Wc-verfrissers. Het stinkt naar schijt mét een vleugje vieze parfum erover heen. Vind het zo irritant als huisgenoten het kopen en dan de hele plee en daarmee gang vergassen met die spuitbus. Blijft ook echt een uur hangen. Ik weiger zelf daarmee te spuiten.
Poepgeur van anderen is ook ranzig, maar heb dat bijna liever dan die wc-verfrisser. Of steek een lucifer af ofzo.
Gisteren rook mijn eigen kamer er helemaal door omdat ik de deur een kwartier op een kier had laten staan :@ Vieze ranzige poepgeur mét nog meer misselijkmakende geur er overheen. Lekker slapen in die geur. Bleg.
Sowieso ruikt mijn huisgenoots poep vies:see_no_evil: en moet ze altijd net voor bedtijd, waardoor ik dus met die lucht naar bed zo. Niet ontspannend. (ik vind mijn eigen lucht beter te doen, maar misschien is dat logisch). Ook gebruikt ze de wcborstel niet waardoor ik net voor het slapen gaan ook nog haar poep uit de plee kan schrobben. Maar hier moet ik gewoon iets over zeggen, ga ik dit weekend doen :’)
Hahaha dat laatste lijkt me een goed idee
Oooh dat is echt heel kut.
Dat we onze kut post/advertentie niet geboost krijgen op facebook omdat er blijkbaar ‘teveel tekst’ in zit ofzo. Ik heb die tering advertentie echt al 100 keer aangepast maar hij blijft dat maar aangeven. Ik moet het toch godverdomme zelf weten. Al photoshop ik er een hele fucking tora rol aan tekst in, daar heeft facebook toch geen ene tering mee te maken als ik ervoor betaal?!!?
Sorry hoor jongens het zit hoog
Wauw ik weet dat deze manier van leren rijden gebruikelijk is in België, maar ik vind dit echt levensgevaarlijk. Dat corrigeren met de handrem kan je op normale snelheid helemaal niet meer doen lijkt me. Als je in Nederland rijles krijgt ga je overigens niet perse meteen de weg op, als je wilt kun je ook op een parkeerplaats eerst leren sturen. Vervolgens kun je op de weg gewoon meerijden met de snelheid van het verkeer, jouw instructeur kan voor je schakelen en ook remmen indien nodig. Ik kan me de ergernis van mede weggebruikers wel voorstellen als iemand met 25km/u door de stad beweegt, al begrijp ik vanuit jou wel dat dat nog als veilig voelt omdat je moeder dan makkelijker kan ingrijpen.
Ik verbaas me er nog steeds over dat dit in België nog zo is.
Hahah dit gescheld laf it
Same, en ik vraag me af: leuk dat je ouders etc. met je mee kunnen rijden, maar wie zegt dat zij goed rijden? Misschien is je volwassen begeleider wel iemand die zegt: ah joh rechts er langs kan prima doe ik ook altijd, ah joh lekker kleven daar blijven ze scherp van
Maar er zijn op veel plaatsen wel oefenterreinen hoor. En de meeste ouders zijn ook wel zo slim om in het begin op hele rustige wegen te oefenen, waar je niet hard mag rijden. Dus dan kunnen ze met de handrem remmen en eventueel ook aan het stuur draaien. En bijna iedereen neemt ook een paar officiële rijlessen.
Maar het blijft uiteraard nog steeds een risico.
Haha eigenlijk toch gek dat als iemand zou zeggen stap even in bij hem/haar, ohja diegene heeft alleen nog geen rijbewijs dat ik dan zou denken eh hell no… maar dat dat dus eigenlijk is wat je dan doet
Inderdaad, als je er wat langer over nadenkt vind ik het ook wel gevaarlijk in vergelijking met een auto met extra pedalen, maar zolang het mag maak ik er gebruik van. En ik vind van mezelf dat ik wel een verantwoord persoon ben, ik ben al wat ouder (27) en als ik of mijn ma ons niet veilig voelen bij teveel verkeer bijvoorbeeld dan rijd ik niet verder of begin ik er niet aan. Zeker niet zolang ik het niet wat beter onder de knie heb.
En 25 in een zone 30 vind ik persoonlijk niet het verkeer ophouden, zeker niet om 8u 's avonds. Het is de maximale toegelaten snelheid, die 5km/u gaat niet maken, al zeker niet met al die verkeerslichten hier op elk kruispunt.
En ook al vind ik de situatie zelf niet ideaal, vind ik ook dat zolang het leren rijden met een begeleider toegestaan is, de andere bestuurders zich gerust deftig kunnen gedragen. Ik kan me goed inbeelden dat het irritant is elke keer weer een trage auto die af en toe schokt en nogal bruusk remt (aka ik ), dat geeft je geen enkele reden je te gedragen als een gevaarlijke idioot, steek me dan gewoon voorbij waar het mag. Wat ik ook soms doe is me veilig aan kant zetten als ik zie dat er veel auto’s achter me rijden.
@Kahlo Ik rij altijd in de streek van Aalst/Dendermonde/Denderleeuw. Dat was ik inderdaad ook van plan om te gaan doen, deed je dit toen je in het begin leerde rijden of juist voor je examen?
Zo irritant… Speciaal nog naar de winkel want Skyr 1+1 gratis en dat scheelt in mijn geval best wat gezien ik veel kwark eet, maar heel het schap was leeg terwijl de aanbieding gister pas in is gegaan Sowieso heel ergerlijk als supermarkten niet extra/voldoende inslaan bij zulke acties.
Mijn vader heeft me leren autorijden, wat soms leidde tot heel wat frustraties langs beide kanten. Want als ik iets niet snapte of meteen kon, dan word ik sneller geïrriteerd bij iemand die dichtbij me staat dan bijvoorbeeld bij een rij-instructeur. En andersom had mijn vader niet altijd veel geduld met mij Het waren vaak intense ritjes met veel emoties haha
Als je 20uur lessen neemt bij een rijschool, mag je daarna trouwens alleen op de baan. Zonder begeleider en met een L op de achterruit.
Bedoel je met jouw laatste zin dat je na 20 lesuren bij een rijschool te hebben gehad in je eentje mag rijden, voordat je je rijbewijs hebt gehaald?
Aan mensen op marktplaats.
Eerst 48 vragen stellen over het product, dan 30 x heen en weer mailen om een geschikte ophaaldatum te vinden. Vervolgens erachter komen dat versturen makkelijker is, maar dan niet meer reageren omdat ik zeg dat de verzendkosten voor de rekening van de koper zijn
Of mensen die iets komen halen, maar vervolgens niet meer komen opdagen. Iedere keer weer trap ik erin.
Ja, klopt! Je moet wel je theoretisch examen hebben afgelegd maar je hebt inderdaad nog geen rijbewijs dan.
Wat gek dat de regels zo anders zijn tussen Nederland en België! Het lijkt me als leerling wel heel prettig, maar ik vind het ook wel apart. Ik kan me voorstellen dat veel mensen nog niet zeker genoeg zijn om na 20 lesuren al alleen te rijden. Heb jij dat wel gedaan?
die enorme parijshype die bij elke influencer heerst
Is dat nog steeds aan de gang? Wel erg 2015.