Waar erger je je aan #5

of als ze een gezamenlijke foto op Facebook/IG plaatsen en dan ook allebei elke positieve comment liken

1 like

Ik kreeg hier altijd acute diarree van. Mijn volwassen ik is benieuwd waar ik allergisch voor was.

Dat heb ik met paprika pringles :frowning_face: Dan is het net alsof ik de griep heb. Eerst heb ik het heet, dan koud en uiteindelijk moet ik heel vaak overgeven (volgens mij zijn er mensen die dit liever niet lezen) en dan is het klaar. Echt stom haha, want ik vind paprika pringles dus super lekker.

2 likes

Dat de vrouw.nl pagina nu bij de telegraaf hoort en ik geen enkel artikel kan lezen. Alles is nu premium. Ga geen account maken.

1 like

Ik sta net de wieldoppen van mijn auto te vervangen, oude er af en nieuwe er op. Staat een drietal verhuizers bij de buren verderop te kijken, en roept er een: “heb je tiewraps nodig?”, dus ik vraag “nee, waarvoor?”. “Om ze vast te maken”, dus ik antwoord: “niet nodig, ze zijn nieuw”. Zal vast behulpzaam bedoeld zijn maar vind het echt mega irritant dat mannen meteen gaan staan kijken als een vrouw met een auto bezig is, en dan ook nog vinden dat ze zich daar mee moeten bemoeien. Alsof een vrouw niks zelf kan als het om auto gerelateerde dingen gaat.

7 likes

Ik heb op een gegeven moment mijn fiets met lekke band naar een fietsenmaker gebracht terwijl ik hem ook zelf kon repareren omdat ik ergens woonde waar ik dat niet binnen/privé kon doen, en ik gewoon geen commentaar en ongevraagde hulp van mannen op straat meer kon hebben.

1 like

Kan ik me wel wat bij voorstellen, maar is eigenlijk toch te belachelijk voor woorden

Loodgieters over de vloer.

Man 1: Heb je een nieuwe relatie?
Man 2: Ja met een Belgje
Man 1: Oh die zijn wat gewilliger he. Dat wilde jij zeker he
Man 2: Ja dat klopt maar dit is echt een beest, die hou ik nog niet bij.

Ergerde me kapot en voelde me meteen rot.

1 like

Ik zette net de containers buiten voor morgen. Word ik meteen aangesproken door iemand dat dat wel erg vroeg is?? Echt bemoei je met je eigen leven.

3 likes

In mijn gemeente mag ik hem nu nog niet buiten zetten voor morgen. Dan heb je kans op een boete. Misschien dat hij je daarvoor wilde waarschuwen?

Volgens mij niet langer dan 24 uur, en ze komen in de ochtend dus daar zit ik al buiten. En ik heb dadelijk avonddienst tot half 12 en geen zin om vanavond om 12 uur met twee containers over de straat te gaan banjeren

Ja volgens mij verschillen die regels per gemeente. Hier mag je hem pas vanaf 8u 's avonds buiten zetten en de volgende dag voor 8u 's avonds weer binnen. Maar ik kan mij voorstellen dat je hem nu aan de straat zet hoor! Zeker met je avonddienst.

Weg

Vanwaar deze blur?

3 likes

Ja weet niet dacht anders is het zo in your face :joy:

Als ik voor mijn deur met reparatiespullen gewoon een band aan het plakken ben vind ik het eigenlijk sowieso opdringerig om dan te vragen of ik hulp nodig heb. Dat vind ik iets heel anders dan iemand die aan de kant van de weg staat met een kapotte fiets.

2 likes

Als je een thee-ei hebt kun je het zakje daar gewoon in doen!! #lifehack

Nu gaat iedereen er op klikken en valt het idd een stuk minder op :blush::blush::blush::blush::stuck_out_tongue:

3 likes

Het is nu iig weg :roll_eyes::+1:

https://www.ad.nl/binnenland/deal-spoor-zandvoort-op-de-schop-voor-formule-1~a4427320/

wat fijn voor alle F1 bezoekers. Kunnen ze dan ook eindelijk meer en langere treinen inzetten op mijn traject in de spits? Dank u hartelijk.

Misschien dat deze meneer ook nog een duit in het zakje wil doen, het verhuren van 73929 panden moet toch wel het een en ander opleveren toch.

6 likes