Ohh. Maar waarom zou je eerst een reactie willen plaatsen en dan pas de overige berichten willen lezen?
Want hoe jij het wilt is niet zo handig denk ik. Dan moet je eerst idd naar beneden en dan onthouden waar je was en weer terug.
Ohh. Maar waarom zou je eerst een reactie willen plaatsen en dan pas de overige berichten willen lezen?
Want hoe jij het wilt is niet zo handig denk ik. Dan moet je eerst idd naar beneden en dan onthouden waar je was en weer terug.
Waarom moet ik eerst alle berichten lezen voor ik kan plaatsen
Als ik specifiek naar een topic ga om iets te posten ga ik dat eerst doen en dan pas de rest lezen.
Volgens mij niet! Maar ik heb met dat thema dus nog steeds problemen, had te vroeg gejuicht
Ik had dit laatst ook weer, terwijl ik het sinds het hamburger thema eigenlijk niet meer had. Maar wat je zegt, ik kan niet goed klikken en antwoorden lukt niet. Als ik de browser uitga en weer opstart dan lukt het meestal wel weer.
Ik gebruik trouwens een samsung galaxy s8 met laatste versie van chrome.
@Evenveel ik heb ook chrome maar dan op een S7.
Twijfel of ik ga kijken of het op de andere browser wel werkt want ik doe alles met Chrome haha
Dan zit er niets anders op denk ik dan het nummer van het bericht onthouden waar je was en dan weer terugscrollen als je iets gepost hebt
Ik heb hamburgerthema ingesteld maar lijkt juist erger te worden. Heb het wel op Samsung maar niet met htc. Ik word er echt helemaal leip van, klik eerst 5 andere dingen aan voordat ik heb wat ik wilde en antwoorden kan pas als ik een of twee keer heb gerefreshed… @Nescio @Lula @anon68622085 any help?
Ik heb op mijn telefoon (website en app) dat de banner met het logo deels over het scherm valt, zodat ik niet in de zoekbalk kan typen. Ik heb hamburger thema
Waar bij instellingen kan je dat veranderen ?
Ik heb hetzelfde probleem! Ook het hamburger thema en een Samsung telefoon.
Als ik een post geliked heb en ik wil het na een tijdje toch u liken dan kan dat niet meer. Kan me helemaal suf tikken op het hartje maar het lukt me niet.
dit heb ik ook! tijdje terug gevraagd maar zou aan mn telefoon moeten liggen, heb een iphone 5 dus relatief klein schermpje waardoor niet alles erop past
Vaak doet de antwoorden knop het niet op mijn telefoon. Lijkt op het verhaal hierboven, ik druk steeds ongewild allerlei functies in omdat het edit vak te ver naar beneden zit ofzo. En de antwoordknop kan ik dan niet indrukken. Gebeurt gewoon niks.
Hoi,
Het is wat onstuimig met het gebruik van Android (en specifiek Samsung telefoons). Er komen bug reports binnen dat met name dit platform op dit moment niet helemaal lekker werkt. Ze zijn er wel mee bezig, maar het is niet helemaal duidelijk waar het probleem zit - ik verwacht wel dat het binnen afzienbare tijd wordt opgelost.
Met name de gebruikers van Chrome op Android hebben hier last van. Je zou kunnen proberen om Firefox te gebruiken. Voor Android kun je die hier in de Google Play store vinden:
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mozilla.firefox&hl=en
Sorry voor de ongemakken!
ik heb een paar vragen over dat members only gedeelte:
wanneer wordt die drempel ingevoerd? er zijn toch al een aantal forummers die aan 50 posts zitten.
wat als je dan nog geen 50 posts hebt maar zelf al een members only topic hebt aangemaakt? kan je je eigen topic dan niet meer zien?
of je eigen posts in members only topics (die zal iedereen onderhand wel hebben)?
eigenlijk vraag: wanneer is de deadline?
Hoi,
Logisch dat je daar vragen over hebt en goed dat je deze vragen ook stelt!
We hebben wat technische tegenslag waardoor het allemaal wat minder vlotjes loopt dan gehoopt. Enerzijds blijkt het systeem wat weerbarstiger te zijn met betrekking tot het filteren op het aantal posts dat mensen geschreven hebben, anderzijds zit er ook een bug in de software ergens waardoor chatberichtjes niet worden opgeteld bij de post count, maar wel worden afgetrokken bij het resetten van de chat.
We zijn nu even aan het kijken naar de technische mogelijkheden en waarschijnlijk gaan we een voorstel doen voor het afschermen van het members only-gedeelte op basis van wat andere zaken die aangeven hoe actief mensen zijn op het forum.
Sorry dat het zo onhandig gaat!
Wat betreft dat probleem met de chat, waardoor de post count wordt beinvloed: de status daarvan is dat de bug vijf dagen geleden is gemeld en dat de developer vier dagen geleden heeft gereageerd dat hij er deze week naar kijkt. Zodra daar een update over komt laten we het weten. Hopelijk duurt dat niet lang meer.
Probleem kwam er dus op neer dat als je zowel in topics post als chat, je chatberichten van je post count afgaan wanneer de chat gereset (verwijderd en opnieuw aangemaakt) wordt. Daardoor zouden mensen onterecht niet in aanmerking komen als we alleen daarnaar zouden kijken als grens.
Waar vind ik mijn genegeerde topics terug? Dat zijn er nogal wat en nu wil ik in sommige toch wat posten.
En waarom kan ik gelikete posts niet unliken.
Dankjewel!