Vragentopic Secret Santa 2019

Ahh, ik heb mijn pakketje al binnen! Nu nog 3 weken wachten voor ik 'm open mag maken, haha. Heb wel een idee wie mijn Santa is door de naam van de afzender :grin:

1 like

Mijn Santa heeft hard gewerkt! Mijn pakketje wordt morgen al bezorgd! Ik ga proberen om te wachten met openen, maar dat gaat vast moeilijk worden. :smile:

2 likes

Ahh mijn pakketje is binnen! Ik wil het zo graag openen. Maar ik probeer er nog even van af te blijven :see_no_evil:

Ik ben zoooo aan het twijfelen of ik mijn pakketje al goed ga inpakken nu en ga opsturen of nog even wacht? Maar wil het ook niet vragen aan mijn lootje wat diegene het leukst vindt, want als het antwoord dan is “IK WIL HET NU” en ik stuur het op en het komt binnen is het misschien nogal obvious wie ik ben :")

1 like

Zeg me asjeblieft dat jullie ook ‘zenuwachtig’ zijn voor wat de ontvanger van jouw pakketje vindt :’)

17 likes

Ja, heel erg. Elk jaar eigenlijk wel haha

1 like

Gewoon een poll maken en dan kijken waar je lootje op reageert :wink:

2 likes

Ik ook!!! Of het valt in de smaak of diegene denkt ‘wat is dit voor kneuterige shitzooi’

2 likes

Ja, dit. En ik ben een beetje bang dat het ‘net niet’ is

3 likes

hahaha ja ik heb dat ook. heb een paar keer gedacht “waarom heb ik me hiervoor opgegeven😂” maar komt vast goed! al met al is het zo leuk!

1 like

Ja ik ben bang dat ik een arme sloeber gevonden ga worden ofzo, omdat andere mensen misschien mooiere grotere dingen geven :’) en ik heb er ook zelfgemaakte dingen in, en misschien vindt ze dat niet leuk? Mmaar ik doe echt mijn best haha

2 likes

Ach jongens, volgens mij doet echt iedereen mee om het idee dat je je best doet voor een ander, iets leuks knutselt, schrijft en uitzoekt waar een beetje moeite in zit, en dat hebben jullie volgens mij allemaal gedaan. Ik denk niet dat mensen gouden bergen of hun ultieme verlangens vervuld verwachten, het idee en het uitpakken is toch het leukste? Het zou mij iig echt niet uitmaken als iets misschien net niet helemaal mijn smaak is, dat iemand daar zijn best voor heeft gedaan vind ik toch het leukste. De dingen waar ik echt superpicky over ben koop ik bovendien zelf wel, die vraag ik niet in zo’n pakket.

21 likes

Nu ben ik al minder onzeker :relaxed: dankjewel

1 like

Idd! Iedereen doet altijd zijn best en ik kan me niet voorstellen dat iemand niet tevreden gaat zijn. Iedereen hier is zo leuk en dat merk je echt wel bij de pakketjes.
En als je veel verwacht en Bill Gates’ lootje wil zijn, zit je nou eenmaal op de verkeerde site.

2 likes

Ik vind de gedachte dat iemand goed gezocht heeft om cadeautjes te kopen die bij mij passen al héél leuk, dus de uiteindelijke cadeautjes zijn altijd geslaagd!

4 likes

Geen gouden bergen maar wel een berg goud svp

1 like

Yesss kado’s zijn binnen! Vond het echt moeilijk hoor haha, was vandaag voor de 4e keer op pad hiervoor maar nu is alles gekocht en kan ik aan het inpakken beginnen :blush:.

Mijn pakketje is binnen!

9 likes

Lieve @Dancingqueen

Er was even radiostilte, maar wees niet gevreesd
Santa is druk bezig voor dit gezellige feest!
Wel wilde ze heel graag iets van je weten:
Bij welke Harry Potter-afdeling zie jij jezelf over je magische huiswerk zweten?
Zijn er verder bordspelletjes die je nog niet hebt,
maar tegen niemand met een woord over hebt gerept?
Nou goed, lieve Dancingqueen, Santa gaat weer aan de slag
En kijkt reikhalzend uit naar het moment dat jij je pakketje openmaken mag!

Liefs, je Santa

1 like

Lieve Santa,
Wat leuk om van je te horen
En te weten dat je je zin in dit feest niet bent verloren!
ik zie mijzelf als een kruising tussen Gryffindor (60%) en Hufflepuff (40%)
Hopelijk klinkt dit niet al te suf.
Spelletjes die ik niet heb maar wel leuk vind zijn
Patchwork, Set, Uno, Regenwormen en Phase 10 kleine spelletjes vind ik heel fijn.
Ik ben helemaal niet moeilijk en vind heel veel leuk
Mij geef je niet snel iets dat ik bestempel als meuk!
Ik hoop dat je me kunt vergeven,
In rijmen ben ik niet zo gedreven.

Liefs,
Dancingqueen