Ik vind dat zoiets mafs, vond ik op het EGF ookal. Voor hetzelfde geld heb ik 100 likes en pas ik dan mn post aan naar iets mega racistisch ofzo. Niemand die het weet of iets kan doen maar wel 100 likes.
Ik heb nu in verschillende topics een post gemarkeerd en nu staat er voor het topic de markering, kan ik dat ergens uitzetten?
Nu lijkt het net of ik dat hele topic heb gemarkeerd
Hmm, technisch is het natuurlijk mogelijk wat je nu zegt. Maar om er nu vanuit te gaan dat het systeem daartegen maatregelen moet nemen omdat mensen dat gaan doen?
Zoân âgrace periodâ is er gewoon eigenlijk voor het corrigeren van foutjes. Zoals iedereen weleens uitschiet, op het verkeerde ding klikt, het attachment vergeet te versturen etc.
Voor dat geval je opmerkt dat je die vreselijke racistische post per ongeluk hebt geliked,
zodat je kunt denken âoh, wat doe ik nu. UNDOâ.
Misschien kijk ik er volledig overheen hoor, maar is er ergens een knopje waarmee je in Ă©Ă©n keer naar het einde van het topic kunt als je dat topic nog niet eerder gelezen hebt? Ik wil sommige topics wel weer graag gaan volgen maar heb dan al >1000 posts gemist en die wil ik dus als het ware âoverslaanâ en vanaf nu volgen. Maar moet je dan dus perse >1000 posts naar beneden scrollen of is daar een shortcut voor die ik gemist heb?
Verder vroeg ik me af: als ik een post lees en dat is een reactie ergens op, dan kan je op dat pijltje klikken en dan ga je naar de post waar het een reactie op is. Maar is er dan ook een manier om vanaf daar dan weer snel terug te gaan naar de oorspronkelijke post (van degene die ergens op reageerde)? Want soms ben ik nieuwsgierig waar iets een reactie op is maar dan blijkt het bijvoorbeeld een reactie op een post die alweer 50 berichten geleden was en dan moet ik dus weer helemaal terug scrollen om te zoeken naar het bericht waar ik gebleven was.
Verder love het nieuwe forum, echt top!
Aah top! Dat springen na de laatste post is gelukt. Thanks, dit maakt mijn forumleven zoveel makkelijker.
Alleen die blauwe balk met terug zie ik nog niet staan. Ik lees trouwens altijd op mobiel.
Ik zie bij sommige mensen âtestgroepâ onder hun naam staan. Wat is dat?
Iets wat we aan het testen zijn?
Hey, het is al weer weg Was in verband met het configureren van die members-only vanaf 50 posts. Normaal doe ik tests op de testomgeving maar moest even wat met bestaande gebruikers!
Top dat het is gelukt, maar wat is de gedachte achter een bericht naar de mods sturen als je na zondag aan 50 berichten komt? Is dat gewoon omdat het niet automatisch bij te houden is of dient het als extra check?
Dit is omdat het niet automatisch is geregeld, er bij mogen na 50 posts. Zit verder geen speciale gedachte achter!
Maar stel iemand komt nieuw op het forum, post een tijdje mee en bereikt 50 posts. Hoe weet diegene dan dat er uberhaupt een members only gedeelte is?
Goed punt. Daar gaan we ook voor zorgen, dat deze info te vinden is.
Hoe kun je zien hoeveel posts je hebt? Ik heb er geen 50 denk ik en zal nog wel even duren, maar zou het wel graag ergens willen kunnen zien! Bedankt alvast!
Ik vind het eigenlijk wel goed dat men binnenkort (na het âte laatâ behalen van de 50 posts) contact op moet nemen met een mod om deel te kunnen nemen aan de members-only topics. Omdat er dan ook gekeken kan worden hoe er aan die 50 posts is gekomen. Maar nu is mijn vraag: wĂłrdt er dan ook gekeken naar hoe diegene aan de posts is gekomen? Want in 1 dag kun je makkelijk 50 posts schrijven als je zou willen, om vervolgens alleen mee te lezen met de members-only topics. Of wordt er alleen gekeken Ăłf er daadwerkelijk 50 posts behaald zijn?
Op mijn telefoon (iPhone 8) lijkt de terug knop niet te werken. Ik kan erop drukken wat ik wil, maar het doet verder niets. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Nu met het invoeren van de grote lijst gaat het eigenlijk (bijna) alleen om gebruikers die we al een poos kennen. Het voordeel van handmatig werk is inderdaad dat je het bewust kunt doen, of besluiten niet te doen als je iets geks opvalt. Stel dat iemand in drie dagen vijftig memes gaat zitten posten, ik noem maar wat, dan zouden we die bijvoorbeeld niet zomaar alleen op basis daarvan toegang geven.
De terugknop is al meerdere malen besproken ondertussen. Daar is momenteel geen oplossing voor. Het staat op de radar.
Dat is wel een goede! Ik vind het leuk om op de what are you really wearing etc te kijken, maar het gaat me wat ver om daarom even 20 posts ineens te plaatsen. Dus tegen de tijd dat ik er 50 heb kan ik hier een berichtje plaatsen toch?
Even een berichtje sturen naar een van de mods!
Ah sorry, nog niet gezien. Wacht ik dat even af!