Zo ja ik was laatst ook in madurodam en viel echt flink tegen! Klein park indd en toen ik er was echt mega veel omgevallen poppetjes enzo, dat ik denk van jeetje lekker onderhouden
Ik waardeer je (onbedoelde?) typfout hier!
Zolang je overal de aangegeven snelheid rijd hoef je je niet schuldig te voelen
Ik heb een koffiezet apparaat op marktplaats gezet om gratis af te halen. Uur geleden is die opgehaald en zie dat die nu gewoon weer te koop wordt aangeboden. En ja ik weet dat het nu eigendom van die persoon is en ermee mag doen wat die wilt. Het voelt toch stom
Ik wil mân frustratie eruit sporten maar ik zit nog vol van mijn pizza en heb wat spierpijn van gisteren.
Voelt zeker stom, maar ik denk dan dat het niet meer mijn probleem is! Ik heb twee weken met een koffiezet (filter, french press etc) gezeten, drie keer mensen die het zogenaamd kwamen halen, kwamen of niet opdagen of zeiden 5 minuten van tevoren of een half uur te laat af. Ik word daar heel ambetant van, want het ligt in het zicht, ik moet er maar achtergaan, steeds antwoorden op de ânu ophale geef adres ik komâ berichten, ik heb echt geen zin om tijd te besteden aan marktplaats. Als iemand daar wel zijn vreugde uit haalt door mijn dingen vervolgens zelf erop te plempen, go ahead, tis uit mijn toko en mijn gedacht!
De 2 mensen met fietsen in de trein midden in de spits. Rot op. Ik hoop dat er zo een conducteur langs komt
Dat ik gister vet veel topics heb bijgelezen maar het forum dat niet onthouden heeft.
Dus nu denk ik âjeej 20 nieuwe posts in topic xâ en dan is het gewoon wat ik gister al gelezen heb.
Dit heb ik ook de hele tijd! Echt heel irritant want ik ga dan toch eerst weer wat berichten lezen voor ik erachter kom dat ik ze al gezien heb
Bleh vind dat duitsland en zwitserland daar zo in achterlopen. Ook met gewoon plekken waar je vanuit ging te kunnenpinnen. Al die lui gaan ook eerst contant geld opnemen voordat ze boodschappen gaan doen.
Ze schijnen daar nogal angstig te zijn voor pinnen haha. Iig zoân nederlandse vrouw die al jaren in zuid duitsland woonde zei dat. Ben alleen de reden vergeten :â).
Me too!!
Toen ik in Berlijn woonde zag ik ook heel vaak mensen met een EC-kaart betalen (een soort pin/credit card die alleen Duitsers hebben)(en denk maar niet dat je dan ook met je normale kaart kan betalen), en die moesten dan bij de kassa hun handtekening op het bonnetje zetten. En dan ging de cassiere ook nog kijken of de handtekening op de bon hetzelfde was als die op de kaart. Ik stond daar echt dan van HABEN SIE SCHON VON CONTACTLOOS GEHĂRT ODER
Aan mezelf als er mensen komen klussen hier. Nu is er een loodgieter en ik word er zo ongemakkelijk van. Ik zat om 7 uur al met hem koffie te drinken en ik vind dat echt erg. Ik kan dit gewoon niet.
Of dat je bij AH to go achtige zaakjes op stations niet eens kan pinnenđ
Ik ga vrijdag met een vriendin eten en ze vraagt nu al wat ik dan wil eten Weet ik veel, dat duurt nog 5 dagen
Oh vreselijk, wat achterhaald en omslachtig. Toen mijn portemonnee een tijdje terug in duitsland was gevonden wilde ik die ophalen bij de bali van een treinstation. Dus ik deed mn verhaal en liet mn paspoort zien en zei wat er in mn portemonnee zat. Maar voordat ik hem meekreeg moest ik eerst nog een heel formulier invullen en kreeg ik een acceptgiro mee omdat ik 5 euro via die acceptgiro aan ze moet betalen. Nog steeds niet gedaan overigens.
En als het wel kan moeten ze vaak dat pinapparaat echt zo eerst erbij pakken.
Urgh gisteren in de stiltecoupé van Den Helder naar Amsterdam Centraal: Corrie en Bep (of vul twee willekeurige andere namen in voor babyboomers met kort rood haar).
Hard aan het praten en over alles in het leven dat er niet toe doet. Opzich niet erg, ze hebben waarschijnlijk niet door dat ze in de stiltecoupĂ© zitten. Dus ik volledig uit mân comfortzone om subtiel aan te geven dat dit niet de juiste coupĂ© is voor dit soort gesprekken. Nou, dat werkte voor 2 minuten en daar gingen ze weer. Nog een keer aangegeven dat ze best ergens anders in de trein kunnen zitten als ze willen praten. Nu deed ik ineens moeilijk wat zo hard waren ze niet aan het kletsen en ik had nota bene een koptelefoon op. Had geen zin in discussie dus ben verderop in de coupĂ© gaan zitten maar kom op doe een beetje sociaal. En wat denk je? Toen de conducteur binnenkwam waren ze natuurlijk wel expres stil.
Babyboomers zijn ergers dan pubers.
Hahaha ja! Ik had geen handtekening op mijn bankpas, toen vroeg de Cassiere naar mijn paspoort , want O wee stel toch dat je een flesje drinken koopt met iemands anders pinpas (die met pincode beveiligd is)