Waar erger je je aan #6

Ik krijg dat nog steeds bij een crème die ik al veertien jaar heb. De huisarts zegt dat het aan mn zorgverzekering ligt en andersom :sweat_smile:

Vroeger zaten de kosten voor het draaiend houden van een apotheek gewoon in de medicijnprijs verwerkt, toen wilde men meer transparantie en werden er dus uitgesplitste rekeningen gemaakt, en nu zeurt iedereen dat je moet betalen voor de service van een apotheek.
Bij de kapper zeg je toch ook niet ‘die verf kost maar €20, ik ga echt niet €30 bijbetalen voor jouw vaardigheden en kunde op het gebied van highlights’.
Misschien is de naam van het product ook verkeerd, het zijn gewoon kosten voor eerste uitgifte, sommige mensen hebben daar een heel begeleidingsgesprek bij nodig, anderen niet.

4 likes

Ja dat snap ik goed. Maar de zalf wordt vergoed en die 14 euro per maand niet. En dat vind ik toch een beetje zuur dan. Zet dan wat anders op die factuur dan adviesgesprek…

1 like

Ja terhandstellingskosten begrijp ik als in service, maar een begeleidingsgesprek van 3 woorden en daar dan 14 euro voor vragen vind ik wel onzin. De zalf was overigens 2 euro en werd wel vergoed :’) Ik vind ‘t trouwens helemaal niet transparant maar eerder super omslachtig allemaal.

1 like

Oh dit laatste wist ik niet! Klinkt idd wel logisch niet ik erover nadenk… Dus ook als ik bijna nooit bij de huisarts kom, krijgt hij iets voor mij van mijn verzekering? Vink mooi, beste vent die dokter van mij :ok_hand:t2:

Dat ik net mijn wc vloer kon dweilen nadat er een paar kerels hier hebben gechillt. Gvd pis gewoon in de pot of ruim het op maar de vloer was gewoon zeiknat bij de wcpot. :face_vomiting:

1 like

Oh héél herkenbaar dit als ik een stem zing in mijn koor waar ik ook alleen ben en hij retemoeilijk is. Mega irritant dat je dan gaat opzien tegen een repetitie/ een lied, terwijl het inderdaad verdorie je hobby is.

1 like

Klinkt zo logisch ook, maar ik had geen idee :sweat_smile:. Ik vind het top!

Hahaha hoe sketchy als iemand aan je deur komt om wit poeder te verkopen :joy:

2 likes

Ik ben op familieweekend met mijn schoonfamilie :weary::weary: Dit zegt denkik wel genoeg!

10 likes

Sterkte! Lijkt me echt verschrikkelijk :joy:

Hahaha geen commentaar :see_no_evil:
En er zijn ook 6 kinderen mee en wij hebben nog geen kinderen, dus heftig.

Mijn vriend en ik hadden bedacht om vanmiddag samen naar een stad te gaan om te borrelen en shoppen en ff “te luchten” van de familie… GAAN ZE MEE :sob:

1 like

Op een onverwacht moment een sprintje trekken en jezelf verstoppen.

6 likes

Denk dat er indd niks anders op zit… :woman_shrugging:

Kinderen in de supermarkt.
Mevrouw heb je aquamini zegels!?
Nee sorry heb ik niet voor je.
Jawel je kreeg ze net bij de kassa!
Oke dan snotkind. Ik heb zegels MAAR NIET VOOR JOU.
En dan bij de Albert Heijn hetzelfde riedeltje met de voetbalplaatjes.

13 likes

Vind het bij die aquaminizegeltjes nog het ergste dat ze die meteen eraf peuteren en dan dat plastic stukje op de grond gooien, de hele ingang ligt bezaaid met plastic :sob: maar als je ze erop aanspreekt hebben ze het allemaal niet gedaan en komt er ook meteen een grote boze vader aangelopen.

1 like

Mensen die onaangekondigd langskomen. Zo’n hekel aan.

5 likes

Oh ja dat doen ze hier ook. Terwijl ze naast de prullenbak staan :triumph:.

Zou ze ff haarfijn uitleggen dat al die vissen die zij zo leuk vinden een langzame en pijnlijke dood sterven door al dat plastic dat zij niet opruimen. Dat hun kindervisjes zien hoe hun ouder stikt in een plastic strik en de kindertjes vervolgens ook doodgaan omdat ze nog niet zelf eten kunnen zoeken.

Maarja ik ben dan ook een sadist.

32 likes

Alsss je nog overtuigd raakt en een abonnement wil moet je het op straat afsluiten (of bij mij), is het goedkoopst

Maar waar ik me aan erger. Ik had op asos plussize panty’s besteld in vier broekmaten groter dan dat dat ik heb. Ze passen maar net en zijn allebei gelijk gescheurd toen ik ze aandeed. Ben benieuwd of ik het geld terugkrijg. De rest van mn bestelling is overigens ook ruk.