Telefoon-tikkertje met de doktersassistent voor uitslagen van een bloedonderzoek. We zitten nu in uur 2
Mijn auto. Een van de ramen besloot ermee te kappen vanochtend toen ie half open stond. Kreeg hem niet meer dicht. Kosten? 165 euro voor een nieuw mechaniek. Nondeju zuur geld. Passagierskant ook nog eens. Dus voor mij niet eens essentieel. Maar kan het moeilijk niet laten maken, want half open.
Ja dit herken ik ook! Dan wil je iets zinnigs doen op je vrije dag en kun je niet genieten van niks doen. Tenminste dat heb ik dan. Meestal besteed ik een deel van de dag aan opruimen/schoonmaken/sporten/boodschappen doen/uitgebreid koken zodat ik in ieder geval iets zinnigs heb gedaan. Het werd bij mij wel minder naarmate ik langer werkte, maar af en toe heb ik er nog wel “last” van.
Ik werk voor mezelf en heb dit gevoel daardoor altijd. Je werkt is nooit af en ik heb altijd iets te doen en daardoor gun ik het mezelf nooit om te ‘niksen’.
Dan probeer ik het en voelt dat heel stom, een soort onnuttigheid of schuldgevoel. Met als gevolg dat ik gewoon nog dingen zit uit te zoeken en te regelen achter mijn laptop en het tv programma wat ik van plan was te kijken niet eens kan volgen.
Als ik dan een keer een dag vrij heb (zondags ofzo) dan wil ik mijn ontspanning zo goed en leuk mogelijk pakken en dan ben ik daardoor juist weer onrustig want dan wil ik allemaal dingen doen zoals terrassen of winkelen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen soms dagen lang lekker gaan liggen lanterfanten.
Mensen zonder printer die je keer op keer vragen of jij iets voor ze wilt printen. Ik ben ook niet geboren met een printer hè, koop gewoon zo’n ding.
Of mensen van 50+ die zeggen; Ja regel jij dat en dat maar even op de computer/met de printer. Jij bent nog jong!
Ja dus? Omdat ik in het tijdperk van computers en printers opgegroeid ben moet ik maar weten hoe alles werkt?
Mijn ergernis had toevallig te maken met een paar vijftigplussers haha
Ik ben een beetje skeer en had nog genoeg geld voor de boodschappen die ik nodig had tot vrijdag maar toen vroeg een vriendin of ik op school even haar broodje wilde voorschieten en dat was dus een broodje van 4 euro. En vond lullig om nee te zeggen of om een tikkie te sturen daarvoor maar baal wel een beetje nu
Stuur een tikkie !! Ze vroeg je om voor te schieten niet om te betalen. Ja 4 euro is niet veel maar wel als je het nodig hebt.
Dat is wel een idee! Ga het van het weekend eens proberen
Mijn moeder viert vandaag haar verjaardag en er is bezoek in 4 rondes gekomen. Letterlijk elke keer ging het opnieuw weer over zwarte Piet etc. dat ik denk doe nouuu niet
Ik lig in bad. Eerst duwen mn katten de deur wagenwijd open waardoor er kou naar binnen komt, daarna gaat een van hen even lekker kakken en ruik ik die vieze rotte putlucht en blijkbaar vond ie het zelf ook vies want toen kwam hij even overgeven naast het bad
Aan dat sommige mensen in de trein zulke mega cheapass oortjes in hebben dat ik DOOR mn eigen podcast nog hun muziek hoor. Oortjes zijn bedoeld zodat je ZELF iets kan luisteren, niet dat iedereen kan meegenieten.
Dat ik de temperatuur in huis niet per kamer kan regelen. Het liefst zou ik een snikhete woonkamer en wc willen, een niet te warme maar wel comfortabele studeerkamer, badkamer en keuken en een ijskoude slaapkamer.
Altijd is er hier wel iets wat niet werkt.
Nu doen ineens alle kopieerapparaten het niet meer. Handig, als ik klanten heb waarbij ik een kopie moet maken van hun legitimatiebewijs en geboorteakte oid.
Nu moet ik dus steeds foto’s maken van de documenten met mijn eigen mobiel en dan uitprinten, zo professioneel.
~Maar je krijgt er zoveel liefde voor terug~
Ja vanochtend gaven ze me om half 6 een serenade
Een snikhete wc?! Ik heb dat in de winter door verwarmingsbuizen die er lopen en vind het echt verschrikkelijk, poepen in een sauna 't voelt echt zo vies
Mijn vriend is “ziek” dus hij doet alsof de wereld vergaat
Dat het precies gaat regenen als ik de deur uit wil gaan met de fiets