Waar erger je je aan #6

Ik vind de panties van de hema het fijnste. Ik heb zelf maat 50 en ik koop de grootste maat.
Ik hoop wel dat je je geld terug krijgt. Dr klanten service daar is traag maar de aanhouder wint.

1 like

Had een broek die net iets te strak maar verder perfect zat gekocht en dacht nou prima dat lubbert nog wel uit. Één dag gedragen en lijkt wel twee maten te groot en hele pasvorm is anders. :weary:

Oke dan ga ik die proberen!! Thanks geeft me hoop

1 like

Ff in de droger!

Mensen zijn hier nog steeds vuurwerk aan het afsteken
 en niet een rotje maar het klinkt als een grote show. En ik weet 100% zeker dat het geen show is want het is bijna zondag en dat is in mijn dorp een rustdag!!

Wejow i love to overdrijf maar het klinkt echt heel heftig
 gelukkig nieuwjaar ofzo.

Er is een nieuwe lading drugs binnen

13 likes

Ik had net gedoe met een beveiliger omdat ik in de rij stond voor de mannenwc
 Jezus man. Plassen is plassen en ik kijk ze er heus niet af. Bij de vrouwenwc is er ook maar eentje met slot :woman_shrugging:

Als mensen een emoji uit deze “range” gebruiken :ok_woman:t2:

Ze lijkt precies op mij en dus klopt het niet wanneer iemand anders haar ook gebruikt.

3 likes

Er waren vieringen voor Chinees nieuwjaar! Hier in Rotterdam werd er ook lekker afgestoken.

2 likes

Mijn hond is vamnacht ziek geworden dus hij had in huis gepoept. Dan pakken ik, mijn moeder of broer een vuilniszak, een krant, keukenrol en een schoonmaakspray (dweilen doen we zo rond 10en wanneer we aangekleed etc zijn).
Wie ontdekt er nu op zijn vrije dag dat mijn hond ziek is? Mijn vader. Dit gaat gepaard met gevloek, gegooi van meubels en zo min mogelijk doen. Hij had maar 1 hoopje opgeruimd en dat alleen met een keukenrol opgeruimd. Vervolgens heeft hij dat in de prullenbak gegooid (dat meurt!) en is vloekend op het beest naar buiten gegaan.
Er lag dus nog 1 hoop die ik op kon ruimen en een vlek aangekoekt stront en pis, omdat meneer dat niet schoon wilde maken. We hebben schoonmaakdoekjes, allesreiniger en ontvetter, maar nee! Dat moet de rest maar doen. Hij is hem nu dus naar de sportschool gepeerd en nu zit ik in de stress over hoe ik tegen hem moet zeggen dat hij ook fatsoenlijk schoon moet maken als zoiets gebeurt.
Mijn broer is ook een luiwammes, maar die doet het wel fatsoenlijk als hij ziet dat de hond ziek is.

Einde rant

1 like

Zijn wij tweeling. :raising_hand_woman:t2:

2 likes

Maar is het jouw hond of jullie hond als gezin? Als het alleen jouw hond is eigenlijk zou ik ook denken jouw hond jouw taak, als hij van iedereen is dan is er een gedeelde verantwoordelijkheid en zo zou ik dat dan ook brengen.

Vind ik niet, dit is gewoon lui. Bovendien, het is wel zijn kleed en vloer en weetikwaar die vlek zit. Dat wil je toch niet? Hij heeft dus liever een vlek dan vijf minuten schoonmaken, dat vind ik wel toppunt van lui en laks hoor.

7 likes

Zakdoekjes in de wasmachine :tired_face:

4 likes

Het is onze hond. Zo rijk was ik niet toen ik 12 was :sweat_smile:
Anyways, meneer zei dat het al een vlek was en geen zin had om schoon te maken. Dus hij is gewoon lui

Ik wil een bepaald haarmasker gaan kopen bij de kapper maar weet nu al dat ze gaan zeggen dat ik de shampoo er ook bij moet gebruiken maar vertik gewoon om 45 euro uit te geven aan dat soort shit terwijl ik vorige week ook al 200,- heb achtergelaten daar.

Maar toch voel ik me dan altijd geĂŻntimideerd en ben ik zo beĂŻnvloedbaar dat ik toch weer overstag ga

1 like

Misschien kan je zeggen dat je die shampoo al thuis hebt?

Dtrh en Woo hah :weary: Zou in theorie naar beiden kunnen, maar qua vrije dagen, geld en energie niet.

1 like

Dat whatsapp en Facebook nog steeds geen donkere modus hebben. Heb m’n telefoon op donker modus ingeschakeld, en instagram heeft het nu al wel een tijd. Schiet gewoon ooooopppp

4 likes

Hahaha daar moet ik ook elke keer aan denken als ik vuurwerk hoor. Ik had het tegen mijn moeder verteld en laatst was er een uur lang om de 5 min een knal, mijn ouders wonen om de hoek dus zij hoorden dat ook en toen appte mijn moeder “nondeju, er is wel een hele grote lading drugs binnen gekomen” :joy:

2 likes