Waar erger je je aan #5

Aan het feit dat ik uiterlijk vandaag mijn laatste toets terug moet krijgen, zodat ik me uiterlijk zondag in kan schrijven voor mijn eindgesprek. En natuurlijk heb ik nog niks binnen, die leerkrachten staan ook niet echt bekend om hun stiptheid ofzo. Dus ik heb echt megaveel stress nu of ik het wel op tijd binnen ga krijgen. No way dat ik nu 4 maanden studievertraging op ga lopen omdat zij hun shit niet op tijd in orde hebben.

Lidl! Hopelijk heb jij meer geluk als je gaat kijken :wink:

1 like

Ja ik ben niet de goeie persoon om dit aan te vragen :joy: Ik was te vaak gezakt voor mijn rij-examen dat ik verplicht rijles moest nemen bij een rijschool hahaha. Maar om eerlijk te zijn, heb ik wel veel meer geleerd door alleen rond te rijden met die L (na dus de 20uur rijles) omdat ik dan extra voorzichtig reed.

Ondertussen vind ik van mezelf dat ik echt goed kan autorijden :sunglasses: Heb een baan gehad waarbij ik constant op de baan was en heb dus best veel rij-ervaring nu.

1 like

Het is vast heel onredelijk van me, maar mijn beste vriendin is drie weken geleden bevallen. Echt helemaal logisch dat ze in haar bubbel zit. Ik heb zelf 2 kinderen waarvan 1 een zorgenkindje is. Helaas spelen er nu ook wat dingen bij nummer 2 die niet helemaal lekker gaan. Ik heb daar niets meer over gezegd omdat ik haar er niet mee lastig willen vallen. Maar nu begin ik langzamerhand wel een beetje geïrriteerd te raken dat ze nog geen enkele keer heeft gevraagd hoe het eigenlijk bij ons gaat. Misschien heel egoïstisch van me, ik weet het niet…maar word er stiekem wel verdrietig van

Rijles door ouders: hier twee mooie voorbeelden :grinning::
https://m.hln.be/showbizz/tv/-mo-rubentje-toch-uit-het-gezin-doet-maandag-rij-examen-na-crash-met-papa-johan-heel-de-voorkant-naar-de-kloten~adba26c08/

https://m.hln.be/bizar/het-leukste-van-het-web/-jozef-toch-kan-limburgse-jongeman-die-voor-hilarische-tv-zorgde-nu-eindelijk-rijden~a2b1f858/
(Hier moet je het onderste filmpje bekijken)

2 likes

Je kan dan bij de service balie om een bon vragen en dan kan je de week erop het kopen voor de aanbiedingsprijs!

Dat heeft de Lidl niet toch?

Zo herkenbaar!!! EN ZO KUT!

1 like

Bij de Lidl helaas niet :wink:

Oh zag nu pas dat het Lidl was. Sorry!! @MevrouwMand

Echt heh! Het is me uiteindelijk wel gelukt! Ik heb ook een tool gevonden waarbij je kan testen of je teveel tekst in je advertentie hebt of niet!

De geitjes zijn je dankbaar <3

Ja die ken ik, blijft alsnog kut maar scheelt wel haha!

Oh dat vind ik lief. Zo had ik het nog niet bekeken!

1 like

Dat ik ziek ben aaah had juist zin in mn lange weekend met mooi weer :sob:

Ik heb net die oefenterreinen opgezocht maar ze zijn dus vooral in W-Vlaanderen (hoewel ik zelf in Gent woon/les heb gevolgd) haha, dus echt geholpen ben je daar niet mee.
Ik heb eerst een achttal maanden geoefend met mijn begeleidster en daarna nog eens die rijlessen.
Ik vond die 6u wel echt iets toevoegen. Die man vroeg ook wat ik precies wou zien terugkomen in die uren en wat ik zeker nog extra wou oefenen. We hebben ook een examenroute gereden!

1 like

Ik heb geen idee hoe ik dit moet uitleggen maar ik erger me er kapot aan. Ik heb een nokia 7.1, ben totaal geen android gewend, al heb ik deze inmiddels al maanden. Iedere keer wanneer ik een fb chat bericht krijg krijg ik daar een grote melding van op mn scherm. Een soort pop-up van die persoon zn profielfoto. Gelukkig gebruik ik fb chat amper en ik heb niet eens de messenger app op mn mobiel. Maar die melding gaat dus overal doorheen. Zoals net was ik gewoon aan het appen en dan popt dat ding zo op en moet je dat zo irritant wegklikken en rot op. Geen flauw idee hoe je dat weg kan krijgen. Dit ding is 1 mysterie. Iphone is zoveel praktischer. Het is dus zo:

Je moet dat bolletje indrukken en dan naar onder slepen, bij mij werkt dat. Heel irritant inderdaad!

1 like

Heb jij ook die mobiel? Ja ik weet dat je het kan wegslepen maar als die persoon bijv. 5 berichten achter elkaar stuurt springt dat alsnog steeds weer in beeld. Echt wie heeft dat bedacht haha

Hahaha ik zag zon nokia 33/10 voor me.

2 likes