Waar erger je je aan #5

Dankje, dat had ik inderdaad ook al aangegeven! Toen hij thuiskwam hebben we ons naar elkaar verontschuldigd voor onze bitsigheid trouwens, haha.

Dubbelpost maarehh mijn buurman is echt fucking gestoord. Heb al eerder gepost dat hij schaamteloos de hele nacht door luide muziek speelt maar dit slaat toch werkelijk alles.

Een paar huizen verderop wonen twee kleine hondjes die dag en nacht buiten zitten en vaak een uur lang blaffen en huilen. (Leuke buurt waar ik woon he.) Nu hoor ik mijn buurman net van op zijn balkon blaffen/grommen/heel vreemde geluiden maken om reactie van die beesten uit te lokken!!!

We kijken hier uit op wat tuinen, garages en achtergevels en geluid weerkaatst tot in het oneindige dus de hele buurt beeft van zijn blafconcert kunnen genieten!!! Echt WHAT THE FUCK

6 likes

Hij heeft zijn vlucht kunnen omboeken, gelukkig!

3 likes

Ik heb niet bepaald een mooi of makkelijk te kleden figuur, maar ik heb nu een jurk die me echt zo goed staat. Het lijkt net of dit model speciaal voor mijn lichaam gemaakt is.

Maar, de kwaliteit is helaas niet zo goed (terwijl hij niet heel goedkoop was), de stof is gaan pillen en bij een paar naden is hij zelfs een beetje kapotgegaan. En ik vind dat zo ontzettend stom.

Ik ben bijna in staat om speciaal hiervoor op een naaicursus te gaan. Dan koop ik allemaal stoffen die wel mooier en beter zijn, maak ik tien varianten van deze jurk en dan doe ik de komende jaren nooit meer wat anders aan.

11 likes

Omg er heeft een kind hier in de buurt zo’n speelgoed blokfluit oid. Wie heeft dat gegeven?? Dat geluid :sob: ik had er vroeger ook zo eentje, arme ouders

12 likes

De uitspraak ‘deze guy’. Werkelijk iedereen en z’n moeder in mijn omgeving zegt dat opeens over elk mannelijk persoon waar ze iets over te melden hebben.
Het doet me denken aan temptation island vorig jaar met die Demi en Sidney die dat ook non stop zeiden en ik vind het zo dom en kut klinken.

9 likes

Ik vind altijd dat je goed gekleed bent hoor! :slightly_smiling_face:

2 likes

Ahww, dankjewel :blush: Ik vind het altijd een hele struggle!

1 like

Aan een vriend van me. We zijn aan het appen, zegt ie opeens: “X is echt knap”. Mijn profielfoto op whatsapp is samen met haar. Okeeeeeee, en bedankt? Hij zit sowieso altijd op iedereen te geilen (vaker op mijn vriendinnen), echt mega irritant en kinderachtig. En ik vind die focus op uiterlijk sowieso irritant.

3 likes

Ik breek al 2 dagen mijn hoofd over mijn boodschappenlijstje.
Er staat:

Blokker:
Vhv

En ik heb echt geen idee meer wat ik met vhv bedoel?! Ik moet er een pakketje ophalen maar dat is een melkopschuimer dus die afkorting slaat nergens op.
Heel irritant dit. :confused:

2 likes

Vershoudfolie? Maar dan volie haha

4 likes

Hahaha wel een goeie!
Maar het van me af schrijven heeft geholpen! (En nogmaals ingespannen naar die letters turen). Ik zag ineens dat de eerste v groter was dan de tweede v, als een hoofdletter. En toen schoot me weer te binnen dat ik naar de blokker in Veldhoven moet. :sweat:

1 like

“We mogen weer” :woozy_face:

6 likes

Mensen op Insta.gram die zich omschrijven als “verhalenverteller” met de daarbijhorende slagzin “let me tell your story”. :roll_eyes:

1 like

Mijn ritme :sob:
Op vrijdag begint mijn weekend meestal en op zondag ben ik pas aan dat ritme gewend (hoewel ik dan meestal ook niet te lang in bed blijf). Maar op zondagavond kan ik natuurlijk nooit goed slapen en zo begin ik elke week eigenlijk al moe.

Iedere keer als mijn rooster fucked up is denk ik ‘ohh is pas over 2 maanden, overleef ik wel’ maar nu breken die werkweken aan en ben ik echt boos en geirriteerd dat ik 48 uur werk, 1 dag vrij heb in een week en twee weekenden achter elkaar werk terwijl ik een contract van 36 uur heb en meer ook niet mag in mijn sector. Maar ja nu is het te laat om daar over te zeuren

Dat Duitsland blijkbaar nog steeds nazitrekjes heeft :face_vomiting:

Dat ik mag uitslapen en nu al wakker ben.

Totaal irrelevant maar ik las nazit-rekjes en heb minstens een halve minuut nagedacht wat voor een rekjes dat toch zouden kunnen zijn.

10 likes

Hoezo? Specifieke gebeurtenis?

1 like