Waar erger je je aan #5

Ik moest dit weekend op de hond passen van mijn ouders en hij zou vandaag opgehaald worden maar ze hadden geen tijd laten weten. Dus ik zat net in bad hoor ik geklop op de deur; komen ze gewoon zonder even te appen de hond halen. Ik vind dat echt niet kunnen dus :rage:

1 like

Oh zooo herkenbaar. Hebben we om 19u gereserveerd staat meneer om 18.55u nog lekker zā€™n oksels te wassen onder de douche, oh en nog ff snel de vaatwasser uitruimen. Serieus, Ć”ltijd die fucking vaatwasser doen op de meest onhandige momenten. Why!?

Mijn kater

1 like

Aan dat het deeg voor mā€™n appeltaart niet wordt zoals ik wil :sob:

Ik ben gisteren gevallen, echt een bodyslam tegen de grond zeg maar (op het drukste kruispunt van de stad waar bij ieder groen licht +40 mensen oversteken :woman_facepalming:) en hoewel ik blij ben dat ik er niks aan heb overgehouden doen werkelijk alle spieren in mijn bovenlichaam zoā€™n ontzettende zeer :disappointed:

Wat kut. Struikelde je?

Een verkoper op marktplaats is zo onuitstaanbaar. Ze is zo vaag om een afspraak te maken terwijl ik doorgeef wanneer ik kan komen. Heeft ze opeens een andere afspraak op een tijdstip voor mij. Stuurt ze later een bericht of ik later kan komen, denk ik natuurlijk nou dan mag ik hem dus. Nee hoor stuur ik een bericht, zegt ze dat hij al weg is. Ook te veel moeite om mij een bericht te sturen dat ik niet hoef te komen, gewoon weer afwachten. Ik snap dat het kut is als mensen niet komen opdagen, maar nu is zij zoā€™n onbetrouwbare verkoper geworden omdat ze tig afspraken tegelijk laat lopen.
En ik baal echt want dit wat zoā€™n mooie kast en voor heel weinig geld. Kan nooit meer zoā€™n kast vinden :cry:

Ik heb alle opmerkingen die mijn begeleider op mā€™n scriptie had verwerkt en ik hoef hem eigenlijk alleen nog maar voor de laatste keer door te lezen, maar nu durf ik dat niet haha. Ben echt bang dat ik opeens allemaal fouten tegenkom en dat het dan allemaal nog langer duurt. En ik weet ook nu al dat ik hem na het doorlezen niet definitief durf op te sturen, want dan kan ik niks meer veranderen. Vet irritant allemaal.

Hahaha ja zo frustrerend. Hij stond ook echt het dekentje waar ik altijd onder lig op de bank op te vouwen. Whyyyyy

Gelukkig ben ik niet de enige met deze ergernis zo te merken

1 like

Ik voel me zo zielig en alleen vandaag. Moet ook gewoon fucking ongesteld worden

En heb buikpijn

Op vakantie met familie, ze halen echt het bloed onder mn nagels vandaan

Geen idee, ik heb niks aan mā€™n voeten gevoeld maar lag van de ene seconde op de andere languit op de grond haha.

Mensen die hun eerste spiegelreflexcamera hebben gekocht en daarna hun roeping hebben gevonden om fotograaf te worden en dan een Instagram beginnen die rosanna_photography heet, waar ze met hun standaard kitlens allemaal overbelichte en out of focus fotoā€™s maken. Bonuspunten als ze ook nog shoots aanbieden tegen geld.

Het hebben van een dure camera maakt je niet meteen een fotograaf.

Sorry ik ben bitter

40 likes

Mijn stagebegeleider is zoooooo streng en punctueel. Ik word helemaal gek van haar

Ik mijn straat zit een klein cafeetje. Soms (zo ook nu) staat de deur open en de muziek op volume 10000. Het is echt je standaard tokkiemuziek en ik word er zooo gek van. Ik snap ook wel dat je moeilijk kunt klagen over een cafƩ want die zullen wel vergunning hebben daarvoor, maar van de andere kant denk ik: het is een gewone woonwijk en die fucking deur kan toch gewoon dicht? Zo moeilijk is het niet. Daarnaast vind ik feestjes op vrijdag of zaterdag ook anders dan op zondag. Mijn vriend en ik moeten ontzettend vroeg op :sob:

Als het in een gewone woonwijk js (en dus geen uitgaansstraat oid) zijn er wel regels voor iig. Wij hebben hier in de buurt een restaurant/cafe en vanaf half 11 (behalve vrijdag em zaterdag) moet iedereen van het terras af naar binnen ivm geluidsoverlast.

1 like

Ook marktplaats gerelateerd: mensen die nog steeds niet werken met betaalverzoeken. Het is zo veel makkelijker want het scheelt tijd en je kan gelijk zien op marktplaats dat iemand betaald heeft, en het is betrouwbaar. Vind het ook als verkoper een bepaalde service naar de koper toe. Erger me iedere keer weer aan mensen die zeggen ā€˜ik heb dat niet/ik weet niet hoe dat moet.ā€™ Ja, want het is echt hogere wiskunde jašŸ™„

(En ja, in de tijd dat ik dit bericht typ had ik het geld al via mijn rekening naar haar rekening kunnen overmaken maar ik vind dit een principekwestiešŸ˜ )

2 likes

Is het normaal dat je nu nog uitgebreid luid gaat zitten bellen MET DE TV AAN in een woning DIE GEHORIG IS

Wij hebben nu sinds een week twee nieuwe stagiaires, die voor de rest echt aardig zijn en gemotiveerd zijn, maar er zit 1 minpuntje aan.

Normaal, ook vorig jaar was ik altijd (om 8 uur) het eerste op werk. De eerste collega kwam pas om half 9, en die was ook altijd redelijk rustig dus dat eerste uurtje kon ik gebruiken voor wakker worden.

Maar nu zijn zij er allebei al, willen om kwart voor 8 beginnen en zijn allebei heel vrolijk en actief. Vrijdag was echt een verademing, ik mis echt dat uurtje rustig beginnen. Ik weet ook wel dat dit gaat slijten, want na de eerste weken ben je toch vaak te moe om zo vroeg op te staan, maar tot dan is het even aanpassen

5 likes

Goffer de verwarming is al weer aangezet door mijn collega op de kamer :expressionless:. Het is nog helemaal niet koud hier binnen :hot_face:.