Waar erger je je aan #6

Walter :heart:

Een tijdje geleden ben ik opgelicht via Marktplaats. Het ging maar om 15 euro maar toch. Ik heb het product nooit ontvangen en de verkoper was ineens pleitte. Marktplaats ingeschakeld, die hebben toen het account geblokkeerd. Aangifte via internet gedaan met alles er bij.

Eerst bericht van politie dat ze niks kunnen doen met mijn aangifte. En ineens melding van Marktplaats in de mail (had een alert op haar naam). Staan er gewoon allerlei nieuwe advertenties op van hetzelfde product :face_with_monocle::triumph:

Ik wacht op karma. En ik hoop dat ze stikt in die 15 euro.

Queue? Cue?

4 likes

Ik heb gisteren pistol squats gedaan en nu schreeuw ik van de pijn iedere keer als ik ga zitten. Ik zit nu op het toilet en blijf hier denk voortaan maar.

2 likes

Dit kun je wel rapporten toch? Marktplaats doet daar wel wat mee geloof ik.

images (1)

4 likes

Goeie. Gedaan en al haar advertenties zijn nu weg :ok_hand:t2:

1 like

Mijn kat is 's avonds vaak zo’n eikel. Rond half 10 gaat hij in de hal bij de trap zitten. Ik wil om 10 uur naar boven gaan om te slapen, hij moet dan in de woonkamer blijven.
Maar zodra ik op sta rent hij snel naar boven om zich te verstoppen. En soms als ik hem boven wil pakken rent hij langs me heen de trap weer af, en gaat hij in de keuken onder de tafel zitten, en als ik hem dan wil pakken rent hij weer naar boven. :cry:
Echt elke avond deze strijd. :weary:

4 likes

Kun je de deur dan niet dicht doen rond 9 uur?

Heb ik geprobeerd, dan gaat hij gewoon eerder bij de trap zitten. :unamused:

5 likes

Ik heb happy socks gekocht maar 41-46 want ik heb maat 41.5. Sokken veel te groot.
Waarom hebben ze dan van die belachelijke maten. Andere variant zal vast te klein zijn.

Dan maar even goed warm wassen ofzo??

1 like

Hahaha eikel. :joy: En de deur gewoon de hele avond dichthouden?

1 like

Nee die andere maat is oke! Mijn vader heeft hetzelfde :joy:

Haha nee hij stopte zeker niet. Hij kon er toen niks aan doen maar toch raakte ik er heel geïrriteerd van en dat zei ik dan ook tegen hem :grimacing:

@Totoro Ja dat vraag ik me ook af! Ik ben haast bang voor het 2e.

Ja dat vind ik dan weer zielig, omdat hij dus 'S nachts ook al in de woonkamer moet blijven.

Ik moet me maar neerleggen bij dit lot. Blijkbaar wil hij heel graag met mij mee naar boven, of hij vindt het gewoon een leuk spelletje. Zodra ik hem te pakken heb en in de woonkamer zet is hij er ook oké mee.
En de volgende dag probeert hij het gewoon weer. :upside_down_face:

Dacht ff dat je het over een man had

8 likes

Katten zijn zich bewust van tijd haha. Hijweet dus precies wanner jij naar boven gaat. Waarschijnlijk wilt hij heel graag bij jou in een kamer zijn. Plus katten doen ook vaak wat hun baasje doet omdat ze het fijn vinden ook dicht bij hun baasje te zijn. Daarom zitten ze vaak op je toetsen bord of op je boek enzo.

3 likes

Pfff zojuist iemand ontvolgd op insta. Laatste post was in de trant van: heb jij vandaag ergens over gepiekerd, je zorgen gemaakt? Met als conclusie dat je dan jezelf en je dag tekort doet. Als je er geen invloed op hebt, dan moet je het loslaten. ‘Word wakker en besluit dat het een goede dag wordt’.

FLIKKER OP. Sorry, maar ik ben zó klaar met dit soort ‘wijsheden’. Daarom ook direct ontvolgd, maar moet toch nog even m’n irritatie kwijt. Wat is dat toch tegenwoordig, dat je je niet eens meer zorgen mag maken om iets? Omdat je dan jezelf tekort doet? Lekker fucking makkelijk gezegd zeg. Ja, misschien moet je het maar beter loslaten als je baalt omdat je een bad hairday hebt of zo. Maar dit soort onzin is zo niet toepasbaar op het ‘echte leven’.

Ik durf toch wel te zeggen dat ik een positieve instelling heb, maar op dit moment zijn er bij mij nu eenmaal zorgen om een dierbare, moet ik dat dan maar loslaten en alleen maar vrolijk doen ‘want ik heb er toch geen invloed op?’. Wat is dat voor onzin. Zorgen en verdriet horen ook bij het leven. Je zou bijna denken dat je abnormaal bent als je dat toelaat in je leven.

Zo, dat is eruit.

17 likes

Dat van tijd klopt echt ja, mijn kat gaat elke dag rond 5 uur 's middags naar buiten. :joy: Hele middag slaapt hij, en echt iets voor 5 gaat hij eten en daarna de deur uit.

3 likes

Ik mag twee weken (!!!) mijn bovenlichaam niet meer trainen :face_with_symbols_over_mouth: ik heb een scheurtje ergens bij mn schouder