Er komt “ergens deze week” een monteur langs en daardoor heb ik constant dat ongemakkelijke gevoel wanneer je op iemand aan het wachten bent. Ik wil vanmiddag ook nog gaan zwemmen, zal je net zien dat hij dan voor de deur staat.
Weer snotterig en een vol hoofd. Vraag me af of het door het stof hier komt of dat het een verkoudheid is…
Een vloerkleed die ik eergisteren heb besteld is nu met 25% korting i.p.v. de schrale 10% korting waar ik deze voor kreeg. Ik heb toch maar contact genomen of ik het verschil niet kan krijgen aangezien deze nog niet geleverd is. Ik dacht bestel maar snel, de “summer sale” zal elk moment voorbij zijn… . Mij benieuwen of het bedrijf schappelijk is daarin .
Gisteren ging ik nog een rondje rijden met mijn mama, ik ben aan het leren autorijden. In België mag dit met een begeleider en hoeft dit niet met de rijschool (mag dit in Nederland eigenlijk, ik zie dat iedereen leert via een rijschool?), dus er hangt achteraan een grote blauwe L van Leerling bestuurder. En toch werd ik heel de tijd opgejaagd door andere bestuurders, flikkeren met hun lichten, claxonneren, heel dicht tegen mij gaan rijden, handgebaren, me voorbijrijden op delen van de weg waar dit strikt verboden is (want dit is dan het goede voorbeeld?!), enz.
Ik denk dat de meesten denken dat ze direct konden autorijden op een week, wel sorry ik kan dat niet, zeker niet als jullie in mijn nek liggen te ademen
Ik zou ook eerst liever wat oefenen op een oefenterrein, maar die zijn er niet, dus…
Ik kreeg meteen een bevestiging dus misschien is er iets fout gegaan?
Zo super snel een reactie dat ik het verschil terug gestort krijg, vind ik wel service hoor
Aan het probleem met de verwarming. Ondertussen al 3 of 4 verschillende monteurs gehad die allemaal een ander probleem zien…
Man die vandaag kwam heeft nieuwe kabel getrokken maar dat heeft alleen extra problemen opgeleverd. Waar hij eerst een communicatiefout had weigert hij nou om uberhaupt contact te maken
Ik had dat ook toen ik nog met mijn L reed! Precies een rode lap voor een stier, meteen bumperkleven en inderdaad flikkerende lichten.
Ik oefende wel vaak op parkings van grote supermarkten à la Carrefour.
Vind dat zoooo gek hoe dat zit in België! Je ouders kunnen dan toch niet ingrijpen of mee helpen schakelen oid?
Inderdaad, heb ik ook gedaan in het begin, maar ik kan moeilijk blijven rondjes rijden natuurlijk. Er zouden echt moeten oefenterreinen komen, waar je ook alle manoevers kan oefenen (parkeren, starten op een helling,…). Of bestuurders zouden zich hoffelijker kunnen gedragen, maar dat zit er niet direct in geloof ik.
@Blush Ik vind dat je gelijk hebt, je mag dus zonder ooit aan een stuur gezeten te hebben je in het verkeer begeven. Als je dan niet goed uitkijkt gebeuren er echt ongelukken, mijn ma deed me eerst op afgelegen terreinen oefenen en stuurde me dan altijd in afgelegen baantjes en 's avonds als er minder verkeer was.
Maar aan de andere kant ben ik blij dat het wel mag, want ik ben te gierig voor rijlessen en ik zou het niet zien zitten om te leren rijden met iemand die ik niet ken. Alleen al het idee dat je direct de baan op moet in les 1 (wat ik dus met mijn ma maar in les 5 deed). Ze heeft al ingegrepen, aan het stuur draaien en remmen met de handrem, maar mijn maximum snelheid is nog ong 25km/u dus ik sta redelijk snel stil. En zo traag reed ik dan eigenlijk niet, want het grootste deel van de stad hier is zone 30
Oh well, ik blijf oefenen en probeer die idioten te negeren.
Waar rij je meestal? Ik heb ook met mijn eigen begeleider gereden maar ook nog, ter ondersteuning, 6u rijles gedaan bij de rijschool. Zij hebben in bepaalde gemeentes wel oefenterreinen waar iedereen op mag!
Maar bij een rijschool is de instructeur een koppeling en een rem. Lijkt mij veiliger ?
Maar goed. Dat is natuurlijk een verschil met Nederland.
Aan dat ik een halfuurtje niet op mijn telefoon kijk en allemaal gemiste Whatsapp-oproepen en voicemessages heb. Ik hou niet van bellen, stuur me aub gewoon een getypt berichtje, danku!
Aan de vorige bewoonster van ons huis. Ze heeft haar verhuizing niet doorgegeven, waardoor ze nog op ons adres staat ingeschreven. Ook is er “ineens” een kabelbreuk in de kabel van Ziggo (onder de grond) waardoor wij nu al 2 weken zonder internet en tv zitten, en dit gaat waarschijnlijk nog wel ff duren… bij haar was er natuurlijk niks aan de hand.
Je kunt dat bij de gemeente aangeven van het nog ingeschreven staan.
Wij hebben een smart tv maar het lukt me gewoon nooit om hem op een normale tv zender te krijgen, voel me echt zo’n atechnische bejaarde door dat ding
Mijn vader en moeder zouden echt een beroerte hebben gekregen als ze me rijles hadden moeten geven. Zelfs met rijbewijs zaten ze als angsthazen naast me in de auto.
Aan dat ik zoooo makkelijk bloos. Had gehoopt dit na de puberteit wel te ontgroeien maar helaas. Vanmiddag kwam iemand die ik een beetje zie zitten onverwachts kletsen wat bovendien licht ongemakkelijk was met een grijnzende collega erbij - eerst rood worden van de schrik en omgemakkelijkheid en daarna rood blijven omdat ik al rood was en me daarvoor geneerde :(((( geen idee waar het gesprek over ging want dacht alleen maar aan mijn wangen
Heel herkenbaar dit! Soms word ik ook rood omdat ik er alleen maar aan denk dat ik juist niet rood wil worden.
Klopt, ga er morgen even achteraan!