Ooh wacht ik bedoel denk ik die knop naast het hartje waarmee ik al 102397x per ongeluk bijna een bericht via whatsapp met iemand heb gedeeld, dat is zeker iets anders?
Waarom staat er bij sommige gebruikers āregularā en bij de rest niets?
Zij hebben een bepaald ātrust-levelā bereikt obv aantal posts, gelezen topics, tijd actief en likes bv.
Op mobiel krijg ik wel nog dingen als Whatsapp en instagram als ik daarop klik, ligt eraan wat ik als meest recent gebruikt heb.
Samsung Galaxy s8 en ik gebruik nu die app maar heb het op elke browser, ik krijg gewoon een standaard Android deel scherm zeg maar.
Heb ik ook. Samsung Note 4 en Chrome (nouja, die soort app die ik niet als app gedownload heb maar wel kreeg toen ik voor t eerst op het forum kwam?)
Ja dat zou kunnen, maar dat krijg ik als ik op het teken naast het hartje klik. Dus dan zit het toch daarin? Ik vroeg me ook af hoe ik een bericht kopieer zoals jij zei, voor bijv. een ander topic. Want als ik op dat teken druk krijg ik dit scherm en wordt er niets gekopieerd ofzoā¦
Je had het helemaal goed hoor, het zit in de browser.
VroegĆ¢h konden telefoontjes niet zoveel - als je een link naar FB of Instagram wilde sturen dan moest de webpagina daarvoor linkjes aanmaken en in de webpagina stoppen.
Tegenwoordig zijn telefoontjes slimmer en zien dat iets een linkje is en gaan dan zelf vragen āwil je dit wellicht delen in Whatsapp ofzo?ā
Die knopjes worden dus door je telefoontje getoond.
In technische termen: de apps op je telefoontje registreren een zogeheten hook die de browser vertelt wat de apps allemaal snappen en hoe je die info naar de apps kunt sturen vanaf de browser. Zo kun je bv ook een videoplayer starten vanuit de browser, als de browser ziet dat de link een videobestand is. Of een Youtube-link openen in de Youtube-app.
Ik heb precies hetzelfde als ik daar op klik. Heb een Motorola Moto C plus en gebruik Google Chrome.
Hoi,
Zie mijn uitleg meteen boven jouw post. Zit inderdaad in je browser!
Vaak zit er ook een pictogram met kopiĆ«ren naar klembord bij. Ik moet daarvoor ff naar rechts swipen omdat ie in een volgende ābladzijdemenutjeā zit
Waar kan je zien hoeveel posts je al hebt?
Ooh ok mijn brein heeft het duidelijk begeven na een hele dag studeren, fucking dom van me Thanks!
Ik wil ook zoān coole status bij mān naam, maar kan het niet vinden in mān profiel. Hoe moet dat? Sorry het is al meerdere keren gevraagd.
Die krijg je vanzelf toch?
Oh ik dacht dat je wel ergens een instelling moest aanpassen.
Ik ben dus nog geen regular pijnlijk
Je bent al wel regular
Bij voorkeuren naar beneden scrollen en dan onder je foto kan je een titel kiezen
Is het geen idee om even duidelijk te maken aan welke eisen je moet voldoen voordat je regular wordt. Nu vind ik het een beetje geheimzinnig ogen
Staat toch als je op haar naam klikt bij groepen?
FF_regular
Of is dat weer wat anders?