Verkiezingen neem ik aan
Thanks!
Heftig idd, maar in geen enkele provincie/regio de grootste. In tegenstelling tot FvD bij onsā¦
Hebben wij dan niet ergere nazitrekjes?
Collegaās die zeggen āWat ben je stilā of āWaarom ben je zo stil?!ā
Ik ben gewoon aan het werk of aan het luisteren naar anderen, niks aan de hand, doorlopen. KSSST.
Ohja klopt!!!
En we hadden ook geen foute bedrijven gelukkig.
openen in incognitovenster, en niets is meer een betaald artikel
Dit lees ik altijd als tip maar bij mij werkt het helemaal niet? Hoe kan dat
@Zemraluani geen idee of fvd erger is dan Afd, maar ik vond deze posters bijvoorbeeld wel erg fascistisch
T geeft me de Wilders vibe met deze posters. FvD doet het subtieler doch eigenlijk erger.
Ja fvd zijn stiekemerds :ā) ga voorlopig ff niet naar duitsland op vakantie
Walgelijk
@Zemraluani https://www.google.com/amp/s/www.independent.co.uk/news/world/europe/germany-islamophobia-xenophobia-racism-study-survey-extremism-a8622391.html%3Famp
Gezelligā¦
Niet alle Duitsers afschrijven door dit soort posters he! Dit is niet representatief voor de gemiddelde Duitse mindset.
Tragisch dat dit soort partijen zoān groep boze en āongehoordeā stemmers weet te bereiken, ik vrees dat het in nl niet anders is met de fvd en PVVā¦
Ja maar ze hebben een overwinning he. Dat laat wel zien dat er veel islamofobie of xenofobie heerst. En ik draag hoofddoek dus ben liever gewenst aanwezig, lol
Ik vind het een beetje makkelijk om zo naar Duitsland te wijzen vanwegen hun oorlog verleden. Heb je wel eens een Nederlandse discussie op facebook gelezenā¦
Ik snap je zorgen wel, maar ik vraag me af of je terecht de conclusie trekt dat het daar erger is dan hier. Bovendien hebben ze stemmen gewonnen (ze zijn niet de grootste) in twee voormalig oost-Duitse bundeslƤnder die behoorlijk arm en conservatief zijn en waar mensen het gevoel hebben dat ze zijn achtergesteld. De geschiedenis van Duitsland is rijker en complexer dan alleen de nazi geschiedenis, dus voor je daarnaar wijst als verklaring, zou ik je aanraden je iets meer te verdiepen in oa de oost/west geschiedenisā¦
Overwinning, maar niet de grootste - het aandeel Duitsers dat zich uit zou spreken tegen deze partijen is groter dan die voor. FvD heeft ook aanzienlijk gewonnen hier de laatste verkiezingen, maar het percentage van ādegelijkeā partijen is alsnog groter.
Heb ik de conclusie getrekt dat het daar politiek erger is dan hier? Nope! Bovendien is er geen goede reden voor het stemmen op een fascistische partij, arm of niet. En ik denk zeker dat Duitsland met facisme kampt, als 8 procent nog dictatuur zou willen en 50 procent geen nieuwe moslims meer wil in het land.
Ik weet niet of het al is genoemd, maar ik erger me dood aan die reclame voor de vinted app
Waar haal je die cijfers vandaan? Want uit de verkiezingen in twee van de zestien deelstaten (ca. zes van de tachtig miljoen inwoners) lijkt me niet dat je zulke conclusies kunt trekkenā¦
Duitsland kampt met rechtspopulisme, net zoals zoān beetje elk land in West-Europa momenteel. Absoluut geen goede ontwikkeling, maar niet erger dan in Nederland, en minder erg dan in bijvoorbeeld Hongarije of Polen. En er is ook heel veel tegengeluid tegen de AfD, het is echt niet alsof het weer 1923 is en de NSDAP de Bundestag overneemt.
Aan mannen op een hostelkamer die hier een bos hout aan het omzagen zijn