Mensen van interimkantoors die bellen zonder zichzelf voor te stellen en dus ook zonder te zeggen dat ze van een uitzendbureau zijn.
We moeten 7u ergens zijn, het is een uur rijden Ă©n er is avondspits.
âIk haal je half 7 op eerder kan ik nietâ
UGHHHHHHH.
En? Uiteindelijk gelukt? Of wil je het hier niet meer vertellen?
Heb je dat nou gedaan omdat ik er wat van zei? Dat is toch helemaal niet nodig? En het is daarbij toch helemaal niet zo bijzonder om te doen? ik denk dat weinig vrouwen er nog nooit 1 gedaan hebben.
Dokters die geen ader kunnen vinden nu heb ik de armen van Christiane F.
Huh deze meneer is eigenaar van het circuit. Verwacht dat hij best wel wat betaald.
De harde rapmuziek van de buren met bassss, denk dat de vloer zo gaat instorten misschien.
Nee hoor meneer gebruik die maar lekker om je mond te snoeren.
aan het spoor ook denk je? lees nu dat het vooral van de gemeente, provincie en vervoerders zelf gaat komen.
Dat mn lieverlings collegas op vakantie zijn en dat ik daarom 2 weken lang met collegas zit die het dan alleen maar over kinderen hebben. Het zijn lieverds hoor maar met een meer gemengde groep gaat het ook nog eens ergens anders over.
Mijn nep lachspieren kunnen maar een half uur per dag âOoh jaa zo schattigâ aan.
Dat het vanochtend toen ik weg ging DROOG was en dus geen regenjas aan heb gedaan en nu plenst het.
Ja! Is gelukt en negatief gelukkig.
2 keer in 1 week mijn kleine teen stoten.
De slechte verbinding hier op de berg.
Dat ik geen geitenkaas lust. Zag vandaag een bord met daarop âVruchtenbrood met warme geitenkaas, peer en walnootâ en ik ging bijna kwijlen, maar ik vind geitenkaas echt heel vies.
Doet niemand voor de lol denk ik? Kind zal wel naar opvang gebracht moeten worden en de ouder/verzorger naar werk.
Ik snap je wel, maar denk zelf altijd dat het voor de ouder in kwestie nog vervelender is, want die ziet denk ik zoveel zuchtende mensen om zich heen.
Ze zegt nergens dat ze t niet snapt? Ze reageerd juist wel dat ze het snapt. Moet je dan bij elke post een disclaimer zetten. Dit forum kennende houd dat de moraal ridders niet tegen.
Omdat je zegt dat je je ergert aan mensen die hun kind mee het OV in nemen. Je zei niet dat je je ergert aan het janken van het kind.
En qua meenemen heeft zoân persoon niet zoveel keuze lijkt mij.
ik heb 6 (zes) open verpakkingen risotto kwam ik achter.
âEven boodschappen doenâ
300 x stoppen omdat niemand hier kan rijden of in de weg loopt.
Ondekken dat er een MEGA spin aan mn stuur zit.
Spin er af halen.
Weer op stappen maar mn schoen uit trappenâŠ
Ik ga nooit meer naar buiten.