Vragen aan de mods en admins

De chronologie klopt bij mij niet meer. Zie onderaan posts van 5 dagen geleden en dan moet ik naar boven scrollen om de nieuwste posts te zien

1 like

Vandaar!! Thanks!

Dit forum wordt het nieuwe instagram :smirk:

Grapje natuurlijk.

3 likes

Hahaha nee man
Zocht jij nou trouwens naar fijne strings? Slide even in mn priveberichten, dan stuur ik je na mn werk wat linkjes

Ja! :blush:

Zou het mogelijk zijn om bovenaan de pagina ook een knopje "antwoorden " te hebben? Die scrolldinges doet het vaak niet bij mij en als ik een ouder topic opzoek om er wat in te zetten, is het nogal lastig in het antwoordvak te komen

Ik heb vandaag wat geswitcht tussen verschillende thema’s om te kijken hoe ze er allemaal uitzagen, maar ineens kan ik niks meer kiezen? Volgens mij ben ik geĂ«indigd ergens bij een thema met “matrix” oid? Please help, want heb geen idee hoe ik het nu weer terug moet zetten

Laat maar, heb het al weer aangepast gelukkig :blush:

Je kunt op een willekeurige post antwoorden. In het antwoordvenster klik je dan op dat pijltje links van de avatar van degene die je quote. Dan kun je kiezen: reply to topic, not any specific post. Dan post je toch een losstaande reactie.

1 like

Hoi,

Ik heb ineens -17 berichten geplaatst zie ik . Hoe kan dit?

Staat bij de updates.

UPDATE 11-06-2018

We hebben, zoals je wellicht hebt gemerkt, wat technische tegenslag m.b.t. het invoeren van het minimaal aantal posts voor de ‘member only’ categorie waardoor het allemaal wat minder vlotjes loopt dan gehoopt. Enerzijds blijkt het systeem wat weerbarstiger te zijn met betrekking tot het filteren op het aantal posts dat mensen geschreven hebben, anderzijds zit er ook een bug in de software ergens waardoor chatberichtjes niet worden opgeteld bij de post count, maar wel worden afgetrokken bij het resetten van de chat.

Oh oeps, overheen gekeken

@Guilty Ik heb vanochtend de oude chat verwijderd! Vandaar, ik heb je berichten gestolen. Sorry :grinning:

Dat wordt aanpoten als ik 50 berichten moet hebben om bij members only te mogen :sweat_smile::sweat_smile:

Nee joh we weten ervan. Zijn we slim genoeg voor om rekening mee te houden. Wordt wel gefixed maar gaan we niet op wachten.

1 like

Pak van mijn hart. Bijna mijn weekendplanning afgezegt om hier eens flink te spammen hahahahaha

3 likes

Op mijn telefoon had ik eerst bij Chrome dat ik maar een deel van het tekstvak kon zien als ik ging typen. Nu heb ik dat ook bij firefox. Hebben jullie tips?

Nu wel! En nu zie ik idd het hele vlak :slight_smile:

1 like

Hoe is of wordt dit forum gefinancierd?

3 likes

Ik dacht dat de social media deelknop verwijderd zouden worden, maar ik zie nog steeds die knop? Of was dit alleen hoopvol denken van mijn kant :tongue: