Koop 't online joh is meestal nog 40% goedkoper ook.
Ik droom soms over mensen die ik niet meer spreek. Als ik dan wakker word ga ik altijd even social media stalken om te kijken hoe het met ze gaat en hoe ze er nu uit zien enzo. Droom ik nu over iemand die niet netjes zân Facebook bijhoudt, mega oude profielfoto en laatste post van april 2019 en dan nog van zân voeten ook. Ken zân telefoonnummer nog uit mn hoofd, dus toegevoegd in mn telefoon, ja hoor ook op Whatsapp zoân teringoude foto.
Jonge, hoe kan ik nou fatsoenlijk stalken als jij geen Instagram hebt enzo? Ugh.
Haha herkenbaar. Heb mezelf ook al zovaak laten overhalen bij de kapper. Zou je het masker niet online kunnen bestellen? Is vaak ook een stuk goedkoper.
Aan de fucking slechte communicatie bij de flut baan waar ik gesolliciteerd heb. âMaandag word je door die en die gebeltâ zie nu dat die chick op maandag vrij is. Eh⊠als ik dar niet had gezien had ik vandaag weer de hele dag op niks zitten wachten facking hell zeg.
Oh oeps werd toch gebelt hahaha. Maar ben het âââhelaasâ""" niet geworden.
Misschien wilde hij zelf wel een malene birger trui?
Dat elke instantie mij op mijn mobiele nummer belt terwijl ze mijn huisnummer hebben. En ze bellen ook nog eens met een privenummer waardoor ik niet terug kan bellen. Kan ik weer een dag in de stress zitten, want ze bellen nooit nog een keer op dezelfde dag
Aw hij kijkt ook zo schuldbewust. Is het alleen dat gat? Dat kun je wel maken hoor.
Ja het is een gat en dan van die losse draden van het krabben. Kan een coupeuse dat maken?
Ik zou die losse draden er doorheen steken zodat ze aan de binnenkant zitten en dat gat stoppen. Did it before zonder dat je het aan de buitenkant zag dus dat kan een professional ook lijkt mij
Het jaarlijkse DUO-feest waarbij zij in paniek raken omdat ze mijn inkomen niet bij de Belastingdienst kunnen vinden⊠omdat ik al 4 jaar in een ander land belasting betaal Wat denk je man, dat ik op een lange vakantie ben?
Misschien kan je instellen dat het in je spam terecht komt?
Eerst komt mân bestelling niet goed door bij de &otherstories is het geld vanzelf teruggestort maar superveel dus niet meer beschikbaar in mijn maat.
Dus ik azen op een jurk, eindelijk weer eentje kunnen bestellen (er kwam er eentje bij). Hebben ze me de verkeerde gestuurd agh en nu is ie dus weer uitverkocht natuurlijk.
Ik zou vorige week dinsdag ongesteld worden maar t kwam even kut uit dus besloot de pil door te blijven slikken. Nu ben ik dus al sinds vorige week dinsdag zo nep-ongesteld, oftwel ik bloed nog steeds maar niet gigantisch veel als bij een normale ongesteldheid, zoân doorbraakbloeding ofzo. Echt super kut. Dit is gewoon langer dan dat ik normaal ongesteld zou zijn + ik bloed gewoon en heb nog steeds af en toe buikpijn.
Lijkt me super irritant. Bijna net zo irritant als die aap
Weet je nu hoe mensen zich daar bij voelen
Mân voeten zijn zo koud
Alles.
Zoveel zieken op mijn werk dat we op de dagen dat we al slecht zaten, nu gewoon onderbezet zijn. 2 van mijn 3 werkdagen. En ik loop al over
Mensen die te hard hun best doen om grappig te zijn. Ik voel daar gewoon plaatsvervangende schaamte voor.