Dit is wel echt heel vervelend. Ik had laatst een uitslag op een van mijn bovenarmen en ik mocht ook mijn armen niet trainen. Ik heb gewoon iets met lange mouwen aangetrokken en na een paar dagen gegaan. Hallo, ik train juist mijn armen veel. Al snap ik natuurlijk dat je dat met een scheurtje niet kan doen, brr. Wel echt kut.
Dat tegen me gezegd was dat ik vanmiddag een bijeenkomst zou hebben op een plek die maar 10 minuutjes fietsen is ongeveer, en gister kwam ik erachter dat de bijeenkomst niet daar is maar ergens op een achterafterrein dat 20 minuten fietsen is. Ik haat fietsen
Oh en aan m’n ex die me opeens na een lange tijd geen contact weer een berichtje stuurt terwijl ik nu aan het daten ben met iemand die veel leuker voor me is dan hij
Dat het 15 werkdagen mag tot je je tentamenuitslag krijgt. En dan zijn die dagen voorbij en en dan heb ik nog niks gehoord (again)
Zeg dan ook niet dat het max x aantal dagen gaat duren als je je er toch niet aan kan houden. Ik weet dat het door de uni zo geregeld is, maar als het toch niet uitmaakt dat het langer duurt dan is die regel wel een beetje onzin.
Lieve reactie, dankjewel!
21 jezus wat lang!
Ja ik twijfel altijd heel erg na een tentamen dat ik geen idee meer heb wat het kan zijn.
Hij had er ook op gezet dat ie de uitgebreide antwoorden de week erna ook op zou gooien, nou niet meer gezien.
Van andere vakken (die ik niet moest herkansen) zag ik al dat de cijfers er na een week op stonden en het vak dat echt 400 mensen doen was ook vorige week al bekend. Maar als er meer studenten zijn wordt het meestal ook door meer nagekeken geloof ik.
Maar deze vent is gerust 5 dagen later, dat was bij de eerste uitslag ook al (maar gelukkig wist ik toen al dat ik het niet gehaald had want ik had niet gestudeerd).
Is een teken van het universum Karl. Het is nu tijd om die sexy ass van je nog mooier te maken.
Ik heb nog nooit iemand zo vaak horen zeggen dat er verschil is tussen HBO en WO. Ik ken niemand die daar zo mee bezig is.
Ik denk dat het idee dat iedereen vanalles over jou denkt en dat je je daartegen moet verdedigen veel meer in jouw hoofd zit dan dat het echt zo is. Echt zonde om je zo druk te maken steeds want mensen zijn meer met zichzelf bezig dan met wat ze allemaal van jou als hbo’er/iemand zonder vriend/iemand met een studio ipv een appartement/etc. vinden. Als jij gelukkig bent met wat je doet dan is dat toch gewoon prima?
Komt misschien hard over maar ik lees zo veel ergernissen van jou die allemaal draaien om wat anderen over jou zeggen of van jou vinden en het lijkt mij zonde om dat zo’n ding te laten zijn in je leven.
Is het een rechten-ding ofzo? Ik ken sowieso niemand die ‘WO’ zegt ipv de universiteit/uni, maar ik herken dat hameren op het verschil ook totaal niet. Ik ben de afgelopen 3 jaar docent aan de uni geweest en ik ken daar ook geen enkele collega die dat verschil thematiseerde. Het zijn gewoon twee verschillende soorten opleidingen met verschillende doelen, prima toch.
Maar wat ik probeer te zeggen is dat jij vooralsnog de enige bent die het steeds benadrukt. Weliswaar door te herhalen wat anderen tegen jou zeggen maar jij legt er continu de nadruk op.
Ik heb hbo, uni, hbo gedaan en nergens ben ik dit tegengekomen. Hbo doet hbo en uni doet uni.
Ik lees het ook alleen maar hier op het forum heb het tijdens mijn opleiding nog nooit gehoord haha. Maar ik zie hier wel vaker dingen voorbij komen over/van rechtenstudenten waar ik zelf niks van heb gemerkt bij mijn opleiding.
Nu het toch over rechten gaat waarom hebben zoveel mensen die rechten studeren dit in hun instagram bio staan? Ik zie dit eigenlijk nooit bij andere studies?
Ik herken dit zo erg, als student refreshte ik Osiris elk uur. Maar nu ben ik zelf docent en heb ik zo vaak stress over nakijk-deadlines en begrijp ik ineens zo goed waarom die niet altijd gehaald worden haha. Kost me soms echt slaap.
Tijdens mijn pre-master werd juist benadrukt hoe waardevol onze praktijkkennis is. De reguliere studenten leerden heel veel van onze ervaring in het werkveld en wij leerden van hen over het zoeken naar literatuur, schrijven van papers en doen van onderzoek. Zo vulden we elkaar mooi aan
Stom dat dat bij jouw studie niet het geval is.
Mijn kleine nichtjes hebben vanacht in mijn bed geslapen en er lagen allemaal van die smerige harde snotjes in. Misschien moet ik maar blij zijn dat geen van hun een loopneus had
Mijn collega’s van 20 die Kurt Cobain niet kennen
Ik had al een voucher aangeklikt voor ene gratis kopje koffie bij HEMA. En toen drukte meisje achter de kassa er nog eens op. En nu ben ik 2x die punten kwijt. Zonde joh. Wat een first world problem dit.
Haha zo raar is dat toch niet. Dat is meer van mijn leeftijd.
Ik vind het wel vreemd eigenlijk!