Vragentopic Secret Santa 2019

Oh huh, nu al pakketjes openmaken? Is er geen bepaalde datum dat we allemaal de pakketjes openen? :anguished:

Er staat wel in het aameldtopic een uiterste verzenddatum, maar geen uitpakdatum.

Vorig jaar was dat volgens mij ook niet zo.

Ah oké, ik meen me juist te herinneren dat we voorgaande jaren wachtten tot aan de ochtend of avond van Kerst.

Secret Santa haar pakketje is bijna klaar.
Het wordt een groot pakket, misschien wel zwaar.

Nog één klein vraagje heb ik jou te stellen,
Lees je ook boeken in het Engels of zou ik jou daarmee alleen maar kwellen?

Sorry, ik heb dit berichtje helemaal gemist!
Ik ben met heel veel dingen blij te maken hoor, maar word sowieso blij van boeken, of een lekkere geurkaars, of (vet)plantjes, of spelletjes en ehh verder kan ik even niks specifieks bedenken😕

Engelse boeken zijn zeker welkom! Zo spannend :grin:

Lieve @Chuckie,

Het duurde even voordat je een berichtje van je Santa kreeg,
Maar de zak is niet meer leeg.
Wel vroeg ik me af, wat de jouw schoenmaat is, anders is een van de cadeaus een beetje laf.
Santa is zoals je merkt niet de beste in dichten,
Hopelijk zul je voor het pakketje wel zwichten.

Liefs, je Santa

Hoi Santa!
Leuk om van je te horen! Ik heb maat 37/38

@GrumpyHarry heb je voor deze kerstman een foto van de kat bij je ouders? ik wil graag iets knutselen!

Hi Santa,
Wat spannend! Zeker! Dit is hem:

17 likes

#lifehack als je bij de zoekfunctie @gebruikersnaam typt krijg je ook al iemands posts!

1 like

in dat geval verwijder ik mijn bericht, voor een groter verrassings effect. Bedankt!

1 like

Hahah ik was zo in de war door jouw post. Dacht al; waarom ben ik getagt in een topic wat ik niet eens lees haha.

9 likes

Hahahaha ik had helemaal niet door dat ik daadwerkelijk iemand getagd had

3 likes

Ho ho ho @DikkeKip!

Jij dacht misschien: verhip! Is Santa mij dit jaar vergeten?
Maak je maar geen zorgen lieve kind, het zal niet lang meer duren voordat Rudolf ook jouw huis vindt.
Maar voordat hij zijn ar volgooit, wil Santa eerst wat meer van je weten.
Zo hou je veel van thee, drink je dat dan uit een ei?
Of denk je nee, niks voor mij. Geef mij maar gewoon een zak, da’s toch veel meer gemak.
Je huis is nog wat kaal, hou je misschien van een poster of een plant, kant-
en gordijnen of beeldjes van gouden zwijnen?
Santa weet jouw interieursmaak nog niet helemaal.
Kleuren vind je ook leuk om te doen, doe je dat liever in een boek of op een kaart, het is tenslotte feestdagenkaartjesseizoen?
Tot slot vroeg Santa zich af, heeft Puck misschien nog wensen?
Of is Puck al vereerd met alles wat zijn hamsterhartje begeert, en gaat het deze kerst alleen maar om de mensen?

Lieve groeten,

Santa

1 like

Hoi Santa!

Wat leuk om van je te horen, dat klinkt onwijs goed in mijn oren.

Thee drink ik het liefst uit een zakje. Lekker makkelijk en het scheelt veel troep. Kleuren doe ik voornamelijk in mijn Hanna Karlzon kleurboek. Ik hou veel van groene thee, hopelijk kan je daar wat mee!

Goud is niet helemaal mijn ding, donkerblauw daar in tegen is mijn lieveling. Een mooie steen, een prulletje hier en een plantje daar. Het maakt mij vrij weinig uit dit jaar! Donkerblauw is de hoofdkleur in het huis, dus iets in die kleur en het is wel juist. Een mooie poster (zwart wit of iets met donkerblauw) lijkt mij ook fijn, daar zou ik ook onwijs tevreden mee zijn!

Puck is erg verwend, ze heeft s’avonds vaak een snoep moment. Speelgoed of huisjes heeft ze genoeg, maar met iets lekkers maak je al veel goed. Voel je niet verplicht om haar wat te kopen, ze heeft al veel. Maar ik kan me voorstellen dat je haar wat geven wil.

Als je er niet uitkomt dan hoor ik het graag, ik beantwoordt met je liefde je vraag.

2 likes

Lieve @Desalnietteplus,

Jouw Santa wilde even laten weten dat momenteel nog hard wordt gewerkt,
Ookal heb je daar misschien zelf weinig van gemerkt.

Achter de schermen raakt jouw pakket steeds meer gevuld,
Toch vraag ik nog iets meer van jouw geduld.

Deze Santa heeft net als vele anderen iets online besteld en dat cadeau is nu onderweg,
Maar volgens mij ervaren de postbezorgers onderweg nogal pech.

Ik wacht dus nog even op jouw laatste cadeau maar om jou gerust te stellen dit bericht,
Voor 17 dec is jouw pakket onderweg en kun je zien waar jouw Santa allemaal voor is gezwicht.

Groetjes!

1 like

Hi lieve santa!

Wat een fijn bericht, ik kijk er heel erg naar uit! Geduld heb ik absoluut niet helaas, maar dat maakt niets uit want ik ben toch pas 21 december weer in Nederland haha.

@Zaadjes Het pakket is, op een klein ding na, klaar. In de loop van volgende week of heel misschien dit weekend, kan je het verwachten. Ik zal het met PostNl verzenden en de track&trace via een organisator naar je laten sturen. Ik heb met veel plezier je pakket samengesteld dus hoop dat jij dit ook zo zal ervaren!

1 like

Aaaaaah zo leuk!!! <3 Ik hoop dat ik het je niet te moeilijk heb gemaakt met mijn collage. <3