Ja, heerlijk! Weinig zo vervelend als moeten poepen op een plek waar het koud is. Ik ben nogal een koukleum en zit doorgaans lang op de wc, dus ik krijg het dan al snel koud.
Gedroomd dat het uitging met mn vriend nu voel ik me de hele dag een beetje meh.
Ik wacht sinds 14.30 op een monteur, ben eerder van werk weggegaan hiervoor. Vind ik niet chill, ik vind het niet fijn om thuis te werken. En ik moet poepen, dus ik dacht dat ik lekker uitgebreid kon gaan op het moment dat de monteur weg is, maar dan is mijn huisgenoot thuis, dus dan kan ik er minder goed voor gaan zitten. Het gaat dus om het fixen van een radiatorknop, wat me ook irriteert want het lukt me niet om het zelf te doen.
Een kind hier in de buurt heeft een speelgoedauto gekregen (brandweerauto of ambulance denk ik) en de halve straat kan meegenieten van de geluiden die dat ding produceert. Het is echt heel hard
Mensen die in de trein eten: of het kraakt of het stinkt. Net weer iemand die naast me zit en een pak pringles cheese & onion loopt weg te kanen, ik vind het zo respectloos.
Respect volgens Van Dale:
eerbied, ontzag: respect hebben voor iem.; uit respect voor uit eerbied voor; met alle respect inleiding op een opmerking die onaangenaam is voor iem.
Waarom zou iemand eerbied of ontzag moeten hebben voor een wildvreemde in de trein? Het is misschien niet heel sociaal of invoelend, diegene houdt duidelijk geen rekening met zijn medereizigers, maar met respect heeft het echt nul te maken.
ik snap dat mensen na werk moeten klussen maar vind het zooooo irritant dat ik na een lange werkdag met veel prikkels en geluid thuis kom en die buurman gaat boren en hameren omg hou op plz wil gewoon even in stilte in het donker zitten
Respectloos:
- Aanmatigend 2) Onbeschaamd 3) Onbeschoft 4) Oneerbiedig 5) Ongegeneerd
Ja. Ik vind het enorm onbeschoft als iemand voor de derde keer in een week ongegeneerd een kapsalon of een burgerking hopper menu naast me eet in de trein. Zeker wanneer de NS zelf aangeeft dat je bij het eten en drinken in de trein rekening moet houden met je medereizigers.
jullie mogen allemaal naast me zitten in de trein hoor zolang je maar niet je schoenen uit doet
Maar ik zeg toch nergens dat ik dit wil handhaven? Ik deel alleen mijn irritatie in een ââwaar erger je je aanââ topic?
Mag je je schoenen uit doen en dan je voeten (al dan niet bedekt met sok) op de stoel tegenover je leggen ?
Ok! Vroeg me opeens af. Wat ĂŒberhaupt regels zijn en wat meer etiquette.
Doet me denken aan mezelf en een vriendin als puber heel rebels in de trein met de voeten op de bank er tegenover.
Conducteur: doe je dat thuis ook?
Vriendin: Thuis heb ik geen trein.
Zo hard gelachen (en ja dat doe ik thuis ook)
Of je nagels knipt
Maar thuis ook met schoenen op de bank?
Ik heb dit topic niet helemaal door gelezen, maar ik heb er een: mensen die links op de roltrap blijven staan. Dan excuseer ik me en vraag ik of ik er langs mag en geen gehoor. En dan nog een keer: âSORRY?â Nog steeds geen gehoor. En dan wel vies worden aangekeken als je je er dan maar doorheen perst.
Hahahaha dit is fantastisch. Echt ook zoân standaard opmerking om tegen een puber te maken. âDoe je dit thuis ook?â Kom eens met wat nieuws, want volgens mij werkt die opmerking niet.
Het is toch fu unbelievable. Echt iedereen van mân vrienden en familie moet werken op de vrijdag dat ik jarig ben. Ik ga die hele avond alleen zijn. Misschien moet ik maar gewoon met een slaappil in bed duiken om 18 uur ofzo. Ik wil niet op mân verjaardag alleen te zijn. Wat baal ik hiervanđ©
Ja, pin me er niet op vast, maar ik geloof dat een roltrap eigenlijk ook niet bedoeld is om stil op te staan. Ik wou dat ik hier de bron weer van kon vinden zodat ik gewoon kopietjes in het gezicht van mensen kon drukken op het station.