Waar erger je je aan #6

Ik heb vandaag niet veel geks/ongezonds op, maar dus wel rond 1830 friet. Maar nu 6 uur later is mijn buik zo opgezwollen :o Ik lijk wel zwanger zo rond. Komt het dan door het vet of door het vele zetmeel?

Mensen die fluiten. As we speak, m’n vader naast me in een leeg (en dus hol en echoënd) huis. STOP :rage::sob:

2 likes

Ik had vanavond eigenlijk een halve dienst tot 8 uur en daar had ik me echt op verheugd. Zijn er weer eens 300000000 zieke waardoor ik tot 11 moet blijven

Na heeeel lang twijfelen en computer bril besteld. Ook nog eens een iets duurder model, heb ik volgens mij de verkeerde kleur gekregen :sob:

Althans, ik hoop dat dit de verkeerde kleur is want als dit zilver voor moet stellen dan hoef ik ‘m niet.

Ik heb een oude ipad van mijn pa gekregen, 2013 ofzo. Hij is er heel netjes mee omgegaan en niet veel gebruikt dus ding ziet er nog heel goed uit. Ik wilde kijken of ik er Netflix op kon zetten, eigenlijk enige reden waarom ik een tablet zou willen. Nu kan dat niet omdat het besturingssysteem van die iPad niet compatibel is. Ik vind het zo debiel he. Apparaat werkt nog prima, maar je hebt na een paar jaar dus niks meer aan een ‘oud’ apparaat en wordt ‘gedwongen’ om een nieuwere versie aan te schaffen.
Videoland kan er wel op, maar ik wil nu niks kijken van Videoland :@

2 likes

Ik kan hem niet uit de playstore downloaden, weet even niet welke melding hij dan geeft maar het was iets als dat ik moet upgraden naar andere ios maar dat gaat volgens mij niet.

Edit: https://appletoolbox.com/what-to-do-if-netflix-is-not-compatible-with-your-ipad/ dit dus.
Zie wel manieren om het op te lossen maar nu ff de energie niet voor. Dan maar mijn laptop in bed :’)

Paar dagen geleden wortelkanaalbehandeling gehad en de pijn valt me tegen :sweat_smile: helemaal als ik per ongeluk ergens op bijt of met mn tong erlangs schuur :confounded:

Ik heb een paar maanden terug per ongeluk Netflix van mijn eerste generatie iPad Mini verwijderd.
Mooi niet dat er een manier was om Netflix opnieuw te downloaden, wat ik ook probeerde. Heb echt van alles gelezen via Google maar de enige oplossing was het terugzetten van de fabrieksinstellingen. In jouw geval dus geen oplossing.

Je kunt toch gewoon Netflix kijken via je browser?

Nee dat kan niet. Je wordt dan doorverwezen naar de app van Netflix. Ik heb ook een iPad mini uit 2013 en alleen YouTube en videoband doen het nog.

1 like

Echt kut he :@
Dan heb je dus of pech of je moet een nieuwe kopen. Zo ergerlijk, een super goed apparaat nog kan zo weggetiefd worden (of ja, niet volledig gebruiksvriendelijk gebruikt worden).

1 like

Vriend en ik zijn in de bouwmarkt. Heeft hij eindelijk gevonden wat hij nodig heeft, zegt hij niet te weten welke grootte. Goh misschien handig om dat thuis eerst te checken voor we gaan

Ja echt schandalig, snap niet dat ze dan niet alsnog een oudere versie beschikbaar stellen. Voorheen kon dat wel maar nu ook niet meer :confused:.

1 like

Ik vind het zo lastig om samen te wonen met vreemden, vanwege financiën is het niet anders. Mijn huisgenoot is heel aardig en chill maar ik vind het irritant dat haar vriend hier best vaak is. Nou ja, ik vind het vaak: twee/drie dagen in de week. Voordat ze hierin kwam heb ik gezegd dat ik een rustige flat wil met niet teveel bezoekers savonds of snachts omdat het een hele kleine flat is.

Wat vinden jullie ervan, moet ik me er gewoon overheen zetten?

ik vind een vriend wel anders dan willekeurige nieuwe vrienden elke dag… hoort ook een beetje bij 't leven, tenzij ze een rommel of veel geluid maken is 't denk ik beter om je eroverheen proberen te zetten

maar ergeren mag altijd

9 likes

Ja maar dan woon je dus wel ineens drie dagen per week met 3 personen ipv met 2, dat zou ik ook wel kut vinden.

5 likes

Heb al een paar keer geprobeerd het saldo van mijn MediaMarkt cadeaukaart te checken, maar krijg telkens een serverfout te zien :roll_eyes:. Ik ben hier te nieuwsgierig voor!!!

Nou als het een hele kleine flat is, snap ik je ergernis. Kunnen hun niet soms wisselen en dus naar haar vriend gaan?

1 like

Het is echt een hele kleine flat en de slaapkamers grenzen aan elkaar. Ik denk dat het probleem eerder is dat ik niet weet wanneer hij hier is en ik vind het fijner om dit van te voren te weten, zodat ik er rekening mee kan houden en op kan voorbereiden. Maar ik vind het ook echt stom van mezelf om dat te vragen aan haar. Ik heb ook bewust geen koppels geïnterviewd voor de kamer want dat wilde ik hier niet hebben en het voelt alsof dit toch de woonsituatie is. Vanaf gisteravond tot nu zitten ze in haar slaapkamer en komen alleen eruit om eten te halen of naar de badkamer te gaan. Terwijl mijn huisgenoot zei dat die vanmorgen weg zou gaan om te gaan werken maar hij is hier nog steeds??? Voel me gewoon een indringer in hun leven ofzo maar wil freaking rust om me heen en weten wat er gebeurt in de flat waar ik woon.

Ja…misschien. Ben bang dat ik te abrupt ben als we daar een gesprek over hebben, wel fijn om te weten hoe sommige van jullie erover denken en dat het inderdaad een lastig ding is