Waar erger je je aan #5

Hierop aanvullend, de standaard berichten die marktplaats voorstelt als iemand via de app een bericht wil sturen. Eerst denken dat het toch wat gek was dat veel mensen sturen ‘wat wil je er minimaal voor hebben’ of ‘is het nog beschikbaar’, maar dit zijn dus de standaard opties.

Ik erger me aan mezelf. Heb een maand strijkgoed liggen en ben na 4 blouses weer op de bank gaan hangen. Morgenochtend maar weer een nieuwe poging.

3 likes

Wij hebben een vaatwasser maar mn huisgenoten ruimen hem zelden uit. En ik vertik het nu, dus staat er allemaal afwas op het aanrecht. OF ik laat alles gewoon staan tot iemand hem uitruimt of ik ga het met de hand doen. Maar dat is toch belachelijk?

Stomme varkens.

1 like

Je eigen dingen eruit halen en de vieze er weer in zetten en dan draaien?
Vet irritant wel.

1 like

Oh daar had ik nog niet aan gedacht haha. Denk dat ik dat doe.

3 likes

Nekpijn. Ben al 6 uur wakker en nog niet weg.

1 like

Zou rustig je schouders en hoofd bewegen wat kunnen helpen misschien?

1 like

Probeer wel te bewegen en los masseren maar helpt niet. Misschien iets meer geduld

Heb mn was buiten op mn balkon hangen, vinden mn buren het nodig te gaan blowen

1 like

dat ze laatste tijd in zoveel dingen die me anders lekker hadden gekeken kokos doen, ik haat kokos😭

16 likes

Dat mijn keel echt aanvoelt alsof er een egel in bivakkeert ofzo. Verschrikkelijk

Staat er dan geen salted caramel versie naast.

1 like

Wij hebben zo’n systeem in huis met een mediaspeler die aan een netwerkschijf verbonden is zodat je daar bestanden op kunt zetten en die op de tv kunt kijken. Laat dat ding nu net altijd als ik iets wil kijken niet meewerken :rage: Ben serieus al een half uur bezig om de season finale van Younger te kijken, en hij blijft haperen en laden en foutmeldingen geven, krijg de neiging om de hele bende het raam uit te flikkeren

1 like

Dat ik weer ergens takke herrie hoor. Waarom zijn hier geen silence disco feesten in de buurt. Gewoon iedereen die gehoor beschadiging wilt kan zijn muziek lekker hard zetten maar zo heb ik er geen last van.

Dat mijn buren hetzelfde wasschema hebben als ik (begrijpelijk, alles op zaterdag), dus dat ik vandaag echt constant de gedeelde wasmachine en droger in de gaten heb moeten houden en nu helaas net te laat was

Kei vroeg opgestaan om vandaag iets leuks te gaan doen, gaat de fucking garagepoort niet open waardoor we niet wegkunnen. Is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt, maar er een keer naar laten kijken of het überhaupt laten maken ho maar. Ben er zo klaar mee. Ben maar weer in bed gaan liggen met mn kleren nog aan en make-up on fleek.

1 like

Mijn vriend zeurt altijd dat hij op mij moet wachten, maar ondertussen gaat hij zelf pas douchen als ik al klaar ben waardoor ik dus op hem moet wachten.

1 like

Jaaa inderdaad, die mensen hebben niks te doen in hun leven ofzo, hoe langzaam kun je zijn.
Ik heb altijd haast, het lijkt alsof ze het expres doen!

Ook mensen die zonder te kijken de weg oversteken en voor je fiets lopen in het centrum. En dan boos worden als je ze bijna van hun sokken rijd. Er loopt gewoon een weg, kijk ff eerst voor je diagonaal op slakkentempo oversteekt of loopt te kletsen midden op de weg.

5 likes

Nu is ie nog even de kussens van de bank aan het rangschikken terwijl ik al al met m’n jas aan sta. Schiet ff op man

6 likes

Hahaha zo herkenbaar.

1 like