Waar erger je je aan #5

Haha ja snurken. Oh oeps het is ook ‘bomen’ zagen ipv bos hout. Ja goed idee, al voelt dat ook wel een beetje aso

Zo vervelend ook als je dan uiteindelijk een bos hout voor je deur vindt!

4 likes

Dat je in België meer porto moet betalen voor vierkante kaarten/enveloppen. Wat is dat voor iets belachelijks?!

Nagels gelakt en ik dacht ik doe er een leuk glitter lakje overheen.
Overheersen die kut glitters ineens alles.
Had beter alles gewoon simpel rood kunnen laten…
Maar ik ben te lui om alles overnieuw te doen

1 like

taylor swift

6 likes

Haha en die stomme glitter nagellak is ook altijd zo’n hel om er af te halen. Dubbel pech dus :frowning:

Iemand die in een groepsapp stuurt: “ik zit in het verkeer, dus kan niet reageren”.

1. Niemand verwacht direct een antwoord
  2. Je reageert toch???

Het zijn ook altijd oude mensen die dit doen. Mijn vader zegt ook vaak “druk nu reageer later” of uit het niets “doei”. Ok pap.

16 likes

Ja, gelukkig zit het op mijn tenen dus duurt even voor ik het eraf haal (week of 5)

1 like

Mijn moeder doet dit ook maar die gebruikt een soort app ofzo die dit speciaal stuurt als ze berichtjes ontvangt als ze die app/instelling heeft aangezet. Misschien dat die persoon hetzelfde heeft en ook de app aanzet oid?

Haha ja dat kan wel maar ik snap überhaupt niet waarom je niet eigen wacht tot je thuis bent.

Oh ik had niet goed gelezen (maar ik snap alsnog niet waarom je dat in zou stellen).

Oude mensen :woman_shrugging:

5 likes

Dat je geen chips kunt eten en iets kunt kijken waarbij ze Nederlands spreken (of iig geen ondertiteling) versta er niks van met mijn gekraak :thumbsdown:

27 likes

Haha dit heb je al vaker gepost op het forum en pas was ik dus hard chips aan het malen terwijl ik een film keek (nog irritanter als iemand anders door je film heen zit te kraken/malen trouwens) en moest ik aan je denken.

3 likes

Nee, chips is juist het lekkerst tijdens een film.

En nu heb ik zin in chips, maar ik wilde zo naar bed…

Commentaar geven is ook gewoon het lekkerst als je een hand vol chips hebt die je na dat commentaar zo hop je muil in schuift.

8 likes

Ohhh nee, dat snap ik dus nooit. Ik eet chips echt chipje voor chipje. Met hele handen is het zo snel op.

7 likes

van die vakbondstijgers

Het kan echtniet hoeveel mn moeder belt. Ik weiger 9/10 inmiddels. Volgens mij wil ze 24/7 weten waar ik ben wat ik doe, hoe ik me voel gewoon alles. Lijkt wel obsessief. Eigenlijk alsof ze me gewoon nooit kan loslaten. En ik weet dat mn vader dit ook te ver vindt gaan.

Oh en dit doe ik ook, vooral naar mn moeder. Het is meer om snel van het gezeik af te zijn zodat diegene niet door blijft appen/bellen want daar word ik zo geirriteerd van.