Je had je meldingen niet op ‘altijd’ staan. Dat heb ik voor je aangepast. Kun je ook zelf bij je instellingen doen.
Mag het leed dat daten heet members only worden?
Wat mij betreft wel. Ik zag dat er 100% voor members only was gestemd.
Ja erg hè! Mijn batterij ging ineens een halve dag korter mee. Eigenlijk wel heel vervelend want zelfs tijdens online zijn kost het al zoveel meer batterij.
thanks!!!
misschien stom maar ik vind het dus leuk om de badges te verzamelen. Nu heb ik een melding gekregen dat ik de badge van “Autobiograaf” ontvangen heb, maar ik zie hem niet staan tussen de badges op mijn profiel.
Ik probeer ook die van 50 likes op een dag te verzamelen maar heb al meer dan 50 likes uitgedeeld vandaag en nog geen badge te zien.
Is dat niet als je er 50 krijgt op één post? Of is geven ook een badge waard?
er is eentje als je er 50 uitdeelt aan anderen in 1 dag en ook eentje als je 50 likes op een post krijgt; maar ik ging voor die van het uitdelen
Ahhh oké weer wat geleerd.
Ik las deze melding als 1.347 vragen
Schrok me rot.
Het tekstvak werkt soms niet meer goed op mijn telefoon. Alleen hoe leg ik dat uit… op het scherm reageert ie hoger dan ik klik. Als ik dus op de antwoorden knop wil klikken, selecteert ie tekst een stukje daarboven. Dit gebeurt volgens mij als ik het toetsenbord op mn telefoon ‘afsluit’. Nu ook gedaan en nu kan ik dus niet op de antwoorden knop klikken en moet ik eerst de pagina opnieuw gaan laden voor ik dit bericht kan verzenden. Of nee vernieuwen is niet genoeg, uit het topic en weer terug
Zo te zien niet. Dus nu wel en lijkt te werken. Thanks!
Eerdergenoemde manier om te multiciteren doet het niet bij mij op m’n telefoon. Dus selecteren en dan op citaat klikken, werkt maar eenmalig.
En ander vraagje, is het misschien mogelijk om een reactie te plaatsen (op het topic, niet specifiek op een persoon) terwijl het topic onthoudt waar je gebleven bent? Nu moet je eerst naar beneden scrollen en daarna maar weer terugzoeken waar je was.
Je hoeft niet naar beneden te scrollen om een reactie te tikken he? Dat dacht ik eerst ook even maar is niet zo. Als je dan gewoon ‘back’ gebruikt zou je moeten komen bij waar je was.
Ik was te optimistisch want net had ik weer dezelfde problemen. Ik wilde in mn tekst iets aanpassen maar dan klikte ik steeds op cursieve tekst daardoor grr
Dit heb ik ook… Is hamburgthema het standaard thema? Ik heb namelijk niets veranderd aan de instellingen.
Wacht, hè? Waar is die reageer knop dan behalve onderaan de pagina?
De terugknop en ik hebben een knipperlichtrelatie soms werktie perfect en soms spring ik terug naar de plek waar ik was voor ik ging bijlezen (100 berichten geleden zeg maar).
Dat pijltje rechtsonder een bericht, dat naar links wijst, daarop klikken om te reageren!
Ja dan reageer ik op een persoon. Maar ik wil reageren op het topic.
Edit: ik zie waar de verwarring ontstaat, zal bericht even aanpassen.