Waar erger je je aan #6

Wtf

Ik was maandag en dinsdag ziek thuis. Gisteren weer gaan werken en ging gewoon goed. Voelde me ook goed. Alleen nu ben ik aan het hoesten en heb ik soort van pijn aan mijn longen. Ook heb ik opeens drie aften op mijn tong. Misschien had ik gewoon lekker heel de week thuis moeten blijven

Ja of dat Ć¼berhaupt nog mogelijk is vraag ik me af

1 like

@SeatLeona is er al een update/oplossing voor het strijkdrama?

Hahaha omg wat verkocht hij

Ik hoop Witte Reus of poedersuiker.

Mijn date snurkt echt MOKER hard. Rot op ik wil slapen.

1 like

Argh dat is zo kut! Wat ik dan vaak doe is om hem proberen om te rollen (vooral effectief als hij eerst op zn rug lag). Wat ook werkt is om heel even zijn neus dicht te knijpen. Zeg maar dicht knijpen en direct loslaten. Vaak stopt hij dan met snurken.
Hopelijk kan je nog een beetje slapen. :grimacing:

1 like

Twee Nederlandse jongens (te horen aan het af en toe gebruik van Nederlandse woorden en een Nederlands accent) zitten Engels met elkaar te spreken in de bus.
Why :slight_smile:

5 likes

Mensen die helemaal geschokt reageren op beelden uit slachthuizen waar varkentjes mishandeld worden en zeggen ā€˜oh nee die beelden kan ik echt niet aanzien hoor!ā€™ En vervolgens gewoon doodleuk vlees blijven eten. Ik wil echt niet iedereen de hele dag lopen bekeren ofzo maar hoe kun je niet zien dat je hier aan bijdraagt? Als je zo nodig vlees wil blijven eten, own het dan ook. Lees je in, bekijk de beelden en weet dat je hier een bijdrage aan levert elke keer als je zo nodig een karbonade moet eten. We weten allemaal dat ze niet worden doodgeknuffeld dus trek je hoofd uit het zand

15 likes

Hij was van Greenchoice

Edit: @lapzwans ik ken best we wat Nederlanders die dit doen en vind het echt irritant. Maar ik heb ooit gevraagd wat de reden was en toen zeiden ze dat ze een studie volgden met veel internationale studenten en dat ze niet gewend willen raken aan Nederlands spreken met elkaar, omdat ze dat dan niet in de verleiding raken om Nederlands te spreken waar mensen die het niet spreken bij zijn. Vind ik wel heel sympathiek
(Ik ben niet zo)

3 likes

Mijn moeder toen ze wegzapte bij de slachtaflevering van Lubach ā€œik kan hier niet tegen, bij van die mishandelde hondjes op FB klik ik ook snel wegā€
Ja maar daar draag jij niet financieel aan bij?

Heel bizar

In mijn ervaring is dit echt geen rechten-ding. Heb als student en medewerker/docent rondgelopen op twee verschillende universiteiten (een heel traditioneel, een wat minder), in vier verschillende vakgroepen/rechtsgebieden, inmiddels gedurende acht jaar en heb dit echt nog nooit een medestudent of collega horen zeggen.

Sterker nog, dit jaar heb ik voor het eerst lesgegeven aan eerstejaars en tijdens mijn eigen trainingen daarvoor werd gezegd: check vooral ook of er mensen van het hbo komen, die weten vaak al e.e.a. en kunnen dus hun medestudenten ook een beetje assisteren tijdens de eerste lessen.

(Discussie van gister maar voel toch een beetje de behoefte om mijn vak te verdedigen.)

2 likes

Mijn huisgenoot had de wasmachine op de timer gezet zodat ie vanmorgen vroeg aan ging. De was is inmiddels al een paar uur klaar terwijl meneer nog in bed ligt. Waarom zet je de timer dan zo vroeg?? Ik had vanmorgen al 2 wassen kunnen doen. Ik ga zā€™n was er straks gewoon uithalen.

Sowieso: waarom lig je op dit tijdstip nog in bed. Kleuter dat het is.

7 likes

Ik zou het idd eruit halen hoor

1 like

Ik erger me kei hard aan mezelf. Heb tot half 1 in bed gelegen en moet nu eigenlijk boodschappen doen, vogelkooi verschonen en stofzuigen en dweilen maar ik lig nog steeds te stinken op de bank.

Als je toeslag moet betalen voor zoveel musea/tentoonstellingen terwijl je een museumkaart hebt :triumph:
Doe het wel, maar haat dat echt

3 likes

Krijg ineens een rekening van 14 euro voor ā€˜terhandstellingskosten van een geneesmiddel bij een eerste uitgifte met begeleidingsgesprekā€™ :roll_eyes: Ehmm ik vind het prima om een beetje te betalen voor advies op een geneesmiddel (wat eigenlijk niet eens nodig is want ik kan lezen) maar ā€œ3x per dag smeren fijne dag verderā€ noem ik geen begeleidingsgesprek.

12 likes

Ik heb hier ook eens over geklaagd :rofl: ze gaven aan sat het meeste van dat geld zit in de administratie omdat het een nieuw medicijn voor je is. Dat hele begeleidingsgesprek sloeg bij mij ook nergens op want had gesprek bij psychiater gehad over dosis enzo, apotheker gaf gewoon een random standaard advies wat dus uberhaupt al niet klopte met de sticker op het doosje :roll_eyes: dus daar kon ik tenminste nog terecht over zeiken :sweat_smile:

1 like