dino’s. Hij is dan wel wat ‘meisjesachtig’ in z’n huilgedrag (want huilt snel). Jezus laat dat kind, hij is 2

1 like

Misschien helpt een doek over de kooi?
De vogels werden bij mij wel stiller of deden wat zachter.

Dat heb ik al geprobeerd maar dat boeit hem niks. Dan gaat ie alsnog krijsen. Hij doet sowieso alles tegenovergesteld van wat “hoort” voor zijn ras/vogels in het algemeen. Volgens mij heeft ie niet echt door dat hij een vogel is ofzo haha

Mijn moeder appte net dat ze trots op me is dat mijn huis altijd zo opgeruimd en gezellig is.

Die is nieuw :+1:t3: Mn moeder is echt te snel trots. Maar misschien ben ik wel altijd een teleurstellende dochter geweest :joy:

12 likes

Haha heb je de Monica box

wauw

De croky bolognese chips was uitverkocht bij de supermarkt? Vraag je je toch af hoe zoiets kan gebeuren

2 likes

Ja inderdaad! Croky :woozy_face:

2 likes

Heeft ze een boekje gelezen over ouderschap ofzo? Of is ze aan het oefenen met complimenten geven?:stuck_out_tongue:

Aanbevolen portie groottes die niet kloppen. “een portie is 200 gram en in deze verpakking zitten 2,25 porties!” in een pot kwark. Ja hallo 0.25 portie dan weet je toch wel dat er iets fout zit

3 likes