Waar erger je je aan #6

Mijn huisgenoot
Reden 1043 waarom hij zo vervelend is:

Ons licht op de wc was kapot.
Hij zegt er niks over (want als hij dat doet dan kan ik zijn van oh wil je een nieuwe lamp halen?) dus hij gebruikte letterlijk zn telefoon als licht.
Uiteindelijk heb ik het licht gemaakt.
Zegt hij er alsnog niks over.
Geen fijn of bedankt, nope, gebruikt het gewoon zonder iets te zeggen.

Vorige week had hij ook mijn servies kapot gemaakt en hij zei er niks over (ik zag de scherven in de afvalbak). Ik zei oh heb je dat gebroken? Zegt hij ja.
That’s it. Geen sorry of ik vervang het wel.

2 likes

Ja dacht ik ook, hij was al dood voordat zij geboren waren. Zegt alleen de naam Kurt Cobain niks, kennen ze Nirvana wel? @Luzarl

Ja true, maar er zijn zoveel artiesten uit de jaren 60/70/80/90 die vrijwel iedereen wel kent en in mijn hoofd is Kurt Cobain er daar wel eentje van. Maar ik ben ook wel heel erg muzikaal opgevoed, dat is niet iedereen

Ze kenden smells like teen spirit vaagjes

Ik leerde nirvana pas kennen in mijn "ik gebruik teveel eyeliner dus ik ben een emo " fase.
Grunge is ook wel een specefiek gerne

2 likes

Omdat rechtenstudenten dat altijd doen, ook in een live gesprek.

Hoi ik ben Pietje EN IK STUDEER RECHTEN.

Het is een identiteit.

@Rozevarken

12 likes

Maar maar heb ik dan last van een identiteitscrisis omdat ik het niet doe? help sos.

Ehh wat is er mis met hem?

1 like

Is dat echt zo vreemd? De muziek is er wel, maar niet zo heel bekend in Nederland, toch? Behalve een paar hits dan. Het is zelfs van voor mijn tijd, dus ik verwacht niet dat een 20er het kent.

Haha ja nou zoals ik al zei vind ik het wel vreemd. Maar ik vond het toen once upon a time in hollywood uitkwam ook raar dat niet iedereen wist wie Sharon Tate was. Tsja, zoals ik al zei, muziek en films hebben een enorm grote rol gespeeld in mijn opvoeding en ik vergeet nogal vaak dat dat niet bij iedereen zo is

1 like

Ik zou er ook van opkijken als iemand hem niet kent hoor en misschien is dat niet zo gek maar ik vind hem wel ook 1 van de grote.

2 likes

Nee haha de film van Tarantino

1 like

Nou niet zo heel bekend vind ik ook wel oneerbiedig

3 likes

Woeps! Wist niet hoe ik het anders moest verwoorden

Maar dat heeft toch niet zoveel te maken met het specifiek wel of niet kennen van Kurt Cobain, maar met het soort muziek of de tijdsperiode die door opvoeders belangrijk is gevonden en waar aandacht aan is besteed? Ik kan me best voorstellen dat Nirvana daar niet per se onder valt.

2 likes

Ongesteld zijn. Het is ook nog eens een week te vroeg, rot op.
Waarom hebben we dit elke maand :@ Soms kan ik er echt boos om worden. Dat stomme ongemak en de pijn.

3 likes

Pfff echt heh. Hier is het dit weekend ook weer feest.

I feel ya :sob:

Giechelende en keihard pratende 14-jarige meisjes in de sportschool naast me. Vanmiddag kon ik m’n muziek niet eens meer horen. Laat me lekker m’n ding doen in rust.

Er kwam net een jongen iets verkopen aan de deur. Hij was zwart en begon met:
“Ik heb dan misschien het verkeerde kleurtje, maar ik heb zeker een goed aanbod voor u!”

:rage: Waarom zeg je zoiets over jezelf!?

1 like