Wat fijn dat je ouders een vogeloppas hebben gevonden! De mensen van wie we de vogels hebben overgenomen hadden aangeboden om iedere vakantie op te passen, maar zij wonen in het midden van het land en wij in het noorden. Ik vind dat dan zo’n gedoe haha. Leuk ook om te horen dat vrienden het zo leuk vinden om op te passen.
@Kusjessoldaat het doet me wel goed om te horen dat jullie ze dan in de kooi laten en dat dan goed gaat. Ik denk dat ik me er veel te druk om maak. We hebben ook een grote kooi (montana paradiso 90), dus dat komt dan vast goed.
Ik ga eens bij vrienden vragen of ze het zien zitten. Ik zat er ook aan te denken om m’n zusje te vragen om hier dan even te wonen. Die woont nu in een studio, dus ik denk dat ze dat ook wel lekker zou vinden. En ik bedenk me nu dat de vriendin van m’n vader ook altijd parkietjes heeft gehad. Misschien wil die ook wel.
Bedankt voor de geruststellende woorden Ik heb hiervoor ook niet echt huisdieren gehad, dus ik voel me echt suuuuper verantwoordelijk haha.