Waar erger je je aan #5

Ik heb dus zo’n papiersneetje precies tussen mijn wijs en middelvinger. Was vergeten hoe irritant dat gevoel was.

Maandag is mijn vakantie voorbij en moet ik weer om 6.00 op staan.
Mijn lichaam vind het nu al nodig om al 3 dagen achter elkaar om 5.45 wakker te worden? Je bent een paar dagen te vroeg ja!

Ik ergerde me vanmorgen aan een oude man die niet z’n hand uitstak toen hij de bocht om fietste. Ik stond dus voor niks te wachten omdat ik aannam dat hij rechtdoor zou fietsen. En 2 meter verder ergerde ik me aan een jonge vrouw die daar liep met slanke benen en strakke kont. En dat heb ik nu niet meer vind ik.
Maar toen ik een kwartier gelden door de fitness zalal liep in m’n jeans, op weg naar de fysiotherapeut, zag ik in de spiegel dat m’n benen erg nog best redelijk uit zagen. Dus daar werd ik weer blij van :grin:

1 like

Ik heb eindelijk tijd om eens series te gaan kijken, wil videoland niet laden. Internet hier is zo traag :sob:

Heb wel deze chips dus dat verzacht m’n leed

Samenvatting

4 likes

Denken heel veel mensen niet aan! “Hoezo we trouwen toch ergens anders”

Is toch leuk om kaartjes te krijgen :weary:

2 likes

Ik word al twee weken om kwart over 7 wakker, nergens voor nodig want heb al die tijd niet zo vroeg op hoeven staan. Vandaag gaat de wekker om vijf over 7 en ik word me een potje vercrackt wakker, niet normaal. Alsof het half 5 is. Rot op ritme.

1 like

Ik heb werkelijkwaar al-tijd kledingstress. Zo vermoeiend

1 like

Dat ik aaltijd kleding verpest in de droger. Ik pak alles 1 voor 1 en stop het dan in de droger en dan alsnog iets meenemen in de droger wat nu kindermaat is :rage:.

Moet het echt in de droger? Is sowieso slecht voor je kleren…

1 like

Ja klopt, meestal doe ik alleen handdoeken en eventuele kleding erbij die er wel in kunnen. Het shirt had alleen dezelfde kleur als een handdoek dus zal die wel verward hebben gisteravond :sob:

Een ander filiaal van mijn werk belde me net. Heb niet opgenomen, ik vind het mega irritant dat ze mijn nummer kennelijk hebben. Iemand heeft ze dat gegeven dan toch… Ze bellen dan wrs of ik daar een aantal uur kan komen werken maar ik vind dat zulke verzoeken gewoon via mn manager moeten lopen. Die vraagt dan toch gewoon in de groep wie er kan of niet. Ga niet mensen persoonlijk bellen.

3 likes

Misschien een A lijn jurkje? Staat iedereen vaak mooi.

1 like

Ik moet ongesteld worden en ben er zo moe door. Heb het best druk op werk, maar productief zijn lukt me vandaag niet.

Mensen op marktplaats zijn echt naar. Wordt er gereageerd met: Is het product nog aanwezig?
Ik antwoord dan met ja, het product is er nog.
Vervolgens krijg je nooit meer een reactie. Prima hoor dat je het toch niet meer hoeft, maar even antwoorden is teveel gevraagd?

3 likes

Dat ik op mijn vriend lig/zit te wachten in ordinaire lingerie en dat hij in de file staat ergens

19 likes

:joy::joy::joy:

Ik zou opzich nog 15 minuten in bad kunnen. Maar dan moet ik die jarretels weer vast maken en dat was al een kwartier werk

7 likes

Dat het rotweer is terwijl ik net lekker vakantie heb en daardoor al mijn plannen in het water vallen :frowning_face:

de koffie is op

1 like

Mijn moeder reageert na 3x heen en weer appen “kappen nou” :sweat_smile:

5 likes

Was net in het Naturalis en een groepje middelbare vrouwen trok er een paar minuten voor uit om de tepels van een oude menssoort uit te lachen, wTf?

2 likes