Voor zover ik weet is er 1 pakketje al verzonden.
Er is geen datum vastgesteld per wanneer het verzonden mag worden, dat bepaal je in principe zelf.
Mijn pakketje is klaar maar ik wacht nog even met verzenden, maar dat is geen regel
Voor zover ik weet is er 1 pakketje al verzonden.
Er is geen datum vastgesteld per wanneer het verzonden mag worden, dat bepaal je in principe zelf.
Mijn pakketje is klaar maar ik wacht nog even met verzenden, maar dat is geen regel
Hallo @Lemongrab
Wellicht is dit bericht je voorbij gegaan,
Ik hoor graag welke cadeaus je echt niet kan weerstaan!
Ik heb er al een ontvangen!!! Al een week of langer zelfs. Ik heb mn vriend hem laten verstoppen omdat ik het anders niet dicht kan laten
Echt respect voor allen die het pakje zo lang dicht kunnen laten. Ik zou het niet kunnen
Hoi Santa! Je berichtje had ik inderdaad gemist, sorry!
Er zijn eigenlijk geen ingrediënten die ik niet meer kan zien, een bloesemwater (rozenwater of oranjebloesem), granaatappelmelasse, bijzondere boters, tafelzuren of dips en smeersels krijgen van mij zeker een 10.
Koffie drink ik uit een filter, in een flinke mok, als ik dat niet doe begint mijn dag echt fok
'd op.
Spellen die ik al in de kast heb staan zijn koehandel, set, scrabble cluedo, patchwork, uno, twister en phase 10, en Monopoly kan ik echt niet meer zien.
Ik laat me graag verrassen, dus voel je vrij om 15 euro in de kringloop te gaan verbrassen!
Als Santa heb ik dit jaar de grootste moeite om rond het aangegeven budget te blijven. Je collage was zo duidelijk dat ik uit enthousiasme veel te veel in mijn mandjes heb gegooid. Daarom aan jou de vraag: waar word je nu echt gelukkig van? Natuurkaarten? Of posters? En is je collectie daarvan al groots? Welke smaken en/of geuren heb je al veel in huis? Of andersom: welke haal je het liefst juist niet in huis? Nou, Santa hoort het wel. Maar dat het helemaal goedkomt met jouw winterse pretpakket mag wel duidelijk zijn.
@GrumpyHarry De kerstman heeft nogal moeite met cadeautjes voor jou bedenken… Heb je toevallig iets op je wensenlijstje staan?
Hi Santa, leuk om van je te horen. Sorry dat ik het je zo moeilijk maak! Een paar leuke oorbellen is altijd welkom, ik hou vooral van simpele sierraden en ik heb twee gaatjes in beide oren. Als je tweedehands een leuke plaat van een seventies of sixties bands kan vinden (denk aan Fleetwood Mac en The Beatles qua genre) wordt dat enorm gewaardeerd, maar ik kan me voorstellen dat dat lastig kan zijn. Verder vind ik lipstick fantastisch en maak je me blij met lekkere thee. Met oogschaduw kan ik nog niet zoveel, maar ik wil dit nog steeds wel graag leren dus als je een leuk beginnerspaletje kan vinden: altijd welkom. Verder leuke sokken met glitter of katten (maat 37), je favoriete boek (in de originele taal als dit Engels of Nederlands is, anders liefst in het Engels), iets chills van de lush (ik heb een bad bij mijn ouders), geurstokjes, dat soort dingen. Ik hoop dat je hier iets mee kan!
@Panthera
Ook jouw Santa heeft het nog wat lastig,
Welke kleuren draag jij bijvoorbeeld graag?
En zijn er nog andere zaken waar je naar verlangt,
Vind je buiten je lijstje nog iets anders prachtig?
Hoi Santa! Qua make-up draag ik eigenlijk alles, behalve groen en blauw. En voor alles behalve kleding houd ik van roze, roest, okergeel, donkergroen, goud en printjes. Vooral dierenprintjes zijn favoriet.
Dingen die ik niet op mijn lijstje heb gezet, maar waar ik wel blij van word zijn uitsteekvormen voor koekjes, dingen of producten om mee te koken of bakken, plantenpotjes, of dingen met katten of Barbapapa. Ik hoop dat je hier wat mee kan!
Lieve @Jeccat
Je zult nu wel denken, wat duurt dat toch lang
‘k zal toch wel wat krijgen?’ denk je misschien bang
Maar maak je geen zorgen, er wordt hard aan geklust
Vandaag is terloops een klein brandje geblust
Er was flink geknutseld, maar niet waterproof
Een warme versnapering ging daar zomaar- zoef!
Dwars over de tafel, en over het werk
Dat was even balen, maar we houden ons sterk
Gelukkig is Santa zeer innovatief
En neemt deze blunder dus zeker voor lief
Want nieuwe ideeen, die had hij al zat
Nog beter dan die hij als eerst had gehad
Plus twee rechterhanden, dus dat zit wel goed
Zo werkt deze Santa nog beter met spoed
Nog even geduld dus, en wees maar niet bang
Want lieve @Jeccat, 't duurt echt niet meer lang
Hoi Santa! Wat een leuk berichtje. Zo te horen ben je hard aan het werk! Ik wacht in spanning af.
Hoi !
Ik raak al helemaal in de kerstsferen van dit berichtje Ik ben op dit moment bezig met een soort van foto wall maken van kaarten - dus ik zou daar heel gelukkig van worden! Heb amper natuurkaarten, eigenlijk enkel één van een eend en een andere van een smaragd, beetje specifiek haha. Qua geuren houd ik vooral van kruidig/warm maar niet te zoet, denk aan sandelhout, sinaasappel etc. Verder ben ik heel makkelijk zolang het maar geen koriander smaak is:sunglasses:
Lieve @Unquestionable,
Hier een snel bericht,
Dat je pakketje klaar staat voor vertrek.
Nog wat inpakken en een gedicht,
En hopelijk vind je je cadeaus dan leuk met je bek.
Liefs, Santa
Ps:
Oh shit, dat vergeet ik altijd weg te halen. Dankjewel voor het doorgeven!
Oohhh, wat een leuk pakket! En zo snel al! Ik zou ook niet kunnen wachten hoor
Ooooh zo’n leuke mok!! Na 17 dec wil ik weten waar diw vandaan komt