Deze graftakkenreclame:
Dat ik thai holy basil in plaats van thaise zoete basillicum heb gekocht. Deze smaakt nergens naar.
Nederland draait op uitbuiting van dieren en mishandeling van kalfjes!!!
Dafuq.
Ja maar zonder melk en kaas waren er geen dijken gebouwd hoor!
Ja touché.
Al die sterrenbeeldplaatjes die ik gepost zie worden op insta stories. Oh je bent vissen? Je geeft meer dan je krijgt! Wat 'n dromer ben je, you go girl!!! En je bent zo begripvol!!!
Moet een beetje kotsen in mijn mond van de zelfgenoegzaamheid.
Hahaha mooi die ga ik bookmarken
Omg dit is echt mijn grootste irritatie op het moment.
Veel van mijn vriendinnen die wat jonger zijn dan ik, vroege 20’ers, zijn plotseling helemaal gefascineerd door horoscopen/astrologie en nemen dat als feit aan. Slimme, hoogopgeleide meiden die elke dag op een horoscoop app zitten te kijken of ze vandaag een goede dag zullen hebben of niet en dat ze ook echt vinden dat het hun hele persoonlijkheid uitlegt.
Ja ik weet niet ik vind het zelf zweverige onzin en een beetje stom om je bindingsangst te pinnen op het feit dat je toevallig in Mei geboren bent en je daarbij neer te leggen echt UGH.
Dat ik op het nos journaal moet horen dat Marco en Leontien uit elkaar gaan. Why nos???
Je had ook een pushmelding kunnen krijgen van nu.nl. Onze nieuwskanalen weten wel wat belangrijk is.
Zo blij dat ik dat niet heb.
De enige nieuws app die ik heb is t fd en daar lees ik deze dingen gelukkig niet
Get your priorities straight fd!!
Zal ff een mailtje sturen dit kan zo niet langer
Me vele nachten wakker gehouden.
~The absence of evidence is not the evidence of absence~
Sinds ik het hier heb gelezen geef ik ook de volle maand de schuld. Is het volle maan ? Want ik heb vannacht serieus slecht geslapen.
Dit is ook het meest voorkomende bijgeloof in de zorg, dat mensen loco worden door de volle maan en er allerlei gekkigheid op de SEH binnenkomt, maar gelukkig hebben ze daar ruimschoots onderzoek naar gedaan en het is NIET waar.
Ik kan makkelijk drie wodka margaritas (ja ik heb geen tequila in huis sorry) wegtikken zonder ook maar iets te voelen, maar ben nu wel al aangeschoten na 1 cider. Brein, wtf
Heerlijk dat hier onderzoek naar gedaan is