Nee die heb ik niet, maar ik snap ook niet wie dat verzonnen heeft haha. Bij mijn telefoon werkt het ook zo
Ik had het opzich nog wel logisch gevonden als ik de messenger app op mn mobiel had. Maarja het is niet anders. Heb medelijden met mensen die fanatiek gebruik maken van fb messenger. :’)
In je instellingen kan je dat aanpassen. Het is het onderdeel dat ze “over” een andere app mogen komen. Ik heb zelf gewoon alle fb meldingen uitgezet.
Alles. Ik wil naar huis chocola vreten
Die meid van Google Maps die de 4 alleen heel bekakt kan uitspreken. Rijd verder op de A fierrrrrr.
De klanten in de winkel waar ik werk. Het is een hoger segment supermarkt, om het even zo te noemen, ongeveer aan de grachten en dat trekt zulk verheven, arrogant publiek. Niet iedereen, er zijn ook hele normale mensen. Maar soms heb je van die klojo’s die zich echt beter voelen dan iedereen en zo onaardig en uit de hoogte doen. Fuck ze allemaal echt.
Onze tuin en het onkruid, ik word er gek van. Heb totaal geen groene vingers en vind er niets aan. Mijn vriend doet sowieso niets in de tuin.
Wie komt even beton storten?
Aan mijn huisgenoot die echt al 1 uur de badkamer bezet houdt. Ik heb net hardgelopen, en wil gewoon douchen en chillen!
dat ik tickets probeer te boeken op NS international en ik al minimaal 10x van de site afgegooid ben en ik nu op het punt sta om gewoon een vlucht te boeken
Waarheen? Als het naar Duitsland is (gezien je post in dtv topic) kun je ook via bahn.de boeken, zijn dezelfde prijzen en je kunt de site ook in het Engels bekijken als je Duits niet goed genoeg is. Moet je wel een account aanmaken, maar dat moet bij ns ook.
Nee Denemarken Maar ga nu even m’n belangst overwinnen door telefonisch een boeking te maken.
Hoe gebeurt dit per ongeluk haha?
Ik zou dit wel terugleggen bij je vriend. Hij verwacht iets van je om je vervolgens " te vergeten".
Hopelijk ben je nu lekker boven!
Ik heb nu al zo’n grafhekel aan schreeuwende (dronken) jeugd dat ik echt bang ben voor later. Als ik 80 ben ga ik echt dingen uit het raam smijten denk ik.
Qut zeg
(Het kan haast geen andere winkel zijn toch? )
Dat ik gewoon binnen 2u van niks aan de hand naar zwaar verkouden ga. ALTIJD.
Ik ben drie weken bij mijn vriend en ze hebben daar een vogel en het maakt zoveel lawaai ik ben knettergek aan het worden. Dit is DAG 1!!!
Ik moet nu nog iets doen qua werk wat morgen af moer zijn maar het is zo kut! Om de 3 tellen zoek ik afleiding want ik heb er gewoon echt geen zin in.
Ik heb best regelmatig last van verkoudheid. Bedacht me deze week dat het eigenlijk al zeker een jaar geleden is dat ik echt verkouden ben geweest. Drie keer raden wie nu verkouden is?
Ik was vandaag in Madurodam en voor 3 uur parkeren moesten we 8,50 betalen!!! En het was klein en er waren trage mensen