Ik ga voor een positiever 2020! Maar heb misschien nog wel iets in mijn archieven
Mens dat te pas en te onpas fotoās van dr scottish fold onder je neus duwt zij wil niks negatiefs over dat dier horen, ik wil de fotoās gewoon niet zienā¦ Maar toch iedere keer weer die telefoon onder mān neus duwen āOo0ooO0oh kijk hoe schattigā¦ā
"Ja Betsy, net zo schattig als een halfdood geknuppeld huilertje " en dan ook nog die als je niks aardig kan zeggen, zeg dan niksā¦
Dat de HELE bus vol zit met omaatjes die in hun eentje aan het gangpad zitten ipv bij het raam zodat er niemand naast ze gaat zitten. Gedraag je
Heb je dat echt gezegd?
Zo goed als, iets genuanceerder.
Haha wtf ik zit in de wachtkamer, links van me ligt mijn jas, rechts van me is een vrije stoel waar mijn vriend net zat en nog rechtser daarvan ligt zijn jas.
Komt er, ondanks de hele rijen lege stoelen, een man op de plek van mijn vriend zitten? Could you not??
Heb 'm vriendelijk gezegd dat de stoel bezet is hoor.
oh neeee zoān meid naast me in een koffiezaakje zegt net naar Virginia te willen omdat ze al die plantages en bijbehorende villaās zo mooi en romantisch vindt oh nee
Al die beckyās die romantisch trouwen op een plantage.
Looking @ you Blake Lively en Ryan Reynolds.
O wow hebben zij dat echt gedaan?
Hoe kun je niet inzien dat dat ongepast is?
Wat me de laatste tijd nogal is opgevallen en mij aan erger is dat ze bij bepaalde programmaās over de woningnood en dat jongeren lang moeten wachten op een huis altijd van die figuren aan het woord laten die ik geen goede spreekbuis vind voor de doelgroep. Of mensen met enorm hoge eisen of van die passieve types.
Mensen die op een parkeetplaats niet parkeren in de vakken.
Waarom?? Ik geef ze mijn meest boze blik,maar ik zou het liefst op ze af stappen en duidelijk maken dat er vakken zijn om te parkeren.
Eigenlijk zou je de bevoegdheid moeten hebben om grote stickers op hun auto te plakken met
āFOUT
GEPARKEERDā.
Als je verschrikkelijke haast hebt en mensen zien ditā¦ Dat ze dan een gesprek proberen met je te startenā¦
Heel lief en gezellig, maar nu even niet
Dat je een groene golf hebt (meerdere stoplichten op groen) als je 70km/h rijdt, en dat mensen dan 60 gaan rijden.
Blijkbaar vinden sommige mensen het erg fijn om stil te staan voor een rood licht.
In mijn woonplaats heb je juist een rode golf als je 70 rijdt (=max snelheid). Als je harder rijdt heb je wel telkens groen. Erger me kapot altijd als die maniakken die 90 willen rijden nog groen hebben en ik niet. Dat de gemeente ook niet snapt dat je dit dan stimuleert begrijp ik ook niks van.
Op de ring is een groene golf vaak als je 50 rijdt, terwijl het een 70 weg is??? Vind dat zoān onzin als die groene golf bordjes dan aan gaan met āgroene golf 50kmā
mān studiegenoten die aan 't bedelen zijn voor gratis PDFs van boeken terwijl we dit hele semester letterlijk 2! boeken van maximaal 40 euro hoeven te kopen
Dit ja.
Zag een tijd geleden ook een krantenartikel āMichael (25) woont noodgedwongen nog bij oudersā en dan zei Michael iets van āik wil wel in deze directe omgeving blijven wonen en een tuin enz. enz.ā
Dat ging dan trouwens ook om iemand die per se een koophuis wilde en daarvoor aan het sparen was, niet bepaald ānoodzaakā zou ik zeggen
En dan direct vaak allemaal comments eronder dat jongeren te veel noten op zang hebben. Terwijl het tekort aan fatsoenlijke woonruimte echt wel een groot probleem is dat serieuzer moet worden aangepakt. Maar dan niet Jan doedel als posterboy.
Haha het was De Telegraaf, dus vast wel ja