Waar erger je je aan #5

Hoe lang blijven ze? Ik snap je wel.

Ja doe! En dan zo passief agressief als het maar kan :smile: bij huisgenoten en collega’s mag dat

1 like

Ik zit in de wachtkamer bij de huisarts. Het loopt al uit en uit dus dat is al kut, maar ik erger me aan de volle wachtkamer die tegen iedereen GOEDEMORGEN en TOT ZIENS zegt. Ik heb geen zin om mee te doen en zit lekker op mn telefoon want ben nog gaar van mn feestweekend maar nu voel ik me een stomme millennial die geen gedag wil zeggen

2 likes

Broodjes roomkaas waar zoveel roomkaas op zit dat je er 8 broodjes mee zou kunnen beleggen

8 likes

Claudia de breij

Haar nummer, haar humor, als ze praat, als ze niet praat.

16 likes

Omg SAME. En dat stomme stomme stomme nummer ‘mag ik dan bij jou’. NEE Claudia.

12 likes

Ja ik kijk dwdd terug waarin ze te gast is en ik snap niet eens waarom maar ik erger me gewoon enorm aan haar. Terwijl ze opzich niks heel ergs doet.

Maar dat nummer is echt afgrijselijk ja. Net zo als dat nummer “dat ik je mis” van dat ene typische gitaarmeisje.

4 likes

M’n moeder vindt dat nummer heel mooi. Nu heb ik heel wat teleurstellingen van mijn moeder te verwerken gehad maar dat nummer leuk vinden spant wel de kroon.

3 likes

Ik word helemaal leip van die Clear blue “Is het?” reclame. Eentje die je niet kunt overslaan, dus moet het iedere keer 20 seconden aanhoren. Ik heb al advertentievoorkeuren aangepast maar het helpt niet. Kan er serieus NIET meer TEGEN :japanese_ogre:

4 likes

HAHA! Heel erg maar ik hoor dus serieus wel eens verhalen van mensen die naar de wc gingen en floeps een baby eruit. Die dan zogenaamd niet wisten dat ze zwanger waren. Sorry maar dat geloof ik gewoon niet. Het doet zoveel met je lijf(volgens mij)

1 like

10 maanden! Denk niet dat ze dit hele actieve de hele stage volhouden hoor, maar voor nu is het even wennen

Misschien heb ik dit eerder gepost, maar nu hetzelfde kutgrapje als vorig jaar.

Paar maanden geleden moest ik 30 euro eigen risico betalen aan de zorgverzekeraar, en kreeg ik een acceptgiro.
Nu 300 euro, en dat werd afgelopen vrijdag gewoon van mijn rekening geschreven, de mail met de “aankondiging” ontving ik vandaag.

Ik kan dat natuurlijk niet beoordelen maar vind het wel echt heel raar. Misschien omdat ik zelf heel bewust ben altijd met mijn lichaam en hoe ik me voel enzo. Ik kan me niet voorstellen dat je met 40 weken zwanger nog in je skinny jeans past en echt niets gemerkt hebt (of misschien achteraf).

Hopelijk is wel alles goed gegaan?

Wow, heftig. Wilde ze wel moeder worden en moest ze daarna niet haar hele leven omgooien?

M’n ex heeft de honden gewoon in de tuin achter gelaten. Ik had de sleutel van de voordeur klaar gelegd. Maar hij had z’n emails niet gelezen dus dat wist hij niet. Zijn de honden een uur alleen in de tuin geweest zonder toezicht. Iedereen kan ze zien en het hekje open doen. En ze hadden geen water. Ik vind het gewoon onbegrijpelijk. Wat is die man toch een sukkel zonder hersens.

Ik ben mn verhuizing aan het voorbereiden en ik word toch zo godsgruwelijk chagrijnig van alle zooi die ik heb. Heb ik net een hele doos zooi ingepakt die ik wrs nooit meer ga uitpakken! Onder mom van ‘is leuk om te hebben’. Ik moet mijn uitgangspunt veranderen van ‘leuk om te hebben’ naar ‘ga ik dit in vredesnaam ooit uitpakken!?’

2 likes

Ik ben in voorbereiding op m’n verhuizing, misschien volgend jaar, al 3 jaar geleden gestart met weggooien of weggeven.

1 like

Ik las vandaag een recept dat ‘koolhydraatbewust’ werd genoemd. Wat een verschrikkelijk irritante manier om te zeggen dat iemand weinig koolhydraten eet.

3 likes

Ik ga over een maand verhuizen en ik heb gewoon nog niks kunnen voorbereiden want ik heb gewoon geen tijd en kom er niet aan toe omdat ik voor de afbouw en mijn bedrijf ook op 10 plekken tegelijk moet zijn en 1000 dingen moet regelen. Mijn vriend is al de hele week ziek en denkt dat hij dood gaat dus helpt ook lekker mee.

Dat ik echt twee uur lang heb staan schoonmaken en opruimen
 en nu moet ik eten koken en is het eigenlijk allemaal weer rommelig
 Net of je je reet afveegt voor het schijten :joy:

9 likes