Waar erger je je aan #5

Het ging hier toch niet om hem ontbreken van een klik? Maar vanwege het feit dat ze geen thee zette voor @Paardenmeisje en dat ze zat te bellen met een collega. Daar kun je toch wat van zeggen ipv haar naar huis sturen zonder dat ze doorheeft waarom ze niet meer hoeft te helpen.

En een melding maken klinkt gewoon negatief, als je echt geen klik hebt is het inderdaad niet verkeerd om te bellen en te vragen naar de mogelijkheden (of er misschien iemand anders beschikbaar is) maar dat noem ik geen melding maken

1 like

Maar soieso als je thee maakt bij iemand anders thuis vraag je toch standaart of andere ook willen. Of zeg ik nou iets heel geks en ben ik vreemd opgevoed haha.

22 likes

Dat mensen niet meer gaan wandelen maar gaan “hiken”

:nauseated_face:

19 likes

Mijn zusje en beste vriendin werken beide als kraamverzorgenden en het verschilt per bureau en persoon wat voor taken ze er nog bij doen. In principe zijn ze er voor jou en de baby en zorgen ze ervoor dat de woonkamer, kraamkamer, babykamer en wc schoon blijven en doen ze jullie was. Natuurlijk kunnen ze er nog dingen naast doen, maar de man kan ook wel een handje helpen. Het is goed als je bespreekt wat jullie wensen en verwachtingen zijn, want dat kan bijvoorbeeld niet overeenkomen. (Tenminste dit is wat ik heb begrepen van zusje en vriendin)

Niks geks trouwens om hiervoor even het bureau te bellen, mensen worden soms om minder weggestuurd(en dat komt vooral door wisselende wensen, bijvoorbeeld een oma die vindt dat de kraamverzorgenden lui is, omdat ze niet de was van iedereen doet. Vroeger was dat namelijk normaler). Het belangerijkste is dat je je op je gemak voelt :wink:

3 likes

Ik vind de prijzen van sommige soorten ijs echt de spuigaten uitlopen

21 likes

Ik vind dat toch zo’n vreemd fenomeen
 zo’n vreemde in huis de hele dag. Lijkt me echt afschuwelijk. Kun je daar nog onderuit komen

3 likes

Ik overdrijf niet als ik zeg dat mijn date altijd de hele deken inpikt, hij rolt zich er helemaal in. En als het ff kan rolt hij mij er voor het gemak als een pakketje erbij in. Ik haat hem als ik deze foto weer zie. Echt verschrikkelijk. En de deken is 240bij 200 volgens mij. Of hij gaat op zn rug liggen met die enorme poten omhoog, dus zegmaar zn knieen omhoog. Oh man.

9 likes

Dit
 En toch zijn de duurste versies de enige die ik wil :weary:

Haha wat is zijn bedritueel? HELP MIJ

Ik ben zooo opgeblazen. Waar komt al die lucht vandaan joh.

1 like

Ja hij stopt dus het uiteinde van het dekbed vast? Ik vind het echt mega irritant en hoevaak ik het ook aangeef hij heeft het gewoon niet door. Mn bed en deken zijn echt groot genoeg voor 2 personen. Ik denk er nu over om een eigen dekbed erbij te halen maar dat vind ik wel ongezellig.

Omg same here! Heb je al een gouden truc gevonden om het te stoppen? Behalve heel veel scheten laten

2 likes

Aan bijna alle instanties tegenwoordig

Ik moet OVERAL achteraan bellen, of ze sturen me van het kastje naar de muur, of ze maken fouten pfffffff

Echt niet oké

6 likes

Nee :weary: ik wil dat het ophoudt

Ben wel ongesteld maar normaal heb ik hier nooit last van?? Echt vervelend

Normaal heb ik er ook wel vaker last van, maar ik ben nu ook ongesteld en dan is mijn buik (voornamelijk mijn darmen) gewoon anderhalve week raar aan het doen :weary: Vergeet elke keer weer hoe kut dat is

Hoop dat het bij jou ook snel weer overgaat!

1 like

Wow wow wow klinkt alsof het helemaal niet zo gaat dat ze “niks” kan doen. Iig ontbijt en lunch en drinken verzorgen voor jou!
Daarnaast vind ik het ook gek dat je schrijft dat ze met je baby knuffelt (ik ben een baby hoarder hoor). Bij ons deed ze wel dingen met de baby maar altijd in overleg en nooit zomaar om te knuffelen.
En ze maakte elke dag ontbijt voor mij en mijn man en lunch en het sanitair en ff stofzuigen. En koffie/thee etc.
Ik vind het iig echt naar voor je en in mijn ervaring is dit zeker niet “hoe het hoort”’

1 like

@Paardenmeisje Ik kan me voorstellen dat jij in deze eerste week nadat je baby geboren is er echt niet op zit te wachten om jezelf te gaan moeten verdedigen of de discussie aan moet gaan wat betreft de kraamhulp. Ik weet niet hoeveel dagen je nog hebt (misschien heb ik niet goed gelezen en heb je dat wel gezegd hierboven, sorry in dat geval) maar als het nog zin heeft kun je je vriend misschien even op z’n strepen laten gaan staan en zorgen dat je zo snel mogelijk iemand anders krijgt voor de laatste dagen? Zou wel heel fijn zijn als je gewoon nog even een goede ervaring hebt met een kraamhulp, kan me voorstellen dat je het zo nodig hebt, en ze is er niet voor niks natuurlijk.
Gefeliciteerd ook met de geboorte van je kindje, en hopelijk kun je toch nog een fijne kraamtijd hebben ondanks dit gedoe.

1 like

Je baby is er???
Omg gefeliciteerd!!! :heart::heart::heart:

Dat ze deze niet meer verkopen :mad:

26 likes

Omg als koppels elkaar elke dag taggen in hun stories en dan die stories van hun partner reposten in hun eigen story zodat het een soort van Relatie circlejerk wordt :face_vomiting:

20 likes