Oh wat zou ik me daar aan ergeren haha. Dat ze zelfs hun vakantie hebben omgeboekt gaat best ver!
Mijn moeder was/is ook zo. Nam steeds kortaf op en wat moet je, sprak je net vragen. Toen werd het 1x per dag en nu paar keer per week of via app. Wel minder gelukkig.
@Chesirecat dat is wel heel erg! Zou gewoon aangeven dat je op vakantie gaat met je vriend en dat je 1 of 2x wel wat wilt doen maar daarbij blijft.
zucht, jahoor bol, prima in orde. maar echt niet dat ik dat jullie ga laten weten als ik op zo’n infantiel groen blij mondje moet klikken.
Ik word er knettergek van dat ik elk bedrijf na elke interactie meteen moet evalueren. Ze zijn allemaal net een onzekere verkering die de hele tijd bevestiging moet hebben.
Ja ik erger me er ook aan, tegenwoordig moet alles gerate worden.
Dat mijn telefoon mij altijd als ik thuiskom gaat vertellen dat hij zich door slimme netwerkselectie automatisch met mijn wifi heeft verbonden.
Wil je nou een sticker?
Ik werk veel met mensen met overspanningheid of burn-out. Dat is prima, daar heb ik zelf voor gekozen, en kan ik ook wel goed mee overweg ondanks dat ik het zelf niet gehad heb.
Er zijn alleen een aantal van die cliche zinnen waar ik zo ontzettend de kriebels van krijg (a la ‘ik moet nu echt even voor mezelf leren kiezen’), dat ik soms echt even diep adem moet halen. En ik erger me dus zowel aan die zinnen als aan mezelf dat ik er zo’n reactie op heb.
OMG MIJN TELEFOON MIJN LEFUH
Nope een Huawei
Ohh wat is dit voor functie heb ik die ook
Bij mijn moeder is ‘dit gesprek is nu afgelopen’ deze smiley: hahahha alsof ze een bericht afsluit met xxx ofzo.
Hahahah wel leuk deze, zou willen dat het ook sociaal geaccepteerd was als ik dit in mijn berichten zou gooien als in uitgepraat ben haha
Een vriendengroepje van me. Ze reageren serieus nooit op iets dat ik voorstel om te gaan doen, 9 vd 10 keer gaan ze niet mee. En dit is al helemaal het geval als ik een film voorstel. Echt nooooit wordt er meegegaan naar een film die ik voorstel terwijl ik wel vaak zat met hun mee ga. Nu vraagt een van hen of we samen naar it2 gingen. En ik zeg nee ik ga al met mijn vriend. Krijg ik een passief agressieve ‘ohhh…ok’. terug. Nou sorry hoor. Jullie willen echt nooooit mee en nu ga je passief agressief doen omdat ik nu maar met mijn vriend heb afgesproken te gaan… dikke doei man. Je moet het toch niet vreemd vinden als ik er dan naar vanuit ga dat ik beter alleen met mijn vriend kan gaan naar films die ik wil zien
Kriebelhoest, waar komt die vandaan. Vet irritant
Ik zei tegen collega’s dat ik vorige week drie keer patat had gegeten en toen reageerde er een met: “je kan het hebben”. En dat vind ik zo stom, want iedereen kan patat hebben.
Maar vervolgens had ik het er met een andere collega over dat ik en mijn zusje heel veel kunnen eten, maar altijd slank blijf en daar ben ik dan best trots op
Dat een man aanbelde vandaag super raar naar binnen keek. Hij had een pakket. Beetje raar gedrag.
Briefje in de bus, staat er een totaal andere naam op.
Ik heb een deurbel waarbij ik mee kan kijken.
Okee WAAROM kiezen zoveel mensen ervoor om workshops te gaan geven over ‘je zelfhelend vermogen aanspreken’ of ‘kom alles te weten over je ziekte’ of ‘zit je niet goed in je vel? kom naar deze workshop en leer je innerlijke kind weer kennen.’ ECHT GADVER, ik word hier zo boos om. Het spreekt natuurlijk ook altijd mensen aan die al met een situatie in de knoop zitten en die er met reguliere zorg niet uitkomen, vaak ook weinig geld hebben. Ik kwam het net weer tegen en ik wil de desbetreffende persoon niet zitten bashen want zij is zelf ziek en kan het geld vast goed gebruiken, maar arghhhhh.
Die weerapp van de iphone is echt zo ongelooflijk onbetrouwbaar. Ik heb ook wel eens in een stortbui gestaan terwijl het volgens dat ding droog en onbewolkt was op dat moment op die plek… En toch kijk ik er nog steeds bijna dagelijks wel op
Dat ze bij de toiletten op mijn werk geen wcborstels hebben. Zoooovaaak zitten er remsporen in de pot. (en ik moet er zelf ook altijd aan denken om eerst een wc papiertje neer te leggen om remsporen te voorkomen)
Meteen ook een goede app voor hier gezocht en dit ook gedaan. Dat ik daar ook niet zelf op ben gekomen, maar me intussen wel al jaren aan die kut-iphone-app loop te ergeren Thanks voor de tip dus!
ai de mental load!!!