Waar erger je je aan #5

Mijn vriend beschuldigd me van iets dat ik niet gedaan heb en ik vind het echt irritant want ik heb het gewoon niet gedaan maar hoe bewijs dat je iets niet hebt gedaan :woman_shrugging:t3:

Nee helaas :sob: maar volgens mij begint hij me te geloven.

1 like

Waar word je van verdacht?

1 like

Dat mijn kat niet gewoon bij me op de bank komt liggen maar telkens om me heen komt dartelen en dan weer wegloopt GA GEWOON LIGGEN TRUT

1 like

Zo aan mezelf en m’n irritante gewoontes die ik niet kan doorbreken, oa:

• te veel op mijn telefoon, waardoor ik bijv. niet meer lees terwijl ik dat heel erg leuk vind
  • te laat naar bed
  • ongezond eetpatroon, bijv. niet eten tot 17 u of juist ontbijten met een reep chocolade
  • te veel klagen :nerd_face: hoe ironisch
9 likes

Zeer herkenbaar! Iedere keer dat er iets gebeurd is in huis (een vuile veeg ergens, kruimels op de vloer, iets dat op de foute plek ligt, koekjes die op zijn,…) heb ik het gedaan. NEE ik heb jouw sleutels/portefeuille/schoenen/jas niet gebruikt en NEE ik eet die koekjes niet eens?! Zeer frustrerend inderdaad.

Ben jij mij? :eyes:

Herkenbaar…

Ik erger me aan mijn ergenis aan iemand. Die persoon zit in mijn allergie omdat ze heel veel persoonlijkheidstrekken heeft die overeenkomen met een oud collega die vroeger heel hard over mijn grenzen heen ging, heel storend aanwezig was en uitspraken deed die nu nog op mindere momenten nagalmen in mijn hoofd. Het is niet eerlijk dat ik die persoon nu al een beeld heb gegeven zonder haar goed te leren kennen, maar aan de andere kant kan ik het niet van me af schudden. Heel heel irritant, zit alleen mezelf ermee in de weg.

Thanks.

1 like

Sokken die afzakken aaah ze zitten nu echt al midden onder mn voet. :expressionless:

5 likes

Aan mijn verhuurder, plafond zag er al heel slecht uit voor ik hierheen verhuisde maar dat wilden ze toen niet herstellen. Nu komt er deze week toch iemand kijken en gaat 't waarschijnlijk gemaakt worden, heel fijn maar dat betekent hoogstwaarschijnlijk ook dat AL mijn spullen er uit moeten en ik hier een paar weken niet kan wonen :sob::sob::sob:

Euh woat. Die moet toch voor jou en de kleine zorgen ? Kun je het aankaarten of melding van maken ?

Ik zou echt het kraamzorgbureau bellen. Dit kan toch niet

1 like

Helemaal gemist dat jullie baby al is geboren!

gefeliciteerd! :partying_face::partying_face:

2 likes

Ja hallo doe eens normaal, zij moet er echt alleen voor jullie zijn

1 like

Er kwam en een vreemd persoon mijn kantoor binnen lopen en die begon mij allemaal vragen te stellen op een heel denigrerende toon.
Wat doen jullie? - wij verkopen kleding
Duurzaam? Ecologisch? Biologisch? Verantwoord? - Nee helaas allemaal niet
Streven jullie daar wel naar? We proberen minder plastic verpakking te gebruiken
De kleding zal zo wel verkleuren! - Nee hoor dat valt wel mee.
Wat maakt jullie kleding dan zo bijzonder :unamused: ? - Dat alles volgens de laatste trends is.
OK!:roll_eyes:
En toen ging ze weer. Was een heel naar en zuur persoon, en ze heeft hier niets te zoeken eigenlijk. Vind dat dan lastig om er iets van te zeggen dus gaf maar braaf antwoord, misschien wilde ze ‘ínteresse’ tonen ofzo?

Hup, eruit met haar!

1 like

Dwing die heks om thee te zetten !!!
En gefeliciteerd :heart::heart:

Kun je haar hier niet op aanspreken?
Misschien heeft ze het ff niet door of is er iets aan de hand. En dan ben jij ook gelijk je frustratie kwijt

Ik vind de reacties hierop ook lichtelijk overdreven, een melding maken?

1 like